• Kiosktjänst Axelssons Cup 29 maj

    Hej! På föräldramötet nämnde jag att jag skulle återkomma med en lista som redovisade alla våra åtaganden för året samt vilka barn som ska ha minst en förälder som ställer upp vid respektive tillfälle. Jag har varit på möte ang. våran kiosktjänst den 29 maj och eftersom det kommer krävas så många så vill jag redan nu flagga för det. Vi ska hantera kiosk o grill enligt bifogad bild, dvs. kl. 08:00-19:00 torsdagen den 29 maj. Vi ska vara tio personer och eftersom vi delar in dagen i två skift kommer vi behöva vara 20 st vuxna/äldre syskon. Målet är att tränarna ej ska behöva delta i några åtaganden men eftersom denna aktivitet kräver så många behöver tyvärr även dem ställa upp om inte något barn har flera vuxna/storasyskon som kan ställa upp? Vi delar in oss enligt följande (har utgått från ordningen som de är presenterade på laget.se): Pass 08:00-13:30 Tyra Edith Liz Liliana Line Stella M Stella O Alicia Ingrid S Larina Pass 13:30-19:00 Ingrid B Elise E Astrid Elise L Saga L Tara Märta Freja Lea Lou Kan man inte angivet pass kan man kontakta någon i det andra passet och försöka byta. På föräldramötet pratade vi lite om att köpa sig fri. Är det så att man inte kan så är ett alternativ att prata med någon av föräldrarna om det kanske finns något äldre syskon som kan tänka sig att ställa upp. Ersättningen är 3000 kr plus att vi inte behöver betala för att vara med i cupen. Tänk även på att IFK har OH-kostnader som annars skulle behöva tas ut genom förhöjd medlemsavgift. Med vänlig hälsning Martin Björk F-16 25 mar 6kommentarer
  • Lagkläder

    Hej! Våra fina lagkläder har kommit och innan vi kommer trycka loggor på de behöver vi spika storlekar samt få in betalning från er. Vi har beställt storlekar enligt nedan lista så utgångsläget är att den gäller. Men det finns några extra shorts/byxor i storlek 140 samt några extra överdelar i storlek 152 om någon enstaka behöver byta. Det kommer finnas möjlighet att prova på träningen på lördag. Vi fick ihop kläder till samma pris som presenterat förslag på föräldramötet förrutom att vi var tvungna att skippa ryggsäcken. Det som ingår i paketet är: - T-shirt svart (till träning) - T-shirt röd (till träning) - Shorts svart (till träning) - Träningsoverall svart Med hjäp av sponsorer blir priset endast 550 kr för er att betala ur egen ficka. Om man inte vill ha byxorna till träningsoverallen betalar man 300 kr. Swisha till Matilda 072-2200895 senast 29 mars. Syns på lördag Hälsningar Ledarna Beställda storlekar Liliana 140 Klara 140 Tara 140 Lou 140 Elise L 140 Ingrid B 140 Larina 140 Stella O 140 Liz 152 Stella M 152 Elise E 152 Line 152 Alicia 152 Tyra 152 Ebba 152 Lea 152 Clara 152 Astrid 152 Ingrid S 152 Edith 152 Freja 164 Märta 164 F-16 20 mar 0kommentarer
  • Presentation från föräldramötet 10 mars 2025

    Hej Nu är presentationen från föräldramötet upplagt under dokument. Hör gärna av er om ni har några funderingar. Observera att träningstiderna ännu är preliminära. Vi har dessa tider som önskemål men väntar på beslut. Vi återkommer snart om mer infomation kring kläderna vi ska beställa. Mvh Ledarna F-16 17 mar 0kommentarer
  • Säsong 2025 är igång

    Riktigt kul att se så många tjejer på träningen när serie spelet börjar närma sig. Säsongen kommer att vara lärorikt och utvecklande för tjejerna.. F-16 15 mar 1kommentar
  • Föräldramöte 10 mars

    Hej, Inför att utomhussäsongen drar igång kallar vi till ett föräldramöte den 10 mars kl 18 i Mälarenergi Arenas teorisal. Gå in via spelaringången och en trappa upp. Vi kommer att prata om kommande säsongs upplägg kring träningar, cuper, föräldraengagemang etc. Vi vill att minst en förälder per barn deltar, Anmälan sker via utskick. Syns då, Hälsningar Omar, Matilda, Hanna och Patrik F-16 19 feb 3kommentarer
  • Visa fler nyheter