Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kärra HF P9
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kärra HF P9.
P9
Följ oss för uppdateringar
Hej.
Vi har fått ett extra datum då vi ska bemanna hallen med under vecka 20, 16-18 maj. Detta arbete är viktigt för klubben och därmed för våra killar. Om någon får förhinder vill jag att ni hittar en ersättare och meddelar mig bytet, Malin T 073-3164108
Den 14 maj kl.19 kommer Birgitta ha en genomgång med de föräldrar som skall hjälpa till, viktigt att ni är där då!
Jag vill att ni bekräftar att ni kan ert pass (skriv med ert barns namn) här i chatten.
Fredag 16/5 17:00-20:00
Hallansvar - Levi H
Lördag 17/5 7:45-12:00
Hallansvar samt frukost till de på tidiga träningen - Filip Taushanov
Lördag 17/5 12:00 - 16
Hallansvar - Kian Krasniqi
Städ 14:30-16 Alexander R
Söndag 8.45-12.30
Hallansvar - Joel B
Söndag 12.30 - 16
Hallansvar - Martin Z
Städ 14:30-16 - Charlie Lindblad
På eftermiddagen skall alltså både Hallansvarig samt "städ" hjälpas åt att städa och göra i ordning för nästa dag. Har ni några frågor kan ni kontakta mig.
Mvh
Malin (Marwins mamma) 0733164108
Träning | 13 apr, 12:00 |
Träning | 27 apr, 12:00 |
Intresseanmälan Aranäs Open 2025 | 24 maj, 08:00 |
Intresseanmälan Partillecup | 1 jul, 08:00 |
Har redan alla varit hallandsvar ? Vi ( Martins föräldrar) var 29/12 istället Adrian B. Hälsningar
RapporteraRapportera
Jag kan. Filip Taushanov
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraLUZ, jag ser flera i listan som redan varit ansvariga (däribland vi) så jag gissar att alla varit och att de börjat om.
Skulle någon kunna skriva här vad hallansvar innebär. (Vi har bara varit caféansvariga tidigare)
Rapportera
Charlie Lindblad.
RapporteraRapportera
Levi
RapporteraRapportera
Joel Blom
RapporteraRapportera
Alexander Rune
RapporteraRapportera
Hej.
RapporteraJa, alla har hjälpt till minst en gång. Jag fördelar ut pass så det ska bli så jämnt som möjligt. Vi är ett stort lag och därför kommer vi ha flera tillfällen under varje säsong, vanligt är att varje barns föräldrar hjälper till minst ett par gånger per år.
Rapportera
Cafet är inte öppet under helgen, så det är hallen vi ansvarar för. Kort innebär det att ansvariga har nyckeln till hallen låser upp/ låser, behjälplig om det är något och städar. Birgitta kommer berätta mer om allt under genomgången samt hur man låser/låser upp. Ni kommer behöva lämna hallnyckeln till varandra.
RapporteraRapportera
Vi har varit städansvariga tidigare år för vårt andra barn så jag antar att man inte behöver komma på någon information den onsdagen då? Med vänlig hälsning, Johanna Alexanders mamma
RapporteraRapportera
Absolut, Johanna ni behöver inte vara med på informationen.
RapporteraDe som är hallansvariga ska vara med men de som hjälper till med städet behöver inte komma om de har koll.
Rapportera
Tyvärr kan vi (Martin Z.) inte den helgen😓. Hoppas till nästa tillfälle
RapporteraRapportera