Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Åby/Tjureda IF Bandy F-13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Åby/Tjureda IF Bandy F-13.
Bandy F-13
Följ oss för uppdateringar
Hej och hå!!
Här kommer all nödvändig information om cupen.
Vi samlas vid cafeterian 11:00, 7 stycken kommer åka i bussen som vi hyrt, återkommer efter cupen med betalning för soppa.
Vi stannar på vägen upp och käkar lunch med tjejerna, vart är i skrivande stund oklart , men ca 14-15:00. Vi får checka in kl 17 på skiljeboskolan, där kan det vara bra om några av er föräldrar vill komma och hjälpa till och ställa iordning stolar och bord exempelvis, kanske blåsa upp en å annan madrass, hehe! Vi äter luncher och middagar på arenan, frukost äter vi på skolan. Vi tänker att vi äter middag runt 18:30-19 då vi sedan klockan 22:00 spelar vår första match. Med tanke på att det blir sen match kommer vi också komma sent i säng, vilket ändå är helt okej då vi spelar match på lördag på eftermiddagen. Så lördag morgon kan tjejerna ändå sova
Till ca 08:15. Angående snacks tänker vi spontant att detta äts efter sista spelade match per dag. Kanske inte fredagen då det är extremt sen match , så vi inte har ett gäng sockergalningar i madrasserna. Packlista: madrass, sängkläder,( en extra filt att ha under madrassen är att rekommendera då det alltid är kallt på skolor), hygienartiklar, pyjamas, myskläder, 2 handdukar, gärna frukt till helgen, så några stycken per person, full bandyutrustnibg , glöm absolut inte halsskydd och hjälm/ NYSLIPADE skridskor, vattenflaska måste alla ha med sig då Corona fortfarande finns obalans oss. Gympaskor till uppvärmning måste alla ha, kläder efter väder är viktigt också. Tofflor kan också vara skönt att hon skolan. På ”fritiden” håller vi ihop tjejerna, de får inte vandra iväg själva, utan vi är där som ett lag och håller ihop. På söndagen kommer vi behöva hjälp att plocka iordning i skolan, prata gärna med tjejerna om att när vi är iväg har vi ett gott rykte om oss och vi håller det rent och snyggt i rummet och plockar iordning efter oss. Glöm inte mobilladdare heller. Har ni några andra frågor eller funderingar är det bara höra av er. Spelschemat ligger bifogat sen tidigare. Glöm inte lite russelpengar, ifall tjejerna vill handla i kiosk eller om vi hittar på något kul på dagen! Är man inte med i sms gruppen kan de vara bra att gå med i den, har man svårt att gå med säger man till mig så lägger jag till er manuellt!:)
Tagga till nu! Ska bli roligt!! Vi har även fått med 3 härliga tjejer från öjaby som kommer spela tillsammans med oss:)
Hälsningar Emelie och ida!
Låter toppen tycker jag. Tack Emelie och Ida. Tror ni får en toppen helg
RapporteraRapportera