Umecupen
Tjena gänget, Tänker att det är dags att planera transporten till och från cupen i Umeå. Så vi säkrar att alla våra spelare har skjuts. Behöver därför veta vilka som behöver skjuts, vilka som har skjuts ordnat och vilka som kan ta med fler i sin bil. Vi gör som förra gången för att vi ska ha allt samlat, skriv därför en kommentar här nere i nyheten med info: - Om ni ska köra och vilken dag ni ska köra upp och hem i så fall (för alla kanske inte stannar hela helgen, utan bara är där någon dag). Hur många fler ni kan ta med i bilen utöver er själva, eller om ni inte har någon plats över - Om er tjej behöver åka med någon annan - Om ni redan ordnat skjuts med någon annan för er tjej Om ni kan återkoppla det senast imorgon måndag vore det toppen. Matchschema finns utlagt på cupens webbsida. Tänker att vi precis som på förra cupen åker direkt till hallen där vi ska spela match när vi kommer dit på fredag och inte till skolan vi ska bo på. Vi åker dit vi ska bo efter fredags-matchen. Samling i hallen 1 timme innan första match, alltså kl 19.00 på fredag eftersom matchstart kl 20.00. Första matchen spelas i Thoren Arena, som har adress: Remontstråket 1, 903 22 Umeå. Vi har ännu inte fått veta var vi ska bo, så det återkommer vi om, Är det ingen fler än jag som kan tänka sig att bo med tjejerna på skolan? Har inte fått någon som anmält sig till det. ;) Packlista med tips för vad som är bra att ha med finns som vanligt här på laget-sidan: klicka på Mer, sedan Dokument och sedan Cuper. Det jag lyckats missa ….för det brukar ju alltid vara något…. får jag återkomma med. //Lotta
F-08/10
26 mar 2023
13kommentarer
Umecupen
Tjena, Dags för cup igen och här kommer lite info kopplat till Umecupen, 31 mars - 2 april. Härligt att vi fick fick ihop ett lag så vi kan åka på cup igen. Vi har 14 spelare som ska med. På cupens webbsida finns lite information. Kostnaden för cupen är 890 kr per spelare. Det är cupavgiften på 3 000 kr som vi alla delar på plus deltagarkortet per spelare på 675 kr. Önskar att ni swishar den till mig senast 10 februari på 073-653 98 90 (står Charlotte Ehinger som mottagare). I deltagarkortet för spelarna ingår det här: - Logi 2 nätter i skolsal på hårt golv - Kvällsfika fredag - Frukost, lunch, middag och kvällsfika lördag - Frukost söndag - Umecups t-shirt - Fria resor med cupbussarna Vi har inte fått veta än vilken skola vi ska bo på, så återkommer med info om det senare. Vilka har vi som kan bo med tjejerna på skolan den här gången på cupen? Spelschemat ska de tydligen publicera senast 24 mars, så efter det kan vi planera och avgöra bland annat var och när samling blir i Umeå. Tänker att vi försöker fixa samåkning även den här gången för de som behöver. Men vi tar det lite närmare cupen, för jag antar alla kanske inte har helt klart för sig än hur de blir. Packlista med tips för vad som är bra att ha med finns som vanligt här på laget-sidan: klicka på Mer i menyn, sedan Dokument och sedan Cuper. //Lotta
F-08/10
5 feb 2023
0kommentarer
Sportlotter
Tjena, Dags för säsongens försäljningsinsats för innebandyn och även i år är det Sportlotten vi säljer. I år får spelarna i laget 16 lotter var. Det är fler än förra året, men föreningen har ökat antal för att få in mer pengar och kan på det sättet bland annat bidra med anmälningsavgift till en cup för varje lag den här säsongen. Så vi fick anmälningsavgiftsdelen betald av föreningen för den härliga cupen vi va på i Umeå. Pris per lott: 50 kr Antal lotter att sälja: 16 stycken Summa att betala in: 800 kr Betala in senast: 25 november Swisha till mig på nummer: 073-653 98 90 (står Charlotte Ehinger som mottagare) Märk inbetalningen med: barnets namn Utdelning av häften: kommer göras på onsdagens träning till de tjejer som är där då. De som inte är där, får sina lotter på träning senare. Så checka med era tjejer efter träningen att de har lotterna med sig - så ni har koll ;) På lotterna är det: - Två skrap för vinstchans - Fyra rabattkuponer - Aktiveringskod för ytterligare rabattkupnger online Har ni några funderingar är det bara att höra av sig till mig, //Lotta
