Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Timrå IK U10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Timrå IK U10.
U10
Följ oss för uppdateringar
Det är ni föräldrar i U8 tillsammans med ledarna som har ansvar för att få ordning på isen och på sidan så matcherna kan spelas.
SAMLING 9.50 Om man ska hjälpa till före i ståplatsentrén.
Samling för barnen 10.00 i omklädningsrum 3 o 4
Där hjälper de ledare som ska ta hand om lagen barnen att veta vad som händer så ni kan överlämna dom där, man får veta vilket lag man tillhör och får en väst eller tröja.
Här kommer de arbetsuppgifter som tillkommer med tillfället
1. Vi behöver ha ut avdelare på isen. Ligger utanför båset, gula och blåa. Det ska vara 4 spelplaner. Lina S och Daniel S
2. Till varje lag behöver vi bänkar. Så vi brukar låna i omklädningsrummen och sen finns det vid ingången till backerna. Dom ska tillbaka efter vi avslutar. Niclas och Anne Hamberg,
3. Vi behöver 3-4 personer som serverar festis och smörgåsar. Festisarna förbereds med sugrören klara så blir det enklare för barnen. Anmäld=Johanna, Helena, Victoria
4. Smörgåsar görs denna gång av Sigges mamma, Victoria . Festisar köper jag in från caféet.
5. Ledarna och domarna som tar hand om lagen på isen önskar nåt gott till kaffet. Så nån kan kanske baka till dom. Maria. V
6. Vi kommer att behöva 4 domare ( kan vara vuxen el äldre syskon som vill hjälpa till) Jerry.F, Per Niklas
7. 2-6 föräldrar som som tar hand om lagen ute på isen beroende på vad våra ordinarie kommer behövas ute på isen. Alla som är på isen under match måste ha hjälm. Lina, Daniel, Johan, Ellinor, Pär
8. 1-2 som sköter klockan. Lätt att lära sig om nån vill testa. Anmäld=Erik
9. Tröjor och ev västar ska plockas ihop efter och hängas upp och tillbaka till kansliet ( in till mig)Anna.H
Klockan 12.00 måste det vara tomt på isen
Svara gärna i kommentarsfältet nedan vad ni kan hjälpa till med. Kommer säkert kunna få hjälp av Skridskoskolans föräldrar/ ledare också men detta är en föraning av hur ett sammandrag med andra föreningar fungerar ungefär. Ni får ansvaret att be om hjälp också. Jag fyller på med namn under varje punkt då jag fått in namn så ser ni vad som behövs hjälp med.
Jag kommer finnas med fram till 11. Så jag stöttar upp er. Några har ju varit med förut också.
Har säkert glömt nåt men det löser sig säkert på vägen.
Vi ser fram emot glada hejarop och rosiga kinder!
Träning | 4 dec, 16:00 |
Träning | 6 dec, 16:45 |
Sammandrag hemma | 7 dec, 09:00 |
Träning | 9 dec, 16:00 |
Träning | 11 dec, 16:00 |
Jag kan hjälpa till med att servera smörgås och festis.
RapporteraRapportera
Jag kan ordna fika till domarna och ledarna. Säg bara vart jag ska lämna det. :-)
RapporteraRapportera
Jag kan också hjälpa till att servera fika till barnen.
RapporteraRapportera
Jag tar klockan, gjort det förr
RapporteraRapportera
Vi kan hjälpa till med bänkar före och efter matcher. Anne & Niclas Hamberg
RapporteraRapportera
Jag kan vara domare :)
RapporteraRapportera
Jag fyller på med era namn på utskicket när jag noterat en uppgift som nån tar på sig.
RapporteraRapportera
Vi kan hjälpa till med avdelare och hjälpa till på isen med lagen :)
RapporteraRapportera
Johan kan hjälpa till på isen med lagen.
RapporteraRapportera
Per Niklas kan vara domare och jag kan samla ihop tröjor och västar.
RapporteraRapportera
Maria du kan lämna in fikat till mig när du kommer.
RapporteraRapportera
jag och Pär kan vara med på isen, är det vanliga skor och hjälm? det är första björnligan för oss
RapporteraRapportera
Ellinor, ja vanliga skor går fint, däremot kan något varma skor vara att rekommendera hjälm har vi allihopa på isen 👍
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till att servera fika till barnen också :)
RapporteraRapportera