Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Enköpings HF F15
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Enköpings HF F15.
F15
Följ oss för uppdateringar
Här har vi fördelat ut arbetsuppgifterna inför USM, fungerar inte passet eller arbetsuppgiften er familj har fått byter ni med någon annan och berättar det för Anne-Lie och mig på mötet på tisdag.
Vi har skrivit tjejernas namn på uppgifterna utom de där andra personer i föreningen går in och täcker upp så är det namn ni inte känner igen beror det på att vi har förstärkning "utifrån"
Vem gör vad:
Match och omklädningsrumsvärdar lördag och söndag (vi bestämmer vem som bemannar när på tisdag)
Julinn, Lisa, Theresa, Viktoria, Alvina och Iva
Då det är många lag har inte lagen "egna" omklädningsrum, det finns ett ruillande schema vi visar på tisdag men det kräver att man tittar till rummen innan nästa lag kommer in.
Kiosk Idrottshuset lördag: F08 o F09
Kiosk Bergvreten söndag: Viktoria o Styrelsen. Maria K köper in allt som behövs till kiosken
Vi har hyrt Fannas klubbhus söndag och kommer ha kiosk och lunchservering där
Baka till funktionärsfika: Rebecca, Theresa, Viktoria, Liv, Amanda o Julinn. Vi går igenom på tisdag vem som bakar vad
Speaker: Ludde P06, Elenor Räim P12, Elin och gärna någon till. Bian är tillfrågad men har inte svarat ännu
Se till att tekniken fungerar i hallarna:
Göra iordning hallar mm lördag: Alla
Sekretariat: Vilma, Leia, Elsa, Meja, Rebecca, Liv, Ellen, Magnus Ö, Stefan B, Andreas H (söndag) 1 pers Kramfors
Gärna någon mera
Matchprogram: Elsa
Se till att hallar och läktare är i bra skick när vi slutar för dagen: Alla
Checka in lag på Westerlundska: Maria K
Hjälpa till i matsalen på Westerlundska vid middag lördag o frukost söndag: Amanda, Lisa, Iva o Alvina. Två på varje måltid, vi bestämmer vem som bemannar när på tisdag
Köra upp lunch till Bergvreten söndag: De två som hjälpte till i matsalen söndag frukost
Filma: lördag herr, söndag dam
Tävlingsledare: Fritte o Tomas varsin dag
Se till att allt material som behövs kommer med upp till Bergvreten tex sekretariatskorgar o datorer; Den som är tävlingsledare lördag
ICA sponsrar med bananer och eftersom det är ett föreningsarrangemang säljer vi inga sponsorplatser utan marknadsför våra föreningssponsorer.
Vi har säkert glömt några uppgifter så det kanske tillkommer något tills på tisdag.
Ska tröjor till matchenslirare delas ut? Och har tillräckligt många då?
RapporteraRapportera
Hej igen! Finns det något underlag för matcher och info om lagen o dess spelar? Eftersom jag ska göra programblad vill jag gärna det så tidigt som möjligt eftersom det blir en helt ny struktur med så många lag.
RapporteraRapportera
Johanna, jag hörde att du kan använda det gamla men lägga till nya sponsorer. Förstår att du vill veta och får svar snart. Det fattades tre tröjor och det skulle föreningen hjälpa till med.
RapporteraRapportera
Hej, vi har fått mail med all info från lagen. Kan vidarebefordra till dig om jag får din mailadress. Vår plan är att vi kommer dela ut matchens lirare endast på söndagen (så alla lag får matchen lirare en gång) för att minska kostnaden med tröjor. När du gör bladen så kan du göra 4 olika eftersom det är 4 olika grupper. I varje blad finns det 3 lag med, dvs gruppen man spelar i. Nu ska du byta ut sponsorerna till föreningens sponsorer.
RapporteraHör av dig om du har fler frågor 😊
Rapportera