F-08/10
18 okt 2022
0kommentarer
Cup-info
Hej på er, Här kommer lite info kopplat till cupen Umeå Floorball Festival, 7-9 oktober. Alla våra 13 spelare i laget ska med på cupen - tummen upp på det! På cupens webbsida finns lite information. Nu finns spelschemat publicerat. För att planera transporten till och från Umeå behöver vi veta vilka som behöver skjuts, vilka som har skjuts ordnat och vilka som kan ta med fler i sin bil. För att vi ska ha allt samlat, skriv därför en kommentar här nere i nyheten med info: - om ni ska köra och vilken dag ni ska köra upp och hem i så fall. (För alla kanske inte stannar hela helgen, utan bara är där någon dag) Hur många fler ni kan ta med i bilen utöver er själva, eller om ni inte har någon plats över. - om er tjej behöver åka med någon annan Vi tänker att när vi kommer till Umeå på fredag åker vi direkt till hallen där vi ska spela och inte till skolan vi ska bo på. Samling i hallen 45 minuter innan fösta match, alltså kl 17.25 eftersom matchstart kl 18.10. Första matchen spelas i Vildmannahallen, som har adress: Umeå Företagspark 139, 903 47 Umeå. Vill ni se karta till hallarna kan ni klicka på hallnamnet i spelschemat och därefter klicka på Visa på karta. Vi åker till skolan vi ska bo på först efter vi spelat vår första match. Vi ska bo på Hagaskolan med adress: Utmarksvägen 1, Umeå. Det är Lotta, Mimmis mamma som kommer bo med tjejerna på skolan. Tänker att vi försöker fixa något gemensamt enkelt kvällsfika på plats för alla tjejerna, så de får stilla hungern på kvällen. I deltagarkortet som ni har betalt för er tjej ingår följande: - 2 nätter hårt golv (skolsal) - Frukost lördag och söndag - Lunch lördag och söndag - Middag lördag - Cupmössa - Diplom Packlista med tips för vad som är bra att ha med finns här på laget-sidan: klicka på Mer, sedan Dokument och sedan Cuper. Förmodligen har säkert någon intressant info missats att ta med här - i så fall får det väl komma i efterhand. ;)
F-08/10
26 sep 2022
10kommentarer
Inbetalning för Paradiscupen
Hejsan, Vi är anmälda till Paradiscupen 2-4 januari i Örnsköldsvik, som ni tidigare fått info om. Vi behöver nu betala avgiften för cupen och den består av två delar: en avgift för laget på 3 000 kr som vi delar på alla anmälda spelare, plus en avgift på 250 kr för varje spelare. Så totalsumman för respektive spelare är 480 kr, som ni betalar in till mig och sedan betalar jag in hela lagets kostnad till cupen. Summa att betala: 480 kr Betala till konto: 9024.99.381.64, Länsförsäkringar bank Betala senast: 30 november Märk inbetalningen med: ert barns namn De som är anmälda till cupen är: Elsa S Ida Lilly Mimmi Molly Milla Nora Alice Elsa E Emma Minna Linnea Madicken Spelschema har vi inte fått än, så det får ni så snart det väl är utlagt. Vi är anmälda utan någon gemensam övernattning, så tanken är att vi åker dit och hem varje dag. Men naturligtvis är det fritt fram för dem som själva väljer att stanna kvar om de vill. Tänker att vi nog behöver fixa samåkning till cupen - att vi hjälps åt så alla våra spelare får skjuts. Men återkommer om den logistiken senare när vi närmar oss mer och har koll på bland annat spelschemat. Har ni funderingar är det bara att ni hör av er, //Lotta, Mimmis mamma lotta@ehinger.se
F-08/10
23 nov 2021
2kommentarer
Visa fler nyheter