Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Bodens BK HF P8 - pojkar födda 16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Bodens BK HF P8 - pojkar födda 16.
P8 - pojkar födda 16
Följ oss för uppdateringarUndra vem man kan fråga om sånt här...jag vet heller inget...å på moa står det att jag som förälder inte behöver vara med....så då är det väl du å en till som ska styra upp det hela...hmm...jag undrar om det kommer några vuxka som man inte vet...eftersom de var fem vuxna på de andra mathcerna...borde lösa sig tycker man...nån borde va me som vet hur det funkar...så är det nog...men bra att veta...baka ska jag ser jag ialla fall...
RapporteraJa exakt Carina, jag har INGEN erfarenhet- har ALDRIG gjort nåt sånt här. Är det jag som ska hålla i det och en till ,då vet jag inte hur det kommer bli.Då krävs ju att åtminstone ett par föräldrar har erfarenheten.
RapporteraNär man läser om matchvärdskap så står det fyra vuxna...så det borde väl vara två vuxna till...dom i helgen är ju fem vuxna...som verkar mer rimligt....barnen ska ju hjälpa till...men känns som att fler vuxna behövs...spec då man är lite ovan sånt här...
RapporteraAng. matchvärdskap den 20/2- 16. Är vi bara 2 föräldrar som ska göra allt detta?
RapporteraTror inte nån är speciellt mer erfaren kring detta med matchvärdskap,därför har vi lagt ut instruktioner kring detta under dokument!Att vi satte en ansvarig för gruppen var bara för att underlätta för er,att någon ansvarar för att meddela kansliet vilka som ska jobba,komma överens om vilka som ska baka etc!Tips kan ju vara att skicka mail till övriga,för att skapa en kontakt er emellan!Du kommer även ha nån fler med dig på plats på matchdagen!!Går säkert fint!
RapporteraTror inte nån är speciellt mer erfaren kring detta med matchvärdskap,därför har vi lagt ut instruktioner kring detta under dokument!Att vi satte en ansvarig för gruppen var bara för att underlätta för er,att någon ansvarar för att meddela kansliet vilka som ska jobba,komma överens om vilka som ska baka etc!Tips kan ju vara att skicka mail till övriga,för att skapa en kontakt er emellan!Du kommer även ha nån fler med dig på plats på matchdagen!!Går säkert fint!
RapporteraAng. matchvärdskap i Februari! Jag ska tydligen vara sammankallande? eller nåt sådant. Jag kan vara med och jobba den helgen men har ALDRIG varit med om det så vore glad om någon annan kunde vara med mig och lära mig. Annars är jag rädd att det blir hur som helst.
RapporteraÖnskar lite kompletterande info om Kiruna i januari för att kunna besvara anmälningsutskicket. Blir det resa över dagen eller övernattning? Buss eller tåg?
Rapportera
Ang matchvärdskapet nästa helg - här kommer ett svar från Catarina Laestadius:
RapporteraAnledningen till att det bara behövs två vuxna vid denna match är följande;
Vi tar ingen entréavgift vid division 2 damer och division 3 herrar = behövs ingen i entrén, minus en vuxen.
Lagen i dessa divisioner sköter själva golvtork om det behövs = minus två vuxna.
Kvar är de två vuxna som ansvarar för fiket tillsammans med föreningens ansvarige.
Vi har gjort på detta vis för att minimera antalet arbetstillfällen för föräldrar till de aktiva.
Vid div 1 dam och div 2 herr ställs andra krav från förbundet och då behövs fem vuxna.