Landskamp 12/3
Hej! Vi söker ett lag som skulle kunna tänka sig att hjälpa till att aktivera unga inne i Avicii Arena den 12/3 under landskampen mellan Sverige - Norge Temat på landskampen kommer vara psykisk hälsa/välmående och vi gör aktiveringar tillsammans med Tim Bergling Foundation. Det är isf ett lag (ca 10-12 spelare och 1-2 ledare) som är ca 15 år och vi kan erbjuda t-shirts, biljett till matchen och lättare middag inne i arenan. Om det är svårt med ett lag så kan man mixa två! Aktiveringen är två-tre stationer där man tar in barns åsikt kring rörelse och de får chansen att rita. Allt kommer vara riggat och klart när man kommer dit och man kör mellan 17.00-19.00, sen även kort i paus. Tror du att ni kanske har något lag som skulle vara intresserade? Med vänliga hälsningar Jennie Linnéll Konceptansvarig Hand the Ball Projektansvarig I-Protect GO Svenska Handbollförbundet Postadress: Box 11016, 100 61 Stockholm Besöksadress: Idrottens Hus, Skansbrogatan 7, 118 60 Stockholm Leveransadress: Östgötagatan 98D, 116 64 Stockholm
P14 födda 10
4 mar
0kommentarer
Bingolotter
Hej & god fortsättning! Nu har jag tagit reda på vad som gäller för redovisningen av bingolotterna. Alla osålda lotter skall lämnas in senast den 5:e (söndag), då skall även pengarna för dom sålda lotterna redovisa till klubben. Så det innebär att ni behöver lämna alla osålda bingolotter till mig senast söndag förmiddag (helst tidigare). Pengar för dom sålda lotterna kan ni sätta in på vår lagkassa https://konto.digitalalagkassan.se/s/3ydJ4MSsqlSd Skicka ett sms till mig med info på hur många lotter ni sålt & hur många ni skall lämna tillbaka. Med vänlig hälsning, Patrik 0704-185301
P14 födda 10
1 jan
0kommentarer
Påminner om Kakservice försäljningen
Hej på er! Jag vill bara påminna om att sista försäljningsdag är satt till på tisdag 15/10, om ni använt er av beställnings formuläret i papper så behöver ni logga in och lägga till dem. Jag stänger försäljningssidan på tisdag kväll, sen så går hela vår beställning iväg till Kakservice. Dom brukar packa & få iväg ordern på några dagar. Just nu så har vi 179 st burkar beställda, det ger oss 6444kr till lagkassan. Så fortsätt att sälja lite till! Mvh Patrik
P14 födda 10
13 okt 2024
0kommentarer
Städa Sverige 6/10
Hej! Snart är det dags för din förening/ditt lag att delta i Klara, färdiga, städa! och göra en viktig miljöinsats! Uppdraget består av flera delar, utbildning, städning, skräpanalys och rapportering. Ni kan läsa närmare om de olika delarna i bifogat informationsblad. Städning Ert städuppdrag genomförs den: 6 oktober kl 08.30. Gemensam fika med alla deltagare på samma plats igen där ni hämtade ut materialet mellan kl 11.30-12. Under städningen plockar ni upp allt skräp ni hittar och sorterar enligt instruktioner i bifogat material. Städområde Ni har tilldelats följande städområde: https://kartor.eniro.se/m/CggCP Ni städar endast där ni känner er trygga, ej längs stora vägar eller liknande. Vi väntar återkoppling från kommunen gällande hjälp att hämta säckarna efter städningen. Har de inte möjlighet att hjälpa till med detta får ni slänga dem själva. Jag återkommer med exakt information gällande detta i början på nästan vecka. Städmaterial Städmaterialet hämtas ut på parkeringen mittemot ICA Maxi Solna på städdagen den 6 oktober mellan kl 08.30-09. Detta lämnas sedan tillbaka mellan kl 11.30-12 på samma plats, kom tillbaka med hela laget för en gemensam fika. Press Städa Sverige kommer att skicka ut pressmeddelanden om er och övriga medverkandes insats i Klara, färdiga, städa!. Dessutom kommer vi dela ut städledarens kontaktuppgifter till lokala medier, återkom snarast om detta inte är okej. Glöm inte! *Innan städningen ska alla deltagare genomgå vår digitala miljöutbildning som görs via länken: www.stadasverige.se/miljoutbildning *Under städtillfället gör ni en skräpanalys, som ska skickas in direkt efter städningen. Ni hittar den här: Skräpanalys - Städa Sverige – Idrottens miljöorganisation (stadasverige.se) *Senast två dagar efter utfört städuppdrag ska städledaren fylla i en städrapport (1 för varje lag/område) som ni hittar här: Rapportkort Klara, färdiga, städa! - Städa Sverige – Idrottens miljöorganisation (stadasverige.se) Vi kan inte börja processen med att betala ut ersättningen förrän vi fått in er rapport. Stort tack för ert engagemang!
P14 födda 10
27 sep 2024
0kommentarer
Uppstartslägret och hösten!
Hej! Uppstartsläger och höstens tider 😊 Bifogat (på mail) finns även information och blankett att fylla i till fotograferingen på söndagen den 18 augusti. Den digitala beställningsblanketten fylls i direkt i datorn, skrivs ut, signeras för hand och tas med till fotograferingen. Det är viktigt att beställningsblanketten är korrekt ifylld och medtagen till fotograferingen oavsett om man önskar beställa bilder eller inte. Om en blankett ej är inlämnad eller korrekt ifylld produceras ingen web bild till föreningen för den spelaren. Blanketten läses in maskinellt och behöver vara tydlig och korrekt ifylld för att beställningen ska godkännas. Uppstartsläger 16-18 augusti Fredag 16:00-21:00 (samling Solna hallen) 16:00-21:00 Mixturnering Solna Hallen Lördag 9:30 – 20:00 (samling Solna hallen) 9:40-10:10 Löpträning Solna Hallen Lunch (Råstapark) 12:30-14:00 Hallträning- Råstapark 18:30-20:00 Hallträning- Råstapark Söndag 9:15 – 14:00 (samling Solna hallen) 9:30 -9:45 Foto- Solna Hallen (Samling 9:15) 12:30- 13:45 Hallträning- Ulriksdal Träningstider hösten Tisdagar: Tallbacka 19-20 Onsdagar: Ulriksdal 16:30 -18:00 ( Freddie kan ej, föräldrar behöver hjälpas åt) Fredagar: Tallbacka 19-20 Vi kommer under hösten delta i 2 serier, matchtider är ännu ej publicerade. USM -steg 1 19-20/10 i Umeå
P14 födda 10
10 aug 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter