• Anmälan Årsmöte

    Påminner om Årsmötet tisdag 3 juni kl 18:30 på Humana, Postgatan 14D. Anmälan senast söndag 1 juni via mail till patrick.eberhardsson@nassjoinnebandy.se. Varmt välkomna! Mvh Alexandra, styrelsen F-10/11 30 maj 0kommentarer
  • Föreningsaktivitet med möjlighet att tjäna pengar

    Hej! Vi har nu fått möjlighet att visa upp oss som förening och dessutom tjäna pengar till föreningen. O-ringen behöver hjälp med att på olika ställen vara synliga, se till att den utrustning som O-ringen lagt ut, skall vara orörd. Man blir delgiven ett ställe att patrullera, det är nattetid. Vissa pass är mellan 18-07 och andra mellan 20-07 Man går i par, men en vuxen i varje par , den andre bör vara så mogen att de vill att man har civilkurage, så det som gäller är att den som anmäler sig verkligen vågar säga till om de ser något som inte stämmer oavsett ålder. Föreningen tjänar 100:-/timme och individ, här har vi som förening tänkt att ungdomen som går med den vuxne får 50:-/timme 20:-/ timme av dennes arvode går till det laget den spelar i och resterande 30:-/timme till föreningen. Den vuxnes arvorde går till föreningen, men vi som förening kommer ge tillbaka något till de vuxna som ställer upp. Vi behöver bestämma 2 dagar som vi skall inrikta oss på. Förslagsvis 20 och 21/7 i Odensjö? Vi behöver ha svar snarast så att vi kan ta kontakt med projektledaren . Vi är medvetna om att det är kort framförhållning och semestertider men ni som kan - kom igen o ta chansen att visa upp vår förening o tjäna en liten slant! Vi hoppas att några har möjlighet att ställa upp och göra något bra av detta 💪 För anmälan skicka sms till: Stefan Wirebrand 073 8452174 senast fredag 11/7. Mvh Styrelsen F-10/11 9 jul 0kommentarer
  • ÅRSMÖTE

    Tisdagen den 3/6 klockan 18:30 är det dags för årsmöte. Nässjö Innebandyförening bjuder härmed in samtliga medlemmar att medverka. Mötet äger rum i Humanas lokaler på Postgatan 14D i Nässjö (Mitt emot Coco-Thai). Gör din röst hörd - hoppas vi ses! /Styrelsen, Nässjö IBF F-10/11 18 maj 0kommentarer
  • FP Cup - Lite info....

    Hej Innebandysäsong lider mot sitt slut. Serien är färdigspelad och till slut hamnade vi på en fin 5:e plats. Bra jobbat alla!! Det som nu kvarstår är två träningar samt FP Cup nästa helg. Vårt gruppspel kommer att spelas enligt följande; 28/3 kl. 18:00 möter vi Wårgårda IBK i KFUM Sporthall 29/3 kl. 08:00 möter vi Hovslätts IK i KFUM Sporthall 29/3 kl. 13:50 möter vi Hammarby IF IBF i Idrottshuset Arenan, Stenbergs Det är som sagt lite av en åka runt Cup. Då det gäller fredagsmatchen mot Wårgårda samlas vi kl 17:00 i hallen. Då det gäller första matchen på lördagen så samlas vi kl. 07:15 i hallen. Efter matchen mot Hovslätt är tanken att vi åker till vårt boende, Sandagymnasiet i Huskvarna och inkvarterar oss. Nästa hålltid att ha koll på är kl: 11:30 Då skall vi äta lunch i Junedalsskolan, (bredvid Idrottshuset). Bra om vi kommer iväg senast kl 10:45 från Sandagymnasiet. Efter lunch tänker vi att vi hänger kring Idrottshuset fram till vår sista gruppspelsmatch mot Hammarby Klockan 13:50. Efter denna match ser vi gärna att tjejerna duschar, men vi kan inte tvinga någon. Nästa tid är sedan klockan 18:00 då vi skall äta middag, återigen på Junedalsskolan. Efter detta tänker vi att vi åker tillbaka till Sandagymnasiet för att vila ut o sova många timmar på våra härligt fluffiga luftmadrasser 😊. Som ni förstår så behöver vi lite hjälp med diverse skjutsar mellan våra destinationer. Vi vet inte om vi behöver göra ett körschema eller ifall det löser sig under resans gång? Vi tänker i första hand på det som sker under lördagen. På söndagen ingår även frukost. Detta är dock det enda målet som ingår denna dag, resterande måltider får var och en lösa på egen hand denna dag. De som placeras 1-2 i gruppen går till A slutspel, de som placeras 3-4 i gruppen går till B slutspel. Oavsett A eller B slutspel så är det Åttondelsfinal som gäller, från och med nu vinna eller försvinna 😊. Packningsschema (förslag): Matchställ (Glöm INTE detta) Vattenflaska Glasögon Klubba Luftmadrass Sovtäcke Kudde Toalettartiklar Handduk Uteskor för ev. promenad Gärna profilkäder ala NIBF om ni har För övrigt önskar vi att var och en swishar 150 kr till Mattias Rehn, 073 028 85 64 då pengarna vi hade på vårt lagkonto inte räckte fullt ut för Cup avgiften. Detta kommer även räcka till lite tilltugg mellan matcherna. För övrigt, det som ingår i själva Cup avgiften (förutom anmälningsavgift) är alltså, lunch och middag på lördagen samt övernattning och frukost på söndagen Under dokument på vår lagsida finner ni mer info om Cupen. Vid frågor, hör av Er. MVH Tränarna F-10/11 23 mar 0kommentarer
  • Schema Tjejdagen

    Hej! På söndag kommer föreningen ansvara för kiosken. Intäkterna går till föreningen men vi önskar er hjälp att bemanna kiosken o grilla korv utanför. För kännedom kommer en summa från dagen gå till utveckling för tjejerna. Vi har tänkt att anhöriga ska kunna följa sina tjejers matcher o därför inte stå i kiosken när de spelar. SCHEMA: 9-10:30 F10/11 kiosk 10:30-11:45 F14/15 kiosk 11:45-12:30 F16/17 kiosk/korvgrillning 12:30- 15 F1213 kiosk/ korvgrillning/sek/sargvakt Stort tack för ert engagemang! F-10/11 13 mar 0kommentarer
  • Visa fler nyheter