Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ekeby IF F-15
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ekeby IF F-15.
F-15
Följ oss för uppdateringar
Fick svar ifrån bildexperten, bildkoden och kundnumret vi fick på lapparna efter fotograferingen verkar ju inte stämma, så fick en ny bildkod och ett nytt kundnummer, så för er som inte fått tillgång till bilderna men har registrerat bildkoden kanske borde maila dom också, här är svaret jag fick:
Hej Johan,
Tack för att du hör av dig till oss.
Vi kan inte se att ni har registrerat er.
Här kommer uppgifterna ni behöver för att i första steget registrera er hos oss.
När bilderna är klara kommer ni att få ett mail med ett lösenord som gör det möjligt att logga in och ta del av årets bilder.
Kundnummer:
1429-213-15
Bildkod:
p*****
Länk till registreringen:
https://bildexperten.azurewebsites.net/registrera
Önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning
Annika Petersson
Kundtjänst
Jag drog ett mail också med en print på att bildkoden redan är registrerad, så vi får väl se vad svaret blir :)
RapporteraVäldigt oklart, jag inväntar ytterligare svar från kundtjänst om de kan komma med mer info.
RapporteraSamma här, gav samtycke vid registreringen samt registrerade bildkoden så fort vi kom hem, hsr fortfarande inge fått några uppgifter, verkar inte vara någon överhuvudtaget som fått tag på bilder ännu!
Rapportera
Erik:
Gäller det den där lappen för samtycke som man skulle skicka in, eller är det en annan kod ? För vi skickade in samtycke för fotograferingen så fort vi kom hem. Men har inte fått något mail att korten är klara!
Hej alla.
Jag har inte fått någon information om fotograferingen, så jag skickade ett mejl till Bildexperten:
"Vi hade en fotografering med Ekeby Innebandy Kumla söndagen 22 september men har fortfarande inte sett till någon information om att bilderna är klara. Har ni någon information om var det är som dröjer?
Mvh Erik Sjödin, förälder till Sigrid Sjödin"
"Tack för ditt mail.
Ser att det inte inkommit någon registrering för XXXXX. Det är det första man måste göra. Sedan tar det 24-48 timmar för vår databas att uppdateras och man får ett mail med lösenord så att man kan logga in i vår webbshop och ta del av bilderna."
Jag fick i mejlet ett kundnummer och en bildkod där jag kunde registrera mig för att få tillgång till bilderna. Detta trodde jag skulle ske automatiskt eftersom vi lämnade in lapparna med samtycke, men det verkar inte vara så.
Hej! Jag har registrerat men ännu inte fått bilder. Fick svar från kundtjänst idag att bilderna inte är klara 😬 så därav att det dröjer också..
RapporteraAngående kiosken så har jag tyvärr ingen lathund. Är det något som ni ledare har tillgång till?