P/F-16
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Påskledigt 17, 22 och 24 april
Hej! Vi tar lite välförtjänt påskledighet och ställer in följande träningar; Skärtorsdagen 17 april Tisdagen 22 april Torsdagen 24 april MEN vi tränar som vanligt på tisdag den 15 april. För övrigt så kommer vi att träna t o m maj månad. Kalendern är uppdaterad.
P/F-16
för 3 dagar sedan
0kommentarer
-
Träningen
Hejsan Säsongen börjar lida mot sitt slut, men jag tänkte kolla om det finns intresse för dom som kanske ej har fotboll eller annan "sommar" sport att köra hela maj månad. Vi kommer att komma med officiellt datum för våran avslutning(kan bli en föräldramatch) sen är det ju SIBK stora avslutning men det datumet kommer senare. Om intresse finns för att köra Maj ut så släng in en kommentar här så vet jag om jag ska köra på. Ha en trevlig helg så håller vi tummarna för A-laget imorgon i deras sista match för säsongen.
P/F-16
för 9 dagar sedan
17kommentarer
-
-
Viktig information inför sammandraget 22/3
Hej! På lördag den 22 mars är det dags för sammandrag på ”hemmaplan”! :-) INFORMATION TILL SPELARE; Anmälda spelare samlas kl. 8.15 i Thomas Arena. Första matchstart: kl. 9.00 Preliminär tid för avslut: ca kl. 11.45 Vi har två lag anmälda. Spelprogrammet är ännu preliminärt, men i dagsläget ser det ut som att vi kommer att spela fyra matcher per lag. Lagindelning meddelas på plats. Klädsel: Rött matchställ (tröja, shorts och strumpor). Ta med skor, glasögon, klubba och vattenflaska. INFORMATION TILL FÖRÄLDRAR; Föräldrar som har tilldelats arbetsuppgifter enligt nedan samlas kl. 7.00 i Thomas Arena. Preliminär tid för avslut: ca kl. 13.00 Vid hemmasammandrag ingår följande uppgifter; "Fixargruppen"; *bygga sarg och iordningställa planerna och riva sarg, ställa ut stolar till spelarna och ta bort dessa när sista matcherna är slut, ta ut och in flaggor, märka upp omklädningsrum och ta bort lapparna när lagen lämnat omklädningsrummen, låsa upp toaletterna i foajén och låsa dom efter sammandraget, städa (läktare, omklädningsrum och domarrum), tömma samtliga soptunnor i hallen - läktaren, kiosken, omklädningsrummen och domarrummet och kasta soporna i soprummet och iordningställa hallen i övrigt = se till att vi lämnar hallen i gott skick! *sköta kiosken *sköta sekretariatet *vara matchvärd (väst), se över vilka omklädningsrum respektive lag kan ha samt titta så att de är i snyggt skick (städade), titta så att domarrummet är i snyggt skick (städat), ta emot och välkomna motståndarlagen och visa de till sina omklädningsrum, ta emot och välkomna domarna och visa de till domarrummet, välkomna publiken och se till att det är en god stämning i hallen, finnas tillgänglig under matcherna och vara beredd på att serva sekretariatet, tränarna och domarna, om behov uppkommer, svara på ev. frågor av ”allmän” karaktär som kan dyka upp från publiken, motståndarlagen och domarna. Jag har delat upp uppgifterna enligt nedan; KIOSKEN, förälder till; Alfred Jansson (huvudansvarig) Nils Olsson Loke Bure Lowe Bjelkefelt OBS! Vid detta tillfälle behöver inte kiosken stängas/plockas ner, då ett annat lag spelar match efter oss. Däremot ska den låsas, om inte laget efter har kommit när vi är klara. SEKRETARIATET, förälder till; Oscar Öhman Arvid Bergstrand MATCHVÄRD, förälder till; Otto Nyström (ersätter Love Novelind) Elton Bjelkefelt FIXARGRUPPEN, förälder till; Otto Nyström (huvudansvarig) Axel Uhrbom (huvudansvarig) (ersätter Wilhelm Palmqvist) Gabriel Lilja Milian Åkerblom - arbetsuppgifter före sammandraget Harry Pihlmark - arbetsuppgifter efter sammandraget Dag Hilborn Jonis Winnerhed Thewaini Max Kalfholm OBS! Vid detta tillfälle behöver inte sargen rivas, då ett annat lag spelar match efter oss. De bygger även om den själva. Kan ni av någon anledning inte "utföra uppgiften" enligt schemat ovan, får ni själva se till att byta med någon annan förälder och sedan meddela mig (Anna) detta. ”RESERVER” (som kan bli ”inkastade” i någon arbetsuppgift med kort varsel), förälder till; Arvid Johansson David Hellström (Milian Åkerblom) Oliver Östling Villiam Karlsson (Axel Uhrbom) Blir någon försenad på lördag eller får förhinder i absolut sista stund och inte kan delta, är det viktigt att ni hör av er till mig (Anna), så fort som möjligt, på tel. 070-4038283. Vi ser fram emot en jätterolig lördag tillsammans! :-)
P/F-16
16 mar
0kommentarer
-
Information inför lördagens "uppdrag"
