Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Strängnäs IBK P/F-16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Strängnäs IBK P/F-16.
P/F-16
Följ oss för uppdateringar
Hej!
På lördag den 22 mars är det dags för sammandrag på ”hemmaplan”! :-)
INFORMATION TILL SPELARE;
Anmälda spelare samlas kl. 8.15 i Thomas Arena.
Första matchstart: kl. 9.00
Preliminär tid för avslut: ca kl. 11.45
Vi har två lag anmälda. Spelprogrammet är ännu preliminärt, men i dagsläget ser det ut som att vi kommer att spela fyra matcher per lag. Lagindelning meddelas på plats.
Klädsel: Rött matchställ (tröja, shorts och strumpor).
Ta med skor, glasögon, klubba och vattenflaska.
INFORMATION TILL FÖRÄLDRAR;
Föräldrar som har tilldelats arbetsuppgifter enligt nedan samlas kl. 7.00 i Thomas Arena.
Preliminär tid för avslut: ca kl. 13.00
Vid hemmasammandrag ingår följande uppgifter;
"Fixargruppen";
*bygga sarg och iordningställa planerna och riva sarg, ställa ut stolar till spelarna och ta bort dessa när sista matcherna är slut, ta ut och in flaggor, märka upp omklädningsrum och ta bort lapparna när lagen lämnat omklädningsrummen, låsa upp toaletterna i foajén och låsa dom efter sammandraget, städa (läktare, omklädningsrum och domarrum), tömma samtliga soptunnor i hallen - läktaren, kiosken, omklädningsrummen och domarrummet och kasta soporna i soprummet och iordningställa hallen i övrigt = se till att vi lämnar hallen i gott skick!
*sköta kiosken
*sköta sekretariatet
*vara matchvärd (väst), se över vilka omklädningsrum respektive lag kan ha samt titta så att de är i snyggt skick (städade), titta så att domarrummet är i snyggt skick (städat), ta emot och välkomna motståndarlagen och visa de till sina omklädningsrum, ta emot och välkomna domarna och visa de till domarrummet, välkomna publiken och se till att det är en god stämning i hallen, finnas tillgänglig under matcherna och vara beredd på att serva sekretariatet, tränarna och domarna, om behov uppkommer, svara på ev. frågor av ”allmän” karaktär som kan dyka upp från publiken, motståndarlagen och domarna.
Jag har delat upp uppgifterna enligt nedan;
KIOSKEN, förälder till;
Alfred Jansson (huvudansvarig)
Nils Olsson
Loke Bure
Lowe Bjelkefelt
OBS! Vid detta tillfälle behöver inte kiosken stängas/plockas ner, då ett annat lag spelar match efter oss. Däremot ska den låsas, om inte laget efter har kommit när vi är klara.
SEKRETARIATET, förälder till;
Oscar Öhman
Arvid Bergstrand
MATCHVÄRD, förälder till;
Otto Nyström (ersätter Love Novelind)
Elton Bjelkefelt
FIXARGRUPPEN, förälder till;
Otto Nyström (huvudansvarig)
Axel Uhrbom (huvudansvarig) (ersätter Wilhelm Palmqvist)
Gabriel Lilja
Milian Åkerblom - arbetsuppgifter före sammandraget
Harry Pihlmark - arbetsuppgifter efter sammandraget
Dag Hilborn
Jonis Winnerhed Thewaini
Max Kalfholm
OBS! Vid detta tillfälle behöver inte sargen rivas, då ett annat lag spelar match efter oss. De bygger även om den själva.
Kan ni av någon anledning inte "utföra uppgiften" enligt schemat ovan, får ni själva se till att byta med någon annan förälder och sedan meddela mig (Anna) detta.
”RESERVER” (som kan bli ”inkastade” i någon arbetsuppgift med kort varsel), förälder till;
Arvid Johansson
David Hellström
(Milian Åkerblom)
Oliver Östling
Villiam Karlsson
(Axel Uhrbom)
Blir någon försenad på lördag eller får förhinder i absolut sista stund och inte kan delta, är det viktigt att ni hör av er till mig (Anna), så fort som möjligt, på tel. 070-4038283.
Vi ser fram emot en jätterolig lördag tillsammans! :-)
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera