Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Clemensnäs IF F16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Clemensnäs IF F16.
F16
Följ oss för uppdateringar
Vi närmar oss med stormsteg vårt eget sammandrag som går av stapeln söndag den 19/1 på Örjanshallen.
Första matchen i sammandraget börjar kl 10:00 och den sista påbörjas kl 13:20.
Har ni inte möjlighet att göra det ni har blivit tilldelad så byter ni själv med någon annan. Jag har räknat på en vuxen per barn i arbetsfördelningen. Observera att ni kan vara ansvarig på flera positioner.
Arbetsstationer på plats under sammandraget:
Sekretariat (mitten av läktaren närmast planen): startar och stoppar klockan vid byten och start/stopp av matcherna. Inget övrigt protokoll behöver föras.
Sälja fika och korv (höger sida av läktaren, från läktaren sett):
Korvpanna finns på plats och den MÅSTE kopplas in i eluttag nere i korridoren vid toaletten (annars går säkringen i hela hallen). Säljer korv med bröd, ketchup, senap, kakor, kaffe och festis.
Alla saker som behövs finns i fikalådan / på plats.
ALLA som inte har ansvar för att starta upp/stänga ner en av stationerna ovan hjälper till att bygga/riva sarg.
Ni som bakar, tänk gärna på att gärna baka mjölkfritt/glutenfritt och märk lådorna med innehåll och ert namn.
Märk kaffetermosar med ert namn.
Ansvarsfördelning:
Sekretariat:
9:30-11:40 My & Jasmine
11:30-14:00 Stella & Wilma
Sälja fika och korv:
9:30-11:30 Maja & Elise & Wilma
11:30-14:00 Neah & Alma & Jasmine
Baka valfri kaka ca 20-25 bitar: Maja, Elise, Alma, Alice F & Stella
Brygga kaffe hemma och ta med (ca 10 koppar): Selma, Alice J, Holly, My, Neah, Olivia, Alice F
Jag kommer att finnas på plats hela dagen, är något oklart innan så hör ni av er så löser vi det!
/Maria
Det ska byggas två planer med 6 x 3 (långa) sargbitar.
RapporteraRapportera