Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nykvarns IF HJ/H3
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nykvarns IF HJ/H3.
HJ/H3
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Vill påminna alla om att nedanstående uppdrag är något vi behöver åta oss som medlemmar i Nykvarns IF och vill härmed förtydliga vad som gäller oss alla.
Läs på för att det ska flyta på så bra som möjligt.
Säsongens instruktioner för bemanning seket, liverapportering, kiosk/cafépersonal, funktionär samt sargvakt ligger under dokument här på vår lagsida: https://www.laget.se/steelersHJH3
Där kommer även aktuellt schemat för bemanning att finnas (alla ni spelare och föräldrar får det även skickat till er mejladress).
Det kan alltid tillkomma matcher, så som att HJ:s matcher kommer lottas om i januari eller att matcher som ändras pga matchflytt under säsong.
Denna säsong har vi ansvar för funktionärsveckan under vecka 41, 44 (samt sargvakt) och vecka 3 och 8.
Schemaplanerare (för HJ/H3) Johan och Josephine Agdurs gör ett schema för våra uppdrag.
Var och en har SJÄLVA ansvar att hitta ersättare samt meddela Agdurs om ändring.
Räcker inte att bara lägga ut frågan i vår gästbok.
ENKLAST är att kontakta någon direkt i laget via kontaktuppgifter som ni hittar under respektive spelarbild.
Fortsatt behövs alltid 1 vuxen av de 3 som ska bemanna kiosken/cafeét (barn/ungdomar får hjälpa till men ej stå själva) samt 1-2 funktionärer. Viktigt att stämma av med de andra som ska stå att det är 1 vuxen på plats om ni tänkt skicka er ungdom och att de då läst på vad som ska göras i kiosken/cafeét eller som funktionär.
När vi har sargvaktspass så är det 8 spelare samt 1 vuxen ansvarig som är standard.
Sargvakter är krav på SSL och H1.
STORT tack på förhand!
Vänliga hälsningar
Junior-DM | 14 sep, 10:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera