Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Viskadalen IBK Tjejlaget
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Viskadalen IBK Tjejlaget.
Tjejlaget
Följ oss för uppdateringar
Årsmötet 2021 kommer äga rum i Stora Horredshallen torsdagen den 2 september med start 18.30!
Under årsmötet kommer vi gå igenom förra säsongen, ekonomiska uppgifter, bestämma medlemsavgifter, samt kommer val till styrelse och valberedning ske, så alla medlemmar är välkomna att närvara.
Vi kommer också rösta om vi skall anta nya stadgar (klicka HÄR för att läsa våra nuvarande stadgar och förslaget till nya stadgar).
Det är även ett perfekt tillfälle att ställa frågor till styrelsen och ta upp idéer inför kommande säsong.
Dagordning för årsmötet 2021-09-02:
1. Val av ordförande och sekreterare för mötet
2. Val av protokolljusterare och rösträknare
3. Fråga om mötet har utlyst på rätt sätt
4. Faställande av dagordning
5. a) Styrelsens verksamhetsberättelse för det senaste verksamhetsåret
b) Styrelsens förvaltningsberättelse (balans- och resultaträkning) för det senaste räkenskapsåret
6. Revisorernas berättelse över styrelsens förvaltning under det senaste verksamhets-/räkenskapsåret
7. Fråga om ansvarsfrihet för styrelsen för den tid revisionen avser
8. Faställande av medlemsavgifter
9. Val av
a) föreningens ordförande för två år
b) kassör för två år (ordförande och kassör väljs omlott)
c) val av övriga ledamöter, hälften för ett år och andra hälften för två år
d) två revisorer för en tid av ett år (i detta val får inte styrelsens ledamöter delta)
e) tre ledamöter i valberedningen för en tid av ett år, av vilka en skall utses till sammankallande
10. Beslutande av nya stadgar
11. Övriga frågor
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ledarmötet kommer äga rum direkt efter årsmötet, så är du ledare/tränare så var vänlig att närvara.
Ta gärna med er era passagebrickor och nycklar.
Om ni inte redan begärt ut och visat upp ett "begränsat utdrag ur belastningsregistret" så vore det toppen om ni kunde ha med ett sådant.
Utdraget hittar man på polisens hemsida under fliken "Belastningsregistret - begär utdrag", och därefter "Övrigt arbete med barn".
Vi kommer gå igenom träningstider, hallen, material/utrustning, utbildningar och serier m.m.
Vi ses då!
/Styrelsen
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera