• Nya allmänna råd från 3/11 t.o.m. 24/11.

    Hej. Förbundet och Veddige IBK har gått ut med nya allmänna råd pga ökad smittspridning av Covid-19. Punkter som berör vårt lag är enligt nedan: Samtliga innebandymatcher som skulle spelats under perioden 3 november - 24 november på grön och blå nivå ställs in. Träning för spelare födda år 2005 och senare kan fortsätta. Samtliga deltagare i träning måste vidta extra försiktighetsåtgärder så som att; undvika trängsel, hålla distans, byta om hemma, inte duscha tillsammans, hålla god hygien och självklart stanna hemma vid minsta lilla sjukdomssymptom. Föräldrar ska i allra möjligaste mån inte vistas inom idrottsanläggningar. Vuxna ska i allra möjligaste mån enbart skjutsa sina egna barn och vi avråder från att åka kollektivtrafik till träning. Kalendern är uppdaterad. Mvh Tommie och Mange P11 4 nov 2020 0kommentarer
  • Avslutar säsongen pga Corona

    Hej. På grund av Corona-virus kommer vi tyvärr i förtid nu avsluta innebandysäsongen. Det innebär att vi inte kommer ha några fler träningstillfällen denna säsongen. Vi kommer fortsatt preliminärt ha internturneringen 22/3 om inte nya besked kommer från ledningen. Vi kommer även försöka få till en avslutning med grabbarna. Vi återkommer med mer info löpande om detta. Mvh Tommie o Mange P11 16 mar 2020 0kommentarer
  • Internturnering - söndagen den 22/3

    Hej Samtliga! Vi har fått detta mail från Frida, ordförande i Veddige IBK. Vi önskar att ni återkopplar med anmälan snarast möjligt om ert/era barn vill vara med på detta. Se meddelande nedan: Hej! Som jag mailade för ett tag sen så ska vi ha en liten internturnering för FP12/13, P11 och FP KG söndagen den 22/3. Tanken är att vi i A-hallen spelar lite turnering 3 mot 3 samtidigt kommer SISU vara i B-hallen och diskutera jämställdhet. Vi kommer att dela upp respektive träningsgrupp i mindre lag och rotera, så att två lag är i B-hallen medan resterande spelar turnering. Efteråt kommer vi äta lite korv med bröd 😊 Detta är en del av det jämställdhetsarbete som vi har fått bidrag från kommunen för att genomföra. Jag hoppas att så många som möjligt är sugna på att vara med, internturneringen som vi hade förra året blev ju väldigt lyckad 😊 Jag skulle vilja att ni anmäler antal deltagare till mig senast måndagen den 16/3. Jag kommer därefter att göra ett spelschema och meddela hur många lag ni ska dela in er träningsgrupp i (detta är för att det är lite begränsat hur många vi kan vara i B-hallen samtidigt). /Frida Ordförande Veddige IBK P11 6 mar 2020 1kommentar
  • Träningstider A-hallen

    Vi har nu uppdaterat lite träningstider för Februari och Mars månad. Vi har fått ett par träningstider i A-hallen och därmed ställer vi in torsdagsträningarna samma vecka. De tider vi nu fått till A-hallen är följande: Söndag 23/2 kl: 11:30-13:00 Söndag 8/3 kl: 13:00-14:30 Därav uteblir träningstider på torsdagar 20/2 samt 5/3. Jag uppdaterar träningstiderna i kalendern. Ha det gott! Mvh Tommie & Magnus P11 17 feb 2020 0kommentarer
  • Kiost tjänst under Warbergsspelen

    Hej, Jag har fått i uppdrag att under tre tillfällen bemanna kiosken (bord utanför A-hallen) under Warbergsspelen, en stor kup som VBK ordnar för de äldre spelarna. Se info från kassör: Hejsan! Då var det dags att planera i lagen så att vi kan bemanna kiosken i två helger. Det är för delat på hur många betalande medlemmar varje lag har och så ska det för delas ut på 54 timmar som vi ska täcka upp. De lag som inte varit delaktiga i Warbergs spelen tidigare. Här kommer en lite redogörelse för vad som händer i kiosken. Börja med att räkna ut hur många föräldrar som behöver vara på varje pass i kiosken. Men det kan vara bra med 3 på morgon passet som öppnar upp. Det ska bryggas kaffe , fixa smörgåsar och plocka fram allt som ska stå på våra tre bord i korridoren vägg i vägg med A-hallen. Vi säljer som en vanlig match godis, läsk och kaffe och det kommer att säljas korv med bröd hela tiden. Innan man lämnar över till nästa pass ska man göra en överlämning på vad som gäller. Man ska även gå ett varv i alla omklädningsrum och på läktaren och tömma papperskorgar om det behövs. Jag själv kommer att vara närvarande vid varje öppning och stängning. Har ni frågor om något angående schemat så ring gärna mig efter 15,00 på 0340-386 97. Mvh Carina Jansson Kassör och Kioskansvarig Jag tänker att jag ställer upp på alla tre tiderna men jag behöver lite hjälp. Tänker att det är bättre att ni får välja tid själva, det är bra om vi blir minst tre föräldrar (jag +2) vid varje pass. SMSa mig vilket pass ni önskar, så sätter jag ihop ett schema. 0708930522 Vi har som tur är fått korta pass, så jag hoppas att ni kan ställa upp för klubben och ungdommarna med lite idiellt arbete. Kiosk schema Warbergs spelen Minst en förälder kommer 15 min innan utsatt tid för överlämning. Lördag 6/4 08,00-21,20 07,00-12,30 P04 12,30-21,45 P05/06 Söndag 7/4 08,00-18,20 07,00-11,15 P03 11,15-17,15 F05/06 17,15-18,45 P11 Fredag 12/4 18,00-22,40 17,00-18,00 P11 18,00-23,10 F09/10/11 Lördag 13/4 08,00-21,10 07,00-08,30 P11 08,30-21,40 P09/10 Söndag 14/4 08,00-13,00 07,00-13,45 Lekis MVH Magdalena P11 2 apr 2019 0kommentarer
  • Visa fler nyheter