Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Växjö IBK Utveckling Dam Akademin
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Växjö IBK Utveckling Dam Akademin.
Dam Akademin
Följ oss för uppdateringar
Här kommer upplägget för Innebandyfesten, 20/4!
Då många i laget har annat för sig så är några tvungna
att jobba dubbla pass! 24 pass, 17 familjer.
Då räknar jag tjej (sargvakt) + en förälder, kan man ställa
upp med fler personer från samma familj
kan någon annan familj slippa ett dubbelpass.
Man får gärna byta plats med varandra, skriv i kommentarer!
Två pass på Araby Park Arena:
12.00-14.30: Kassa/Entré, Kiosk:
Elin Fransson, Ida Åkesson, Tuwa Bolmö, Filippa Nagy
Tidtagare/Protokollförare/Ibis (Seket):
Ida Svensson, Smilla Ingemarsson,
14.30-17.15: Kassa/Entré, Kiosk:
Tuwa Bolmö, Filippa Nagy, Filippa Martin, Tekla Hägg; (Ulrika kommer 15.00)
Tidtagare/Protokollförare/Ibis (Seket):
Tilda Lundström, Stina Agermark
Två pass på Fortnox Arena, A-hallen:
12.00-14.00: Kassa/Entré, Kiosk:
Klara Söderlundh, Olivia Gustavsson, Ella Lööf, Emilia Svensson
Tidtagare/Protokollförare/Ibis (Seket):
Amelia Angeskog, Ottilia Apraxin
14.00-16.00: Kassa/Entré, Kiosk:
Klara Söderlundh, Olivia Gustavsson, Ella Lööf, Emilia Svensson
Tidtagare/Protokollförare/Ibis (Seket):
Ellen Westergren, Ottilia Apraxin
Kassa/entré:
Sälja dagsbiljetter, scanna förköpta biljetter, byta förköpta biljetter
mot armband, första kontakt med publiken; välkomnande!
Kiosk:
Försäljning, påfyllning, plock/grovstäd på läktaren
Tidtagare:
Ansvar för matchklocka, erfarenhet av tidtagning med effektiv speltid,
ser lite annorlunda ut på APA!
Protokoll/IBIS:
Matchprotokoll, direkt rapportering i IBIS (OBS! Om erfarenhet saknas,
kommer utbildning att hållas måndag 15/4)
Städning:
Efter sista arbetspasset för dagen hjälps vi åt att grovstäda
I varje hall finns en hallansvaring som kan ge närmare instruktion och information.
Vi kommer säkert att kunna hjälpa till också. Eftersom JAS-laget nu är med och spelar ber vi att få återkomma, så fort spelprogrammet är klart, när vi kan hjälpa till. Du skriver inget om speaker + musik i sekretariatet. Är det någon annan som har den uppgiften?? Annars behövs det en tredje person i sekretariatet.
RapporteraRapportera
Speaker tillsätts av Schönbeck. Jag kommer också kunna ta något/några extrapass så fort jag vet spelschemat och våra centrala uppdrag blivit bekräftade.
RapporteraRapportera
Vi byter gärna seket mot enklare göromål. Kiosk/biljetter etc. Vi bör nog toppa laget och sätta in det bästa vi har på dessa positionerna. Jag tror dock att det inte är några problem att göra ett strategiskt byte på plats;)
RapporteraRapportera
Om någon i kiosk/entré-gänget på Fortnox kan ta mina pass i kiosken på Araby Park Arena så kan jag och Micke jobba bägge två i kiosk/entré på Fortet. Tiden passar oss bättre där då vi är bortbjudna vid 18.
RapporteraRapportera
En miss från oss, men jag kan hjälpa till under innebandyfesten om det behövs någonstans!
RapporteraRapportera
Hej igen! Nu kör vi så här istället! Micke tar sekretariat-passet åt Ida S 12-14.30 så tar de vårt pass i kiosk/entré 14.30-17. Så jobbar jag i kiosk/entré enligt schema 12-14.30.
RapporteraRapportera
Har fått 3 pass som speaker lördag + söndag så vi kan inte längre hjälpa till med andra pass för vårt lag.
RapporteraRapportera
Henric kommer sitta som speaker i stort sätt hela lördagen och lite på söndagen. Jag kommer vara på plats lördag passet 14-16 om det är någon som inte vill ha dubbla pass.
Rapportera/ Jessika Westergren
Rapportera