Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ödåkra IF P-2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ödåkra IF P-2011.
P-2011
Följ oss för uppdateringar
Hej
Vi har inte fått några idrottsrabatten. Vill gärna ej ha nu för nu har alla andra redan sålt men köper gärna av någon om någon har att sälja?
Hej Alla!
Vill bara tacka er som har betalt idrottsrabatten och påminna er andra om att göra det, swischa på 0736793037. Mvh Anna
I helgen är det dags för vårstädning. Ju fler barn som kan medverka ju mer pengar får föreningen. Nu gör vi en insats för miljön och tjänar pengar samtidigt. Söndag mellan 10.00-12.00. Vi samlas på Tofta och en separat kallelse kommer skickas ut.
RapporteraVilken tid 18 maj 😬 (vi har simning), kan ej dela mig. Mina föräldrar är upptagna.
Rapportera
Hej Aggie. Här kommer info:
Swish nummer: 123 517 78 37
Ange personnummer på barnet följt av FM, samt barnets fullständiga namn
Medlemsavgift 300:-
Sektionsavgift: 500:-
Totalt: 800:-
Hej
Oskar W kommer spela vidare efter att ha provat några ggr född 2011. Hur mycket samt var ska vi betala avgiften ?
Hälsningar Aggie
Hej Alla föräldrar!
RapporteraTorsdagen den 30/5 är det dags för årets upplaga av Ödåkra Cupen. Vi har fått i uppgift att vara en poolgrupp som ska vara standby och ta tag i saker som behövs åtgärdas under cupen, samt vara behjälpliga i kiosken.
Man behöver vara där tidigt för att ställa allt i ordning till cupen börjar 08.00. Behöver dela upp i 4 pass med 4 vuxna per pass. Först till kvarn gäller, därefter fördelas anmälningarna på de passen där behov finns. Då det tidigare år har varit svårt att få ihop folk till passen, förutsätter vi i år att om man har barn som spelar i cupen så hjälper även minst en förälder/ syskon till på något av passen. Vi har även fått uppgiften tillsammans med ett annat lag att ha hand om omklädningsrum, se till att de är snygga och att rätt lag byter om i rätt. Arbetsuppgiften handlar även om klubbstuga och slutstädning. Det behövs 4 vuxna per pass som vi delar med ett annat lag.
Pass 1 6.30-10.00
Pass 2 10.00-13.00
Pass 3 13.00-16.00
Pass 4 16.00-19.30 Mvh Anna