Hej! På lördag den 8 februari är det dags igen för oss att vara maskotar och sargvakter med mera på A-lagsmatchen i Thomas Arena! :-) Det är en liten tapper skara som har anmält sig denna gång, vilket betyder att samtliga barn och en förälder per barn kommer att tilldelas arbetsuppgifter på lördag. Arbetsuppgifterna delas ut på plats. Samtliga barn som har anmält sig kommer att få vara maskotar, det vill säga vid matchstart springa in på planen tillsammans med spelarna i A-laget. Barn och föräldrar som jobbar behöver inga biljetter. Övriga familjemedlemmar som vill titta på matchen köper själva sina biljetter. De som kommer att jobba på lördag är: Anton Kalfholm + förälder x 2 Arvid Johansson + förälder (ingen deltog) Dag Hilborn + förälder (förälder deltog ej) David Hellström + förälder Frank Andersson + förälder Loke Bure + förälder Loke Ingbro Lucasson + förälder (förälder deltog ej) Oscar Öhman + förälder (ingen deltog) Villiam Karlsson + förälder Barnen och de föräldrar som ska jobba samlas kl. 13.00 i klubbrummet nere till vänster i Thomas Arena och dagen avslutas ca kl. 18.00. Klädsel för barnen: Svart tröja (kortärmad tränings-/matchtröja eller träningsoverallströja), svarta shorts och svarta strumpor. Kontaktperson vid detta tillfälle är Antons mamma Johanna Kalfholm. Kan ni av någon anledning inte jobba på lördag, får ni själva se till att byta med någon annan förälder och sedan meddela Johanna detta. Blir någon sjuk eller får annat förhinder i sista stund och inte kan delta, är det viktigt att ni hör av er till Johanna, så fort som möjligt, på tel. 070-6956876. Vi ser fram emot en jätterolig lördag tillsammans!
P/F-16
2 feb
0kommentarer
-
Viktig information inför sammandraget 18/1
Hej! På lördag den 18 januari är det dags för sammandrag på ”hemmaplan”! :-) INFORMATION TILL SPELARE; Anmälda spelare samlas kl. 8.15 i Thomas Arena. Första matchstart: kl. 9.00 Preliminär tid för avslut: ca kl. 11.45 Vi har två lag anmälda. Spelprogrammet är ännu preliminärt, men i dagsläget ser det ut som att vi kommer att spela fyra matcher per lag. Lagindelning meddelas på plats. Klädsel: Rött matchställ (tröja, shorts och strumpor). Ta med skor, glasögon, klubba och vattenflaska. INFORMATION TILL FÖRÄLDRAR; Föräldrar som har tilldelats arbetsuppgifter enligt nedan samlas kl. 7.00 i Thomas Arena. Preliminär tid för avslut: ca kl. 13.00 Vid hemmasammandrag ingår följande uppgifter; bygga sarg och iordningställa planerna och riva sarg, sköta kiosken, sköta sekretariatet, vara matchvärd (ta emot och välkomna motståndarlagen och visa de till sina omklädningsrum, ta emot och välkomna domarna och visa de till domarrummet, välkomna publiken och se till att det är en god stämning i hallen, svara på ev. frågor av ”allmän” karaktär som kan dyka upp från publiken, motståndarlagen och domarna), ta ut och in flaggor samt städa (läktare, omklädningsrum och domarrum), tömma samtliga soptunnor i hallen, kiosken, omklädningsrummen och domarrummet och kasta soporna i soprummet och iordningställa hallen efter sammandragets slut. Jag har delat upp uppgifterna enligt nedan; KIOSKEN (endast öppning, då det är ett annat lag som spelar match efter oss och tar över kiosken när vi är klara), förälder till; Alfred Jansson (huvudansvarig) Nils Olsson Otto Nyström Luke Larsson SEKRETARIATET, förälder till; Wilhelm Palmqvist Arvid Bergstrand MATCHVÄRD, förälder till; Loke Ingbro Lucasson David Hellström BYGGA SARG OCH IORDNINGSTÄLLA PLANERNA OCH RIVA SARG (sargen behöver inte rivas, men vi ska vara behjälpliga att bygga om den till stor plan till laget som spelar match efter oss), TA UT OCH IN FLAGGOR, STÄDA (LÄKTARE, OMKLÄDNINGSRUM OCH DOMARRUM), TÖMMA SAMTLIGA SOPTUNNOR I HALLEN, KIOSKEN, OMKLÄDNINGSRUMMEN OCH DOMARRUMMET OCH KASTA SOPORNA I SOPRUMMET OCH IORDNINGSSTÄLLA HALLEN, förälder till; Gabriel Lilja Loke Bure Oliver Östling Arvid Johansson Harry Pihlmark Villiam Karlsson (huvudansvarig) Milian Åkerblom (huvudansvarig) Kan ni av någon anledning inte "utföra uppgiften" enligt schemat ovan, får ni själva se till att byta med någon annan förälder och sedan meddela mig (Anna) detta. ”RESERVER” (som kan bli ”inkastade” i någon arbetsuppgift med kort varsel), förälder till; Oscar Öhman Elton Bjelkefelt Frank Andersson Love Novelind Blir någon försenad på lördag eller får förhinder i absolut sista stund och inte kan delta, är det viktigt att ni hör av er till mig (Anna), så fort som möjligt, på tel. 070-4038283. Vi ser fram emot en jätterolig lördag tillsammans! :-)
P/F-16
13 jan
0kommentarer
-
Visa fler nyheter