Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hjärnarps IBK Flickor födda 11-13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hjärnarps IBK Flickor födda 11-13.
Flickor födda 11-13
Följ oss för uppdateringarTherese: Om ni tar herrlagsmatchen onsdag 5 mars kan vi byta till 21 december.
Rapportera
Hej.
Vi är bortresta 21 december så undrar om någon vill byta pass med oss?
KIOSK- och SEK.SCHEMA 2024/25
Byte av tider gör ni själva, men meddela mig.
För Sammandrag gäller:
(Gärna 2 föräldrar per barn om det går, då det ska vara 2-3 st i kiosken och 2 i sek.et.)
För Herrlagsmatch gäller:
Minst 3 personer i kiosken (ej sek), lagets spelare kan också stå men minst 1 vuxen också, helst 2).
Kaffet ska vara klart till herrlaget minst 1 timme före och de får gratis kaffe till sitt möte före.
Söndag 1 december - Sammandrag
Bemanning av kiosk from senast: 9:00 (kiosk klar senast 9:30, första match 10:00)
Föräldrar:
- My, Isa, Astrid
Lördag 21 december - Herrlagsmatch
Bemanning av kiosk from senast: 10:30 (kiosk klar senast 11:00, match 12:00)
Föräldrar:
- Miranda, Ebba
Lördag 8 februari - Sammandrag
Bemanning av kiosk from senast: 10:00
(kiosk klar senast 10:30, första match 11:00)
Föräldrar:
- Elsa J, Emma, Emmie
Onsdag 5 mars - Herrlagsmatch
Bemanning av kiosk from senast: 18:00 (kiosk klar senast 18:30, match 19:30)
Föräldrar:
- Sigrid, Svala
Hej på Er! Försök bli bättre på att anmäla närvaro till träningarna i tid i appen. Våra tränare behöver planera träningarna, när de inte vet hur många som kommer är det svårt. Tack på förhand!
RapporteraGlöm inte anmäla om ni kommer eller inte till träningen imorgon!
Rapportera
Hej Sara,
Ja jag fick veta det i veckan, Sorry. Emma Ks föräldrar ska stå. Inget jag visste att ni hade bytt.
Hälsningar Emma
Hej!
Tilda hade kiosken vid förra hemmamatchen. Tror det var någon annan som skulle ta nu på söndag istället?
Sekretariat och kioskschema 11 februari
Samling laget: 10:00
Samling kiosk: 09:00
- Sek: Sigrid och Svala
- Kiosk: My och Tilda
Efter första sammandraget, så har vi lärt oss följande, så lägger till nedan info:
Kiosk behöver bemannas minst 1,5 timme innan. Kiosken ska kunna börja sälja 30 minuter innan första matchstart. Pärm med tydliga instruktioner finns. I rush (mellan matcher runt lunchtid) så räcker det inte med bara 2 vuxna.
Tänker att det ju är 4 barn per sammandrag = 8 vuxna, och endast 2 vuxna behövs till sekretariatet, så kanske kan övriga 6 hjälpas åt med kiosken. Kanske inte hela tiden men mellan matcherna. Det ska fixas med lägga ihop burgare, korv, ta betalt, serva med kall dryck från kylskåp, värma pizza och pannkakor om det beställs osv. Kan endast 1 förälder per barn så meddela mig så kollar jag med andra. Många som ändå är på plats och kollar som kan rycka in, jag inkluderad.
Ni kan byta plats med varandra mellan sek och kiosk, men det är 4 barn per gång vars
Hej! Är det tänkt att man kan både spela match och sköta kiosken? 😊 Hinner man bägge delarna?
Ska man komma redan kl 8.30 för att förbereda i kiosken?
Gärna, tack 🙏
Rapportera