Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Stenhagens KK P 11/12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Stenhagens KK P 11/12.
P 11/12
Följ oss för uppdateringarHej! Kevin mår inte så jätte bra och jag hörde att Kevin skulle stå för Valdemar på Bingolotto försäljningen. Tyvärr är det är det bäst att han stannar hemma. Tyvärr så kunde han inte ):
RapporteraDet blev kvar ett par grå glasögon (Salming) efter träningen idag. Tar med dem på torsdag.
Rapportera
Man kan även beställa bingolotter direkt via familjen Frisk. För de lotter som vi säljer på det sättet går vinsten direkt till laget. Meddela oss hur många lotter ni vill ha. Självklart går det bra att sälja fram till 23/12! Detta är bara för att få förhandsinfo om hur många lotter som vi behöver hämta ut från kansliet.
Betala lotterna när ni fått dom, swish till Anders.
Våra kontaktuppgifter:
Annika och Anders Frisk
Adress: Herrhagens byväg 45
Mail: annikafrisk78@gmail.com
Sms/swish: 070-2145319
// Annika och Anders
Så här fungerar försäljningen:
Vi kommer ha en lagväska med våra bingolotter, den väskan måste ansvarig förälder hämta hos oss innan första passet och den som står sista passet för dagen måste lämna tillbaka den till oss. Väskan kommer innehålla lotter och ett papper där ni redovisar antal sålda produkter.
Vid Maxi så kommer det finnas ett färdigt bord vid fiket. Under första passet ställs bordet fram och efter sista passet flyttas bordet ut mot väggen. Ibland tar vi över/lämnar över till annat lag, allt står i filen.
Vi föredrar att så mycket som möjligt av betalningen sker via swish, vi kommer inte ha någon kontantkassa. Det är till föreningen det ska swishas och lappar finns uppsatta vid bordet. Här behöver ni alltså kontrollera att swishbetalningen är korrekt.
Hej,
Vi kommer som kommunicerat att sälja lotter vid ICA Maxi tillsammans med tre andra SKK-lag. All vinst som görs vid denna försäljning delas lika på alla lag som sålt.
Vi är 21 spelare i laget och ska bemanna 17 timmar*2. Detta innebär att varje spelare ska boka in sig på två pass, då blir det även några pass där vi har tre spelare som står och säljer.
Alla föräldrar behöver skriva upp sig på ett pass var.
Vi har gjort ett schema med vilka dagar och tider vi har fått tilldelat och som ni behöver gå in och boka.
Länk: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ce4oPKdXmTYlfkYXimeSgLD-TODo9_gUhp6qHRprdS0/edit?usp=sharing
Gå in och boka era pass senast 30/11. Är det spelare/föräldrar som inte bokat in sig till detta datum så kommer vi fördela passen.
Var noga med att följa schemat så att vi bemannar försäljningen alla våra pass.
Hej Ingmar!
Om ingen svarar här att de kan byta så ser jag till att kiosken blir bemannad på plats på söndag :)
Vi kommer inte kunna vara med på matchen på söndag, men jag är kioskansvarig. Finns det någon som kan byta kiosktid med oss?
Rapportera
Jag behöver skuss till Storvreta matshen
Rapportera