• Uppdaterat kioskschema

    Hej, Säsongen rullar på fint och vi har haft riktigt bra utveckling. Hoppas ni njuter av fin innebandy och peppar våra tappra spelare som gör stordåd varje vecka! Här kommer nu ett uppdaterat kioskschema då vi fått lite förändringar i laget. Några har fått ett pass ytterligare och det är markerat med gult i det uppdaterade schemat. In och kika och uppdatera kalendrarna, om tiden inte passar - byt med varandra, meddela gärna eventuella byten i Supertext så har vi koll. Stort tack till alla er föräldrar som också kämpar på med skjutsning, försäljningar och arbetspass :-) Kiosk och sek schema v2 /Daniel & Patrik IB FP10/11/12 25 nov 2024 0kommentarer
  • Försäljning av Ölandsplast

    Dags att påbörja försäljning av Ölandsplast. Jag kommer ner till träningen i kväll 4/11 med påsarna. Påsarna säljs för 98 kr/förpackning och det blir 5 förpackningar var. Betalning sker till mig antingen när ni hämtar påsarna eller när ni sålt klart. Senast 30 november ska betalning till mig göras. Swish till 070-3459536 För de som inte har möjlighet att hämta ikväll får en ny chans på nästa måndagsträning alternativt att ni kontaktar mig för hämtning hemma hos mig i Tobo. Sälj så det ryker! Mvh Linda EKh IB FP10/11/12 4 nov 2024 0kommentarer
  • Kiosk & sekretariatschema

    Hej, Nu finns ett kiosk och sekretariatschema för säsongens hemmamatcher uppladdat som en pdf här på laget.se. För att läsa hitta på det, gå in under Mer/Dokument och öppna pdf:en. Provar också att länka: Arbetsschema hemmamatcher Om man inte kan sitt pass, byt med varandra och säkerställ att någon tar passet. Använd Supertext och skriv om ni bytt så vi kan ha koll. Kioskpersonalen behöver vara på plats minst en timme före matchstart om det inte är match före. Nytt för i år är att man skall checka av en checklista och signera för att kommunens kontrollanter skall låta oss fortsätta med kioskverksamheten (temperatur på korvvatten etc.). Instruktion och checklista finns i ett vitt häfte i kiosken. IB FP10/11/12 14 okt 2024 0kommentarer
  • Säsongen 24/25

    Hej alla innebandy vänner! Nu börjar säsongen närma sig, så på torsdag vecka 35 kör vi igång med lite försäsongsträning (29/8). Vi samlas nere vid IP 18:00 för lite gemensam fys-träning. Vecka 36 så går vi in i hallen, då tränar vi torsdagar 17:00-18:00. Vi börjar med att träna en gång i veckan, då flera i laget spelar fotboll. Ni som inte spelar fotboll får gärna hålla igång själva hemma. Vi kommer att träna torsdagar vecka 36-39. Vecka 40 går vi upp på 2st träningar i veckan. Från och med vecka 40 gäller tiderna nedan: Jämna veckor tränar vi: Måndagar 18:00-19:00 Fredagar 18:00-19:00 Udda veckor tränar vi: Måndagar 18:00-19:00 Torsdagar 17:00-18:00 Vi har i år anmält 2st lag, båda lagen kommer att spela 5 mot 5 och spela i en serie där vi räknar mål och poäng. Matcherna håller på att planeras in i kalendern och kommer uppdateras vartefter. Innebandyavgiften är i år 750:- (650:-) för barn födda 2010- 2011 och 550:- (450:-) för barn födda 2012. Pris inom parentes gäller de barn som spelat fotboll i TÖFF i år, då 100:- är medlemsavgift i föreningen. Har man tre barn (eller fler) som spelar innebandy så är det ingen avgift för det tredje barnet. Avgiften swishas till Daniel 070-2588596, skriv spelarens namn i meddelandet. Avgiften måste vara betald för att få spelarlicens. Ett föräldramöte kommer ordnas när vi kommit in i hallen, vi återkommer med datum. Boka redan nu in 19/9 kl 17-19 då Klubbhuset kommer ha försäljning i sporthallen med extra bra TÖFF-priser. /Daniel & Patrik IB FP10/11/12 21 aug 2024 0kommentarer
  • Mälarcupen information

    Hej alla föräldrar! Nu börjar cupen närma sig, vi har tänkt att på fredag så samlas vi utanför idrottshallen klockan 16:00 och rullar sedan ner gemensamt. Detta för att säkerställa att alla får en plats till Västerås. Vi beger oss först till skolan där vi ska sova för att checka in oss och packa upp luftmadrasser m.m. Vi kommer som vi tidigare skickat ut om att få en middag på fredag kväll, kebabgryta med ris. Sedan ingår det frukost, lunch och middag för spelarna under helgen. Första matchen är 20:00 för 2011 laget. På lördagen så spelar båda lagen matcher. Kommer man ner som spelare på lördagen så behöver man komma ner senast 10:45, så att man hinner byta om i tid och vara med på uppvärmningen. Bra saker att ha med: Luftmadrass (maxbredd 90cm) Sovsäck/täcke Kudde Tandborste Dusch saker Kläder efter väder, vi kommer att gå promenader ibland Fickpengar Lagen under helgen: 2012-laget: Teodor Simon Aron Arvid Victor Edvin Noah Vincent August Melker Eskil Gösta Loke Wilton 2011-laget: Alvar B Ella Aron Arvid Edvin Noel Isak Melker Eskil Sixten Gösta Loke Alvar L Jesper Bilar inför cupen: Patrik: Ella Noah Micke: Alvar L Isak Melker Jesper Björn: Wilton Daniel Teodor Eskil Alvar B åker med Noel Sen kan det bli så att dom spelare som dubblar inte spelar alla 2012 matcher. Så att ni vet om detta. Såhär ser det ut just nu, dessa är dom som flaggat för att dom behöver skjuts. Är det någon annan som också behöver skjuts till cupen? Eller har alla löst skjuts? Vid övriga frågor/funderingar så är ni välkomna att kontakta oss ledare. IB FP10/11/12 7 apr 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter