Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Höjden Göteborg Ungdomsledarna
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från SK Höjden Göteborg Ungdomsledarna.
Ungdomsledarna
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Här kommer en kort sammanfatting av mötet 21 Aug.
Fokus på mötet var Föreningscampen som går av stapeln 2-3 September.
* Det kommer vara ca 100 spelare, uppdelade i 3 grupper efter ålder & kunskap/färdigheter
* Schema läggs nu för 2 ispass + 1 barmark per grupp & dag.Mer info kommer gäälande schema
* Eventuellt kommer det erbjudas något pass med enbart MV träning.
* Varje lag ansvarar att ta in 400kr per spelare för delatagande
* Det kommer serveras lunch & mellanmål bägge dagarna till deltagare
* Mini cafe med självservice kommer finnas för föräldrar, syskon mm
* Kommer förmodligen vara ont med omklädningsrum så ombyte hemma/inne i hallen är att föredra.
* Bra om varje lag kan ordna 2 föräldrar som är behälpliga som "allt i allo" under helgen. Matservering, montera hyllor i materialrum mm
* Mer information kommer senast 28:e Augusti
Övrig info
* Försäsong under September. Separat istider har redan kommunicerats av Svante till berörda ledare men mer information kommer så snart allt är bekräftat
* Från Oktober och framåt börjar huvudsäsongen och vi växlar upp i antal träningar
* Inga större arrangemang är planerade i dagsläget men abitionen finns att ordna något framåt våren där SK Höjden är arrangör
* Vi kommer göra ett försök att inreda med hyllor i det nya materialrummet i hallen under helgen 2-3 September med hjälp av föräldrar
Lägg en kommentar ifall något viktigt missats
Bandyhälsningar
Ungdomsledarna
Fråga. Vem informerar man om de allergier som finns i laget?
RapporteraRapportera
U13/U14
Rapportera10 barn på Lördag inga allergier
11 barn på söndag 1 hasselnötsallergi
2 Ledare (Roger och Alex)
Rapportera
F12
Rapportera10 barn lördag (1 gluten, 1 nötter, 1 kött)
12 barn söndag (1 gluten, 1 nötter, 1 kött)
2 ledare (Jakob och Kristian)
Rapportera
Glömde, en vegetarian i U13/14. Båda dagarna
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraVi blir 15 spelare från P15 båda dagarna, samt tre ledare. Enda allergin är en laktosintolerant.
Jag har förberett 2 ispass per lag och jag tänker att man kan köra ungefär samma både lördag och söndag, kanske justera lite efter utfall då barnen ändå behöver lära sig övningarna lite grann. Lägger upp dessa med planeringen när jag fått feedback från Svante som skall kika på dem.
Rapportera
F16
Rapportera11 ungdomar lördag och söndag
5 ledare
2 glutenintoleranta
1 vegetarian
Rapportera
En sen ändring. 11 barn från F12 på lördagen. 12 barn på söndagen som tidigare.
RapporteraRapportera
Behöver besked om mat från de lag som inte har återkopplat. Gärna på måndag
RapporteraRapportera
Från U9/U10 och F9/F10 kommer sammanlagt 14 barn på lördagen och 12 på söndagen. 1 ledare lördag, 2 söndag. Ingen specialkost rapporterad.
RapporteraJag passar på att hälsa Jonas Fälth och Patrik Norrlund välkomna som nya ledare för U9/U10-laget! De finns nu även med i den här gruppen.
Rapportera
Välkomna!
RapporteraRapportera
U11/U12 är det 14 barn & 2 ledare anmälda båda dagarna. Inga allergier inrapporterade
RapporteraRapportera
Från J19:
RapporteraLördag: sex spelare
Söndag: fem spelare
Inga allergier än så länge... frågan gick tyvärr inte ut med kallelsen... återkommer
Rapportera
U13/U14 - Korrigering av antal: 10 barn både Lördag och söndg
RapporteraRapportera
Jag inser att jag räknat fel. J19 skall vara:
RapporteraLördag: sju spelare
Söndag: fem spelare
Rapportera
Vi har fått en sen anmälan till lördag, så nu är det:
RapporteraLördag: åtta spelare
Söndag: fem spelare
Rapportera
Rättelse U11/U12 har en gluten intolerant.
RapporteraRapportera