Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IBK Härnösand F-09/10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IBK Härnösand F-09/10.
F-09/10
Följ oss för uppdateringar
Tjena,
Nästa helg är det säsongens första hemmamatcher och det är vi som ska anordna - så därför behöver vi alla hjälpas åt att fixa.
Det är alltså nästa söndag 15 november.
Det är sex stycken matcher under dagen, där första är kl 10.00 och sista börjar kl 15.00.
Det innebär att vi behöver hjälpas åt att med att:
- bygga upp sarg på morgnen
- bemanna sekretariatet alla matcherna
- rengöra avbytarbåsen mellan matcherna
- lagvärd/hallvärd som har koll i hallen och corona-ordning
- filma matcherna (eftersom publkfritt)
- plocka ihop sargen i slutet av dagen
Matchtider för vårt eget lag och lagen vi möter:
13.00 G/K IBS F10 Blå
14.00 Höglands AIF F10 Vit
Våra spelare samlas 30 minuter innan första match, alltså kl 12.30 i Landgrenshallen.
Tror att vi som ska hjälpas åt att rigga dagen behöver samlas vid kl 9.00 för att bygga sargen - men vi åtekommer med mer säker info om det senare.
Skriv som vanligt en kommentar nedan i denna nyhet om er tjej kan vara med eller inte.
Men den här gången vill vi även att ni anger vilka av er föräldrar som kan hjäpa till på söndag och med vad. Samt även om det är någon speciell del av dagen som passar er bättre, t.ex. förmiddag eller eftermiddag.
Superbra om ni kan meddela det senast nu på tisdag - så vi har koll på laget och dagen.
Återkommer med mer info när vi har koll på vilka som kan hjälpa till under dagen och hur vi lägger upp det.
Landgrenshallen ser ju ut som den gör med renoveringar och avspärrningar - så vi får göra det allra bästa av det tillsammans ;)
Vi kommer inte ha någon fikaförsäljning den här gången utifrån coronaläget och att vi ska undvika publik i så stor utsträckning som möjligt. Enbart en fåtal skjutsande föräldrar i hallen, utöver lagen och dess ledare.
Kom som vanligt ihåg: klubba, glasögon, matchkläderna, skor, vattenflaska och hårsnodd.
Glasögon är som vanligt obligatoriskt och rengör dem gärna innan matcherna.
Har några funderingar är ni som vanligt alltid välkomna att höra av er.
//Ledarna
Mimmi kan troligast inte vara med på matcherna.
RapporteraJag kan vara lag-/hallvärd den tid vi inte har egna matcher, alltså under förmiddagen.
Kan va med och bygga upp och ta ner sarg.
Rapportera
Vida är gärna med.
RapporteraJag kan sitta i sekretariatet under dagen.
Rapportera
Jag kan vara med på våra matcher under eftermiddagen och plocka ihop sargen i slutet av dagen
RapporteraRapportera
Alice är med, jag kan sitta i seket
RapporteraRapportera
Alesia är med och jag kan vara lag-/hallvärd på eftermiddag.
RapporteraRapportera
Isabelle är med, kan vara med och sätta upp sarg och sitta i sekretariatet!
RapporteraRapportera
Emelie kan vara med och jag kan hjälpa till med att sätta upp sarg.
RapporteraRapportera
Sofia är med och jag kan filma.
RapporteraRapportera
🙈måste kolla upp en sak, såg att det krockar min andra dotter, måste kolla hur det fungerar, annars kan jag😊
RapporteraRapportera
Är med på våra matcher. Kan också hjälpa till med att montera och riva sarg samt sek.
RapporteraRapportera
Joline är gärna med.
RapporteraJag kan sitta i sekretariatet under dagen.
Rengöra avbytarbåsen mellan matcherna kan väll dom som sitter i seket göra?!👍
Rapportera
Vera är med. Jag kan hjälpa till med sargen plus att jag är med på båda matcherna
RapporteraRapportera
Tindra kan vara med och jag hjälper gärna till efter kl 12
RapporteraRapportera