Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK F-16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IK F-16.
F-16
Följ oss för uppdateringar
Hej
Som Mats meddelat så har jag Elisabeth Zettergren, mamma till Linnéa, gått in som lagledare för att sköta administrativa uppgifter som rör vårt F16-lag. Detta för att tränarna ska kunna fokusera på att planera och hålla i träningar och matcher.
UNT-cupen närmar sig och vi behöver fördela ut arbetspass. Klubben fördelar ut arbetstimmar baserat på totalt antal spelare i respektive lag, dvs oavsett om barnet ska vara med på cupen eller inte.
Vi kommer vara ansvariga för städning på Vretavallen (konstgräsplanen vid Ärentunahallen) 8-9 juni. Arbetsbeskrivning finns nedan.
Vi behöver vara 2 personer per pass. Via länken nedan kommer ni till ett dokument där ni kan välja pass. Gör det gärna så snart som möjligt då vi ska lämna in det till klubben nästa vecka.
Länk till arbetspass
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1ITuIJAlSaGdp1p68dPZGU7hZPuMrL7Q4Q-oTw5JkEQc/edit?usp=sharing
Svårt att säga hur mycket det kommer vara att göra men vi behöver fylla upp våra tilldelade timmar ändå. Klubben räknar 5h arbetstid per barn, men nu la jag in något kortare pass då jag tror det blir långt att köra 5h i sträck. Så har någon möjlighet att ta två pass så skulle det uppskattas. Vi har ju än så länge inte så många spelare i laget och i första hand önskar vi att tränarna inte behöver ta något extra arbetspass.
OBS, Någon av de som har första passet på lördagen behöver först åka förbi skogsvallen och gå in i cafeterian där UNT-ledningen sitter och få med sig städredskapen till Vretavallen, för att sedan vara på plats kl 10 på Vretavallen. Kom överens om vem som fixar det.
För arbetspassen under dagen, kom gärna 10 min innan ert pass börjar så ni kan få kort instruktion av den innan för aktuella arbetsuppgifter. Jag föreslår att man ses vid kiosken för överlämning.
Vi har även pass den 6/6 uppe på skogsvallen för förberedelse inför cupen. Där har vi redan två som sagt att de kan vara med, men bekräfta gärna i filen att det stämmer.
Påminner om att alla vårdnadshavare med aktiv spelare i laget har ett ansvar gentemot Storvreta IK vad det gäller cup-arrangemang, kioskansvar etc. Detta faller inte automatiskt på tränarna (som redan lägger mycket till på laget) och lagledare, så vi behöver alla hjälpas åt där vi kan.
Nu hoppas vi att vi får fint väder och att det blir en härlig upplevelse för tjejerna att spela sin första/andra UNT-cup!
Undrar ni något nås jag på 0722477985, zettergren.elisabeth@gmail.com, eller på meddelande här på laget.
Arbetsbeskrivning Städ Vretavallen
Det Ni alltid ska tänka på är att ni blir ansiktet utåt för de gäster vi har på UNT-cupen. Ha alltid en positiv inställning till att hjälpa till vid frågor.
Var i rörelse över hela arenaområdet så mycket som möjligt, dock bör man lägga lite mer tid runt kioskerna där det är större risk att det skräpas ner mer.
Vi ska
* Tömma papperskorgar vid behov. (2 Container finns på IP & 1 på Vretavallen).
* Hålla rent o snyggt, dvs. plocka skräp från marken, tömma bord vid serveringarna om det lämnas mat där. Det kommer finnas tillgång till ”skräpplockningpinne”. Soppåsar och plockpinnnar finns i kiosken.
* Ha en regelbunden kontroll av omklädningsrummen (4 st. på Vretavallen).
Det som gäller för omklädningsrummen är att se till att det finns toalettpapper, pappershanddukar, lager för papper kommer finnas i GP-salen på IP. Allmän städning av golv ingår.
* Då och då är det bra att kolla till Bajamajorna både. Fylla på toalettpapper om det behövs
* Ha en så stor allmänkunskap om området som möjligt t.ex. var det finns vatten att hämta, vad planerna har för nr, vart Vretavallen, Skogsvallen och Ärentuna IP ligger för de som byter arena mm.
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera