Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Danmarks IF Fotboll P2016
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Danmarks IF Fotboll P2016.
Fotboll P2016
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Här kommer lite info kring sammandraget 30/6 som Danmark P16 håller i.
Som det informerades om under föräldramötet i mars, så kommer det att krävas att vårdnadshavare till barn som ska spela i sammandraget är med och hjälper till på olika positioner med olika uppdrag. Om det inte finns frivilliga för dessa uppdrag så kommer vi att behöva lotta ut vem som får vilket uppdrag. Om man inte kan så behöver man lösa ersättare själv! Man kan t.ex. skriva ut den frågan på Laget.se, men det är som sagt upp varje vårdnadshavare att lösa sin position/sitt uppdrag.
Det som kommer behövas är:
4 st Materialgrupp
4 st Matchvärd/parkering
8st grillansvariga/försäljning som hjälps åt
Info kring varje position/uppdrag:
Matchvärd/parkering
• Markera ut planerna
• Hälsa välkomna och guida till rätt plan
• Svara på eventuella frågor
• Se till att publiken håller bra stämning (inte hetsar domare, motståndare)
• Det kommer att pågå flera matcher samtidigt. Det är gruppens uppgift att se till att det finns en matchvärd vid varje match samt parkeringsvakt. Gula västar ska vara på. Gruppen ansvarar dessutom för att tillsammans med försäljning/grillgruppen att plocka ihop efter sammandragets slut.
• Se till att det flyter på vid parkeringen
Grillansvar och försäljning;
• Se till så grillarna är igång
• Grilla!
• Försäljning/grilla
• Sköta Swish
• Fylla på kaffe
• Se till att det finns varor
• Se till att det finns tillbehör till maten
• Gruppen ansvarar dessutom för att tillsammans med matchvärd/parkeringsgruppen att plocka ihop efter sammandragets slut.
Materialgruppen
• Gruppen ansvarar för att hämta följande material som finns i maskinhallen på Danelid: 2 st partytält, grillar, 2 st bord, vattendunkar. Allt material ställs tillbaka på samma plats efter avslutat sammandrag. Ni kommer in i maskinhallen med en ledarnyckel (märkt DIA). Skyltar för parkering finns också i maskinhallen.
• Dessutom ansvarar gruppen för att tillsammans med försäljning/grilla-gruppen ställa i ordning för försäljning/grillning.
• Sätta upp tält
• Ta fram grillar
• Ta fram bord
• Ta ner allt när det är klart!
Skriv gärna så fort som möjligt om ni är intresserade av ett speciellt uppdrag, en speciell position! Det är viktigt att ni svarar på kallelsen så vi lättare kan se till att alla positioner/uppdrag är täckta!
Mer information kring tider och spelschema kommer!
Forza DIF P16!
Jag anmäler mig för matchvärd/parkering
RapporteraRapportera
Jag kan också vara matchvärd/parkeringsvakt.
RapporteraRapportera
Härligt, tack så mycket Fredrik och Helena
RapporteraRapportera
Hej. Jag anmäler mig till matchvärd/parkeringsvakt.
RapporteraRapportera
Toppen Anders!
RapporteraRapportera
Jag anmäler mig till materialgruppen.
RapporteraRapportera
Härligt Bengt!
RapporteraRapportera
Adham kan nog anmäla sig till matchvärd eller så gör jag det :)
RapporteraRapportera
Arezo, tack!
RapporteraMatchvärdsgruppen är nu full.
Rapportera
Malin och Thomas Jacoby anmäler sig till materialgruppen 😊
RapporteraRapportera
Malin, super 😀
RapporteraRapportera
Fantastiskt
RapporteraÄr det någon som känner sig manad att anmäla sig till grill/försäljning?
Rapportera
Någon av Jordans föräldrar kan vara med i materialgruppen.
RapporteraRapportera
Toppen!
RapporteraNu är det endast sex platser kvar att fylla i grill/försäljningsgruppen. Några som kan anmäla sig till den gruppen?
Rapportera
Hej, en fråga: är det endast föräldrar till lag vit som ordnar eller även gul/röd? Blev fundersam då det stod att ”DIF P16 Vit” anordnar sitt första sammandrag.
RapporteraRapportera
Hej, de föräldrar vars barn deltar i sammandraget ordnar. Formellt sett är det Vit som håller i sammandraget.
RapporteraRapportera
Okej tack för svar 👍
RapporteraRapportera