• Schema för tjänstgöring U13: säsongen 25/26

    Schemat har skickats ut på mail och ligger även under dokument här på U13's sida. Ni ansvarar själva för att ordna en ersättare på era pass om ni behöver byta. Vid A-lagsmatcherna ansvarar ni för att bemanna entrén och sälja puckar till puckkastningen. Entrén öppnar kl 18 så ni behöver vara på plats 5-10 minuter innan för att hämta puckarna och se till att allt är redo. Bemanningen är fram till ungefär när andra perioden är slut. Själva puckkastningen och priserna ansvarar ni inte för utan det sköts av funktionärer i sekretariatet. Barnen får hjälpa till då de är ganska stora nu och de brukar tycka det är lite kul att sälja puckar men minst en vuxen behöver finnas på plats i så fall.. Även här ansvarar ni själva för att byta eller ordna ersättare. De som har kiosken ansvarar för att hämta nyckeln på OK/Q8 i Smedjebacken samma dag som matchen, lämpligen på väg till samlingen. De som har kiosken kommer överens om vem som hämtar nyckeln och någon lämnar sedan tillbaka nyckeln efter matchen. Nyckel till sekretariatet finns även på knippan. Om vi ska ha puckkastning på våra hemmamatcher så säljs dessa puckar i cafeterian i anslutning till kiosken så uppgiften enkelt samordnas. I sekretariatet är det uppgifterna: OVR (resultatrapportering 4 pers. har behörighet), klocka, speaker och 2 personer i utv.bås / skotträkning / ansvar för målbur vid spolning De första matcherna kommer det vid behov finnas stöd på plats för genomgång av de olika funktionerna i sekretariatet. 2013 (U13) SHC/LHF 5 okt 0kommentarer
  • Höstlovscamp U13

    Torsdag 30 oktober kör vi en minicamp med laget. Vi samlas 09:00 och dagen avslutas cirka 16:15. Under dagen kommer vi ha två ispass och ett teoripass. Ispassen ligger 10:00–11:30 och 15:00–16:15, och teoripasset kör vi mitt på dagen. Till lunch grillar vi hamburgare på plats. För att det ska flyta behöver vi hjälp av några föräldrar med att ordna lunch, grilla och hjälpa till att servera. Kommentera nedan om ni kan stötta där. Spelarna ska ta med vanlig utrustning till ispassen, samt träningsoverall och löparskor för fys/off ice. Viktigt att alla är på plats till 09:00 så vi kan starta tillsammans. OBS! Svara på kallelsen senast tisdag. Är viktigt så vi vet med lunch osv. //Ledarna 2013 (U13) SHC/LHF 26 okt 0kommentarer
  • Säsongen 25/26

    Smedjebackens HC / Ludvika HF U13 2013 (U13) SHC/LHF 27 aug