Bemanning kiosk, matchvärd och sekretariat under säsongen
Nu är det dags att dra igång en ny spännande säsong, och med det följer också vår viktiga insats runt matcher och evenemang. Vi behöver er hjälp med bemanning i kiosk, matchvärdskap och sekretariatet för att ge våra barn och ungdomar bästa möjliga upplevelse. Detta är en fin möjlighet att skapa trivsel för lagen och våra besökare. Fördelningen av pass sker för hela säsongen för att alla ska få god framförhållning. Kan man inte sin tilldelade tid går det fint att byta med andra föräldrar, så länge varje pass blir täckt. Tänk på att vi alla är med och bidrar för att göra det här till en positiv, engagerad och rolig säsong för både våra spelare och supportrar. Så låt oss hjälpas åt att skapa stämning, energi och en riktigt härlig säsong – tillsammans gör vi skillnad! Tack för att ni ställer upp! 🙏
Pojkar 2014
30 okt 2024
0kommentarer
Bemanning Sibben cup
Hej på er! Här kommer bemmanningsschema till Sibben cup. Som sagt kommer vi hålla till på logi Helenaskolan och uppgifter kan innefatta Städ, hålla ordning, säkerställa att brandregler efterhålls, hjälpa kökspersonal vid frukosten samt vara behjälplig för deltagarna vid behov. Några pass var kvar och de har vi fått fördela till de som ännu inte skrivit upp sig på några pass. Jag har meddelat dom via SMS och jag räknar med att det fungerar för alla. Är det några frågor i övrigt hänvisar jag dessa till Andreas Kjellqvist och Jesper Brockmar som är våra representanter i Sibben cupledningen. Deras telefonnummer finns i bemanningsschemat. Det är inte ofta vi behöver jobba kring innebandyn, så jag hoppas vi alla hjälps åt så allt löses på enklaste vis under nästa helg. Med det önskar jag er alla en god fortsättning och ett gott nytt år! Med vänlig hälsning, Hannes Arnesson
Pojkar 2014
29 dec 2023
4kommentarer
Uppstart för säsongen!
Hej på er! Hoppas ni alla haft en skön sommar och varvat upp fint inför en ny innebandysäsong! Nu har vi fått fastställda träningstider: Onsdagar 16:30-17:30 och söndagar 12:30-14:00. Höstens första träning blir onsdagen den 4:e oktober. På söndagen den 8:e oktober kör vi ett föräldramöte i samband med träningen 12:30. Då blir det lite information kring säsongen och årets Sibben cup (Till sist är det i år dags för oss att hjälpa till :) Ha det riktigt gött så ses vi snart! Med vänlig hälsning, Hannes, Jessica, Michaela, Andreas och Fredrik.
Pojkar 2014
13 sep 2023
11kommentarer
Kvalmatch och avslutning
Hej på Er! Innebandysäsongen håller oss kvar lite till. På torsdag 6/4 är det dags för sista kvalmatchen för vårt herrlag i steget mot ettan hemma i arenan mot Lockerud. Alla killar som vill får delta på inmarschen likt de övriga matcherna. DOCK finns inga ledare på plats från vårt lag så ni föräldrar ansvarar för barnen. Väl på plats arrangeras det av klubben. Denna dag önskas röda/svarta klubbtröjor, svarta shorts och svarta strumpor. Vi har inga kläder att tillgå med denna kväll pga påsklovsfirande ledare. Samling i foajén på arena Skövde 18.30. Matchstart 19.00 Till avslutningskvällen den 11/4 får man gärna baka något som aktiv och förälder som det bjuds på under kvällen. OBS: Nötfritt fika! Annars tackar vi ledare för en fin säsong där killarna utvecklats och blivit än bättre lagkompisar och spelare. Vi återkommer när säsongen drar igång igen runt oktober. Önskar Er en fin vår/sommar och på återseende. / ledarna
Pojkar 2014
4 apr 2023
1kommentar
Snart dags för ny säsong!
Hej på er! Hoppas alla haft en härlig sommar! Nu går det mot höst igen och innebandysäsongen drar igång igen. Kul! 😀 I år har vi träning på söndagar 11:00-12:30! Första träningen blir söndagen den 16:e oktober. I samband med detta kör vi ett enklare föräldramöte kring årets aktiviteter. Vi kommer spela ett antal matcher. De ligger på lördagar som det ser ut nu. Närmare info om det kommer vid första träningen. I år kommer vi få hjälpa till att bemanna Sibbenkiosken på Kavelbro Arena. Här är det viktigt att vi alla hjälper till och fylla platserna. Vi kommer ta hjälp av lagföräldrarna att lösa bemanningen. Inom kort får vi schema kring detta. Mer info här: Kiosken kommer att vara öppen vardagar och helger från och med vecka 40. Stängt alla lov. Alla lag ska bemanna kiosken och endast dam, herr och innebandyskolan är arbetsbefriade. Kiosken ska bemannas mellan 16:30-20:00 på vardagar. Från klockan 09:00 på helger och framåt, hur länge det blir beror på de matcher som är inbokade. Kioskgruppen kommer lägga upp ett schema för vilket lag som ska bemanna kiosken vecka för vecka. Varje lag gör upp ett schema och fördelar sen passen mellan föräldrarna i laget. Vi är många i föreningen och alla behöver dra sitt strå till stacken för att allt ska fungera. Nu hjälps vi åt och gör det här till en bra säsong. Hälsningar Styrelsen / Vi ser fram mot en ny höst tillsammans och hoppas alla är taggade på att lira innebandy igen. Väl mött den 16:e oktober! Med vänlig hälsning, Ledargänget P2014.
Pojkar 2014
22 sep 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter