Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Gamla Upsala SK F-11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Gamla Upsala SK F-11.
F-11
Följ oss för uppdateringar
Spela därför gärna lite fotboll i fotbollsskorna veckan innan lägret om du inte
använt dem på länge, så att fötterna vänjer sig igen.
• att ta av skorna vid ingången till alla hus!
• att det kommer finns möjlighet att handla godis/snacks i en affär ca 10 min bort. De yngre
lagen kommer att få möjlighet gå dit tillsammans med ledare. Ni föräldrar bestämmer
själva hur mycket era barn får handla för i affären. Vi ledare kan ej kontrollera det.
Tror det var allt, tyvärr i löptext då jag inte kunde bifoga filer.
Tänk på:
• att även om corona inte är lika påtagligt vill vi inte heller i år att folk ska bli sjuka på lägret,
så vid sjukdomsymptom kommer föräldrarna att kontaktas för hämtning.
• att helst inte ta med dyra värdesaker. Det är fler än vi GUSK-are som befinner oss på
anläggningen och det blir ofta lite stökigt och rörigt på rummen under lägret och det är
lätt att tappa bort prylar. I år kommer det vara ganska fullt på anläggningen pga att de
även hyr ut till en utländsk klubb som ska köra O-ringen i orientering.
• att komma i tid till våra samlingar på lägret! Programmet bygger på att de olika
aktiviteterna kommer igång på utsatt tid. Gör vi det blir det mer tid till vila och fritid
efteråt, och att särskilt respektera tiderna för måltiderna!
• att låta fötterna vila och lufta mellan träningspassen. Smörj dem gärna med mjukgörande
salva. Erfarenheten från tidigare läger visar att det absolut vanligaste problemet på lägret
är skavsår.
Utrustning:
• Fotbollsskor, benskydd, shorts, overall, minst 3 par fotbollsstrumpor, 4-6 st t-shirts,
vattenflaska (packa träningskläder i egen väska, kommer förvaras i omklädningsrummet)
• Sängkläder (lakan och örngott)
Säng, täcke och kudde finns till alla så luftmadrass/sovsäck behövs ej.
• Hygienartiklar, ev mediciner
• Duschhandduk och badhandduk
• Badtofflor eller ”luftiga” bekväma skor att använda mellan fotbollspassen
• Vanliga gympaskor
• Badkläder, solcreme
• Vanliga kläder och underkläder, strumpor
• Böcker, tidningar, spel, kortlek mm
• Skavsårsplåster!!!
• Regnkläder
• Pengar om man vill kunna handla i affären
Fredag 29/7
09.00 Samling vid GUSK-lokalen, parkeringen innan (Groaplan).
09.15 Avresa till Rimbo
10.00 Ankomst och inkvartering
12.00 Lunch
13.00 Information, gruppindelning och fördelning av omklädningsrum där vi har ALLA
träningskläder under helgen (dvs. inga träningskläder i sovsalarna)
13.30-15.30 Träning
17.00 Middag
18.15-20.15 Träning
21.00 kvällsfika, 22.00 Alla inom området, läggdags!
Lördag 30/7
08.00 Frukost
09.30-11.00 Träning
12.00 Lunch
13.00 Bad och/eller fria aktiviteter
15.00 Mellis
16.00-18.15 ”Rimbocupen”
19.00 Grillparty
22.00 Alla inom området, läggdags!
Söndag 31/7
08.00 Frukost
09.15 Fotografering
09.30 ev. Straffsparksturnering eller träning med egna laget.
12.00 Lunch + packning och städning
14.30 Avresa från Rimbo
15.30 Ankomst till GUSK-lokalen, Groaplan.
Hej,
här kommer lite mer information om Rimbolägret den 29-31 augusti. 10 tjejer är hittills anmälda och sista dag att anmäla sig (genom att tacka ja i laget.se, samt meddela ev matallergier (till mig 0709295131)etc är på söndag den 26 juni.
Det är GUSK flickor 11,10, 09 och 08 som åker på lägret tillsammans.
Kostnaden beräknas vara ca 725 kr/ tjej (helpension och transport).
Om ni har några frågor kring lägret så hör gärna av er till mig.
Hälsningar Maria, Lisas mamma 0709295131
Hej,
Den 29-31 juli är årets Rimboläger för fyra tjejlag i GUSK. Lägret är med övernattning och brukar vara väldigt kul och uppskattat av tjejerna. I år är första gången F11 får möjligheten att åka med.
Mer information kommer att komma liksom anmälan. I väntan på det fortsätter vi panta i maj för att få ihop lite pengar till laget.
Hälsningar Maria, Lisas mamma
Hej!
En liten påminnelse
På torsdags träningen 5/5 tar vi med klubbhäften till er som ännu inte hämtat ut era häften.
OBS! Sista dag att swisha in betalningen för häftena är på fredag 6/5!
200kr/häfte o 2 häften per person
Swisha till Sölve på 0702444995
Tack på förhand!
Mvh
Anna och Sölve
Go kväll, eftersom Yrsa är avstängd och matcherna som skulle ha spelats där nästa vecka kommer flyttas, så är vi befriade från tjänstgöring i kiosken nästa vecka (v.19). Däremot kan det bli så att vi får en annan vecka längre fram, det är inget vi vet något om i dagsläget men blir det så kommer vi få info om det.
Trevlig kväll!
Hälsningar Elin
6. Stäng luckan och se till att sätta dit brickorna innan ni skruvar dit vingmuttrarna.
7. Lås Kiosken.
8. Nyckeln ska alltid lämnas tillbaka senast söndag samma vecka som laget har bemannat kiosken i brevlådan utanför kansliet.
• Det är bara Swishbetalning som gäller och ingen kassa finns (Bara nyckel hämtas).brickorna innan ni skruvar dit vingmuttrarna.
7. Lås Kiosken.
8. Nyckeln ska alltid lämnas tillbaka senast söndag samma vecka som laget har bemannat kiosken i brevlådan utanför kansliet.
• Det är bara Swishbetalning som gäller och ingen kassa finns (Bara nyckel hämtas).
Hej,
RapporteraLägret är i JULI och ingen annan månad.
Hälsningar Maria