Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om BK Halna F/P-7 (F/P-17)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från BK Halna F/P-7 (F/P-17).
F/P-7 (F/P-17)
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Bifogar det som vi gick igenom i torsdags.
TRÄNINGSDAGAR:
Tisdagar kl 17:15-18:15 (Extraträning)
Torsdagar kl 17:15-18:15 (Huvudträning)
Var: Bollhallen
MEDLEMSAVGIFT: 600kr
Behövs komma in senast 20/10
Medlemsavgiften ger era barn licens, vilket också innebär att de är
försäkrade under träningar och matcher. Om medlemsavgiften inte är inne och registrerad innan första poolspelet så kan man tyvärr inte vara med.
Inbetalning via Bankgiro 812–7201
Alternativ kan man betala via Swish 123 421 69 74
Uppge namn, personnummer och lagtillhörighet för spelaren.
För mer info: bkhalna.se under fliken ”medlemsavgifter”
POOLSPEL
Det kommer genomföras 3st poolspel nu under höst/vintern och sedan 3.st under våren.
26/10 i Töreboda, första match kl 14:00
17/11 i Hjo, första match kl 10:00
14/12 i Tibro, första match kl 15:30
Vårens poolspel är ännu inte planerat.
När vi har poolspelet i Töreboda så kommer vi behöva hjälp av ca 4 föräldrar för att kunna anordna detta. Kiosk, sarg, städ etc.
Än så länge har vi 2 föräldrar som hjälper till.
LAGKASSA
Vill vi ha egen försäljning för att kunna skapa en lagkassa att hitta på något med laget framöver så behövs en ansvarig för försäljningen.
Ida och Josefin tog detta.
Men vi hjälps självklart åt allihop.
LOTTER
Lotter kommer klubben att dela ut i år igen, vi har tidigare inte behövt sälja lotter då vi spelade i innebandyskolan. Men denna säsong är vi tyvärr inte undantagna.
Vi hör av oss så fort vi vet mer om detta.
MATCHVÄRD
Vi kommer också att få hjälpa till under 2 matcher där A-lag för herr och A-lag för dam spelar.
Den första matchen är 1/11 kl: 20:00 där vi förväntas vara på plats 1,5h innan matchstart.
Här skall vi hjälpa till med sargvakt, kiosk, inträde, sekretariat och sedan städ efter match.
Vi kommer behöva 6-7st föräldrar som hjälper oss ledare.
Match nr 2 är 25/1 kl 15:00, vara på plats 1,5h innan matchstart.
Sen är det samma upplägg som beskrivet ovanför.
INFO
Vi använder apparna Supertext och laget.se för att förmedla information och
till att kalla era barn till träningar.
Har ni möjlighet så ladda gärna ner dessa appar.
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera