Hanteringen av ishallen inför/under en hemmamatch ligger till stor del på laget, därmed mycket på vi föräldrar till de som spelar.
Vi har 2 huvudfunktioner som tillkommer vid en hemmamatch:
- Kiosken
- Sekretariatet
Vi har valt att jobba med ett
Bemanningsschema som kan fyllas i av oss föräldrar löpande inför våra matcher. I samband med att laget kallas så fyller ni föräldrar i er på de platser som behövs. Har ni absolut in möjlighet så går det att skriva en notis under ordinarie poster om detta.
Inför en hemmamatch så är turordningen ungefär:
1. De som är tänkt att spela kallas.
2. Tomma platser i listan fylls i av kallad spelares förälder.
3. Kommer det återbud, kallar ledarna inhoppare.
4. Listan är fulltecknad :-)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/12bVM136eL9Gh1WEmr0ODHgQYJTCPMdt2XBa6a5JcyfY/edit?gid=0#gid=0