Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Adolfsbergs IK P2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Adolfsbergs IK P2012.
P2012
Följ oss för uppdateringar
Som utlovades i förra veckan så kommer det många nyheter inom kort tid och här kommer nästa nyhet :)
Den 1:a maj är det dags för matchcamp hemma på Lugnets konstgräs. Niklas & co har inte kallat spelare än men oavsett om spelaren är med på planen eller ej så kommer det krävas jobb från de flesta föräldrarna och allt överskott från matchcampen tillfaller vår gemensamma lagkassa.
Vi kommer spela på två parallella planer och tidsschemat är tight så det är viktigt att vi hjälps åt så att tiderna kan hållas. Vi kommer förutom fotbollen att ordna lite olika aktiviteter så att spelarna/syskon/åskådare mfl får en kul upplevelse mellan matcherna + att vi kommer ha en kiosk där vi bla kommer grilla hamburgare, sälja hembakat, sälja dricka, kaffe, godis och annat gott. I rollen ”övrigt” enligt arbetsschemat är arbetsuppgifterna flexibla beroende på vad vi behöver göra (städa runt planera, plocka i omklädningsrummen, fylla på i kiosken osv.) David & Niclas kommer vara på plats och hjälpa till hela dagen. Vi hoppas på knappa 200 fotbollsspelare och minst lika många ledare/supporters/syskon mm så det kommer bli full fart på Lugnet :)
Vi kommer vara totalt 14 lag inkl 2 lag från Adolfsbergs IK, preliminärt spelschema framgår enligt bilden ovan (finns även publicerat under dokument)
Våra lag kommer att spela 4 gruppspelsmatcher men det innebär också att vi inte kommer spela någon placering-/slutspelsmatch beroende av att vi ska få ihop spelschemat på den tid som vi har på konstgräset.
Arbetsschema
Arbetschemat framgår under dokument - matchcamp och likt tidigare så vill vi att ni bekärftar ert pass med en kommentar nedan och kan ni inte jobba ert pass så byter ni med någon annan förälder (ledarbarnen är fria från arbete). Alla byten av arbetspass kommenteras också nedan så vi har koll vem som ska vara vart :)
Har ni tips och/eller idéer på hur vi kan göra detta till en kanondag så meddela föräldragruppen eller meddela nedan.
Tillsammans kommer vi göra detta till en kanondag för spelarna och våra besökare :)
IK Sturehov 1 (hemma) | 4 maj, 12:00 |
Träning | 5 maj, 16:20 |
BK Forward 2 Gul (borta) | 5 maj, 18:30 |
Träning | 6 maj, 16:20 |
Örebro Syrianska IF Ungdom 1 Röd/Gul (borta) | 6 maj, 18:30 |
Erik D, ok
RapporteraRapportera
Charlie Wennström ok
RapporteraRapportera
Walter OK
RapporteraRapportera
Enok ok
RapporteraRapportera
Elias D Ok
RapporteraRapportera
Teo OK
RapporteraRapportera
Albert ok
RapporteraRapportera
Ok
RapporteraRapportera
Valter ok
RapporteraRapportera
Ludde ok
RapporteraRapportera
Vilde ok!
RapporteraRapportera
Olle F ok
RapporteraRapportera
Jack ok
RapporteraRapportera
Vide ok!
RapporteraRapportera
Axel ok
RapporteraRapportera
Olle w ok
RapporteraRapportera
Arvid OK
RapporteraRapportera
Ivar ok!
RapporteraRapportera
Emil ok! (Sorry sent svar)
RapporteraRapportera
Alexander Ok
RapporteraRapportera
Auder Ok
RapporteraRapportera