Serieinbjudan
Finns nu på upplands innebandyförbunds hemsida.Kolla igenom och återkom till mig snarast vilken serie ni önskar spela i.Finns även här under dokument under information Antingen meddelar ni i tränargruppen eller till mig via sms. Mvh Helen Pellonpää
Ledarsidan
25 apr 2019
0kommentarer
Registerutdrag ur belastningsregistret för ledare i TIBK
Hej, Vi som är ledare i föreningen ska enligt lag visa upp registerutdrag ur belastningsregistret till föreningen som ni alla redan vet. Lämpligt gör vi det redan nu på ledarmötet när vi är samlade och utdrag går att beställa digitalt (för de som har digital brevlåda, ex Kivra) så har man det vanligtvis inom något dygn. Annars kommer det i postlådan. Så in och beställ redan nu så har vi det klart! :D Info om varför registerutdrag krävs m.m. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/digitalt-registerutdrag/ Beställa registerutdrag - Välj arbete med barn i annan verksamhet än skola och barnomsorg https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/ Hade bäst!
Ledarsidan
26 aug 2024
0kommentarer
Minnesanteckningar ledarmöte 30/1 -18
Kortfattade punkter från mötet. -Båda förråden behöver en rejäl genomgång. Tobias Backström är sammankallande i smsgruppen. Aktuellt i slutet av säsongen. -Kansli på g till nästa säsong. -tvätt av västar.Frågan ställd till daglig verksamhet inom funktionshindradeomsorgen. Hur tar vi hand om nya tränare? -kick of i början av säsongen,förslag på sammankallande Irina Backström. Gå igenom allt på kick of samt informera och använda ledarsidan bättre med dokument osv. -ledarträff säsongsslut.Gå igenom säsongen och hur ser det ut inför serieanmälan.Ansvarig Helen Pellonpää -ledaravslutning, ansvarig Niklas Bergström. Vi pratade även om att det behövs flera engagerade personer i föreningen.Förslag på att alla lag ska ha representanter i styrelsen men svårt att få folk att ställa upp. Behövs personer på flera poster exempelvis hallbokning,bokstöd, tävlingsansvarig som lägger matcher. -Licenciering nästa säsong.Freddan Norrström på förslag. Tack allihopa för deltagande!
Ledarsidan
30 jan 2018
1kommentar
information och blanketter
Hej Nu har säsongen dragit igång ordentligt för er alla,jättekul! Under fliken dokument finns det flera blanketter som ska underlätta för er som är ledare i erat arbete.Det nyaste som är tillagt är kvittens av matchställ som ni kan använda att lämna ut till era spelare om dom själva sköter matchställen så att vi får tillbaka dom efter säsongen är slut.Det finns ca 50 exemplar av den blanketten i ledarförrådet om ni inte har tillgång till skrivare. Tierp IBK s styrelse består i dagsläget av tre stycken plus vår kassör.Vi behöver mera folk i styrelsen som vill hjälpa till.Om ni har föräldrarmötet så bjud gärna in någon av oss att deltaga så kan vi berätta om föreningen samt om vad man kan hjälpa till med. Det finns ett färdigt material som vi arbetade fram föregående år under certifieringen som innehåller hur föreningen ska vara uppbyggd samt lite lättare arbetsbeskrivningar som kan underlätta om man vill hjälpa till så man vet vad man kan hjälpa till med! Detta är ett levande dokument som självklart ska utvecklas under säsongen. Vi lägger den också under dokument(under veckan) så att ni kan se den allihopa. Hör av er om det är något som är oklart! Tack för erat engegemang,tillsammans gör vi Tierp IBK till den bästa föreningen! //Styrelsen
Ledarsidan
10 okt 2017
0kommentarer
Medlemsavgift/Deltagaravgift/kassör
Det är samma medlemsavgift och deltagaravgift som tidigare år. Medlemsavgift 100:- eller 300:- för familjemedlemsskap Deltagaravgift för er som har juniorspelare är 650:-/person. Ledare betalar inte för sina barn ,eller för sig själv, som spelar precis som tidigare år. Vår kassör heter Christie Berlin och kan nås på tel:070-3844600 eller via mail, info@quitantia.se Glöm inte att höra av er till henne gällande domararvode ! Använd mallen som finns under dokument.
Ledarsidan
26 sep 2017
0kommentarer
Visa fler nyheter