• Anmälan öppen till vår hemma cup

    Hej! Vi kan då officiellt efter dagens match stänga seriespelet för säsongen och blicka mot kommande två större aktitivteter som vi planerat upp. Det ena är såklart kommande träningscamp i Katrineholm där alla som anmält sig nu fått en avi för (sista betalning 30 mars så ingen panik). Det andra vi håller på med och planerar runt är vår kommande hemmacup mellan 11-13 april och där har vi nu öppnat anmälan igen för att be alla att se över om ert tidigare val stämmer eller ej. Ni anmäler framförallt spelarens närvaro, men sen även er egen möjliga närvaro, så vi ser vilka som under helgen är tillgängliga eller ej. För er egen del kan ni gärna gå in och lägga en kommentar om det är någon dag/tid som ni ej kan. Det kan underlätta planeringen. Som sagt - in och kika på hur spelarens och din anmälan ser ut, så vi får en helhetsbild för vilka som ska anmälas in och vilka föräldraresurser vi har runt cupen för att få allt att gå ihop. Som ni vet kommer alla få någon form av uppgift så var med redan nu och påverka. Det är viktigt att samtliga gör ovanstående för att så smidigt som möjligt kunna ge alla rätt förutsättningar. Inte minst till de föräldrar som nu är med och roddar ihop allt kring cupen. Vi förstår också om man redan nu inte vet hur det ser ut då, men utgå från vad du vet idag. Aktivteten och sista dag för att se över sin anmälan är nästa söndag. Mer detaljerad info och planering kommer senare att komma ut då vi närmar oss. Nu kör vi! Team 12 för 11 dagar sedan 2kommentarer
  • Arbetsschema Aspen Hemtjänst Trophy 11-13 april

    Hej! Nu är arbetsschemat för vår hemmacup klar. Totalt har vi 116 arbetspass (ca 3,5 h) att fördela så det blir 3-4 pass per familj (några har fler, Tack för det!) Schemat finns under dokument på vår lagetsida i mappen Aspen Hemtjänst Trophy 2025 Ingen ska behöva jobba två pass efter varandra och med uppgifter där man inte känner sig trygg så ChatGPT har fördelat ut alla pass enl denna princip över tävlingens alla 3 dagar samt inkluderat de önskemål som kommit in från er Alla starttider i sekretariatet är satta 30 min före starten av nästa match. Om du har en båsdörr som arbetsuppgift behöver du inte vara där strikt 30 min före men det är bra om vi alla är där i tid före matchstart för smidig överlämning och uppstart Det är två personer som jobbar i kiosken i A-hallen med baktanken att en vid behov även kan hjälpa till att fylla på med saker i kiosken i B-hallen där det bara jobbar en person Vi har inte så mycket som behöver städas men alla som jobbar sista passet för kvällen hjälps åt att städa alla utrymmen som behöver ses över Om ni skulle behöva byta ett pass så ta direktkontakt med den du skulle önska byta med för att stämma av om det fungerar (kontaktuppgifter finns på laget). Vänligen återkoppla ev byten samt allmänna frågor om schemat till Villem Raudsepp (070-586 38 58) Tack på förhand! Nu hoppas vi på en bra cup för alla! / Villem, Carolina, Malin Team 12 för 5 timmar sedan 4kommentarer
  • Påsklovscamp 2025

    Hej! Nu är anmälan öppen för våran påsklovscamp. Vi kör måndag till onsdag på påsklovet. Tre olika grupper som vanligt. In på länken nedan för info och anmälan så ses vi till påsk! Påsklovscamp 2025 Mvh Kanslit Team 12 för 3 dagar sedan 0kommentarer
  • Inför hemmacupen!

    Hej, vi sitter och planerar cupen som är den 11-13 april. Förutom en trevlig helg för barnen är målet också att få in lite pengar till lagkassan. Det som vi historisk har tjänat mest på är puckkastning och lotteri. Där går hela vinsten direkt till laget. För att göra detta möjligt behöver vi priser! Allt är av värde så har ni kontakter via jobbet eller liknade så vore det toppen! Har ni priser kom med dem till trängen den 2/4 på träningen. Vi kommer att stå i B-hallen. Carolina, Malin och Villem Team 12 för 9 dagar sedan 0kommentarer
  • Information - Camp Katrineholm 28-30 mars

    Hej! Vilken serieavslutning vi hade i helgen och vilken kul seriesäsong vi haft! Nästa steg just nu är kommande camp i Katrineholm 28-30 mars där snudd på alla har möjliget att delta - vilket blir superkul. Sen pågår förberedelser för fullt kring vår hemmacup i april, men mer info om det längre fram sen. Information: Vi har sammanställt lite matnyttig information och lagt upp här på vår sida under "Domument" (Klicka här för att komma dit) Anmäl eventuella allergier eller specialkost: Mejla in detta till vår mejl på 12@orebrohockeyungdom.se senast fredag 14 mars. Vilken mat vi får hittar ni i informationen via länken ovan. Resa: Som vi tidigare skrivit hoppas vi på att kunna kroka på 2-3 släp (täckta) och vi har för tillfället 1 släp (Hanna) utifrån det ni skrev i kommentarerna tidigare. Om det är någon mer som kanske ruvar på ett släp, återkoppla då gärna till oss så vi kan planera för det. Vi kommer att resa från Trängen kl 16.00 på fredagen och vet att vi har ett antal bilar som vi ledare kör. Därtill kommer vi behöva några bilar till, men med släpen hoppas vi kunna få med så många vi kan i varje bil. Är det någon fråga eller fundering kan ni bara höra av er till mig eller skriva här i kommentarerna så fler kan se fråga/svar. Team 12 för 17 dagar sedan 2kommentarer
  • Visa fler nyheter