Innebandy!:)
Hej! Kul att ni vill spela innebandy i vinter igen! Tränarna består av Jag(Kith), Jonatan och ny tränare för iår välkomnar vi Amanda Johansson! Lagledarplatsen är fortfarande vakant.. Så vi söker någon förälder som känner att dom vill ställa upp och ta den rollen för F16 innebandy. Träningar kommer vara 2st i veckan, troligtvis tisdagar och fredagar 17.00 - 18.00 i ursvikskolan (samma som förra säsongen). Mer information om matcher och träningsstart kommer senare. Mvh/ ledarna.
F16
14 sep 2024
0kommentarer
Sista sammandraget 16/3
Nästa lördag har vi årets sista sammandrag. Det är ingen arrangör av detta sammandrag, vilket gör att upplägget är lite annorlunda. Till den första matchen (14:00) kommer vi behöva två stycken till sekretariatet. Om ingen erbjuder sig frivilligt kommer vi att lotta vem det blir. Det är upp till er. 😊 Då det inte är någon förening som anordnar detta sammandrag kommer det ej finnas någon fikaförsäljning. Då vi spelar sista matchen kommer vi tillsammans med motståndarna att hjälpas åt att stöka ihop sargen samt grovstäda läktaren. Nu kör vi hårt sista sammandraget!
F16
9 mar
6kommentarer
Frivilliga till Barnfesten 22/3
Den 22/3 går Barnfesten av stapeln och vi måste ställa upp med minst två frivilliga föräldrar som kan vara med på arbetspasset som börjar 14:30 och slutar 17:30. Om flera kan tänkas sig ställa upp går det att dela upp i kortare pass. Svar senast 7/3 Lägg en kommentar om ni kan tänka er att ställa upp.
F16
23 feb
5kommentarer
Tack för idag!
Fantastiskt bra kämpat av alla tjejer idag, vilket gäng!! Det är så roligt att vi får vara med och se deras utveckling:) Tusen tack till alla er föräldrar, som på ett eller annat sätt hjälpt till med bakning, försäljning, sekretariatet, byggande av sargen och annat! Vi hoppas att tjejerna har haft en rolig dag, det har vi haft 😊 /Ledarna
F16
19 jan
0kommentarer
Ansvarsfördelning 19/1
Vi närmar oss med stormsteg vårt eget sammandrag som går av stapeln söndag den 19/1 på Örjanshallen. Första matchen i sammandraget börjar kl 10:00 och den sista påbörjas kl 13:20. Har ni inte möjlighet att göra det ni har blivit tilldelad så byter ni själv med någon annan. Jag har räknat på en vuxen per barn i arbetsfördelningen. Observera att ni kan vara ansvarig på flera positioner. Arbetsstationer på plats under sammandraget: Sekretariat (mitten av läktaren närmast planen): startar och stoppar klockan vid byten och start/stopp av matcherna. Inget övrigt protokoll behöver föras. Sälja fika och korv (höger sida av läktaren, från läktaren sett): Korvpanna finns på plats och den MÅSTE kopplas in i eluttag nere i korridoren vid toaletten (annars går säkringen i hela hallen). Säljer korv med bröd, ketchup, senap, kakor, kaffe och festis. Alla saker som behövs finns i fikalådan / på plats. ALLA som inte har ansvar för att starta upp/stänga ner en av stationerna ovan hjälper till att bygga/riva sarg. Ni som bakar, tänk gärna på att gärna baka mjölkfritt/glutenfritt och märk lådorna med innehåll och ert namn. Märk kaffetermosar med ert namn. Ansvarsfördelning: Sekretariat: 9:30-11:40 My & Jasmine 11:30-14:00 Stella & Wilma Sälja fika och korv: 9:30-11:30 Maja & Elise & Wilma 11:30-14:00 Neah & Alma & Jasmine Baka valfri kaka ca 20-25 bitar: Maja, Elise, Alma, Alice F & Stella Brygga kaffe hemma och ta med (ca 10 koppar): Selma, Alice J, Holly, My, Neah, Olivia, Alice F Jag kommer att finnas på plats hela dagen, är något oklart innan så hör ni av er så löser vi det! /Maria
F16
10 jan
1kommentar
Visa fler nyheter