Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Slöinge GoIF PF-12/13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Slöinge GoIF PF-12/13.
PF-12/13
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Denna vecka har vi i laget städansvar på Ip.
Förra omgången så städade dessa.
Carl
Ebbe
Edvin
Ivar
Kevin D
Kevin R
Loke
Nils
Så övriga eller ni som ev inte hjälpte till vid förra tillfället ansvarar denna v.
Skickar med mailet jag sände ut i slutet av augusti.
Städning
Hej!
Här kommer utskick från styrelsen om städning!
Städning av Slöinge IP
Nu börjar det bli dags att planera inför hösten med fler härliga och utvecklande träningar och matcher på Slöinge IP och då behöver vi såklart städa också!
I städningen ingår att städa samtliga omklädningsrum (utom nr 1), domarrum, klubbstuga och tvättstuga. Titta in och om det inte är använt behöver det självklart inte städas.
• Sopa alla golv samt våttorka
• Städa alla toaletter samt handfat
• Spola ur duschar
• Putsa speglar
• Tömma papperskorgar
• Fylla på torky, tvål samt toapapper
Allt städmaterial finns i ”städförrådet”, dubbeldörrarna, på mitten av längan med omklädningsrum. Nyckel till gröna soptunnan finns i ett nyckelskåp i tvättstugan!
I alla utrymmen ska det finnas tillgång till sopborste och skyffel (som är märkta med respektive omklädningsrums nummer) viktigt att dessa stannar i omklädningsrummen och inte i städförrådet, så att även de aktiva kan städa efter sig!
Städschema hösten 2021
Vi vill att alla lag städar 3 dagar i veckan, ta de dagar som passar er bäst!
Vecka 35 P 08/09 Vecka 36 P 10/11 Vecka 37 Flicklag Vecka 38 PF 12/13 Vecka 39 PF 14/15
Kommentera här så kan samtliga se.
Vi har även ansvar för kiosken på lördag kl 16 när damlaget spelar så kan någon av er föräldrar tänka sig det vore det toppen.
/ Tränarna
Klubblokalen bokad | 25 jan |
Slöinge interncup för alla | 28 jun |
Årsmöte 2025 | 23 nov, 17:00 |
Stures mamma/pappa kan städa på torsdag!
RapporteraRapportera
Vad gör man i kiosken och mellan vilka tider
RapporteraRapportera
Svens föräldrar hjälper till med städningen på torsdag
RapporteraRapportera
Hej! Vi (Williams föräldrar) kan städa på söndag!
RapporteraRapportera
kioskbemanning: vet inte så mycket om kiosken. Men man bör vara 2 personer. Matchen börjar 16 så kanske ca 30 min innan och lite efter, gissar på 2–2,5h.
RapporteraAlla intäkter i kiosken på IP går till ungdomsverksamheten, vilket innebär att ju mer vi säljer i kiosken desto högre blir bidraget som går tillbaka till barnen i slutet av året. Därför är det viktigt att den är öppen så ofta som möjligt och framförallt vid seniorlagsmatcherna då vår publik nu äntligen fått komma tillbaka. I övrigt är det fritt fram att öppna upp kiosken när som helst, på lagens egna matcher och sammandrag och sälja av det som finns, dvs korv, glass, kaffe, dricka och godis.
Är det något ni saknar är det bara att meddela Ann Dimwik, som sköter inköpen till kiosken.
Rapportera
Tycker att det räcker med att städa 2ggr även om klubben hade önskemål om 3.
RapporteraRapportera
Hej! Denna veckan och helgen är verkligen helt körd för vår familj att kunna hjälpa till. Jag hjälper så gärna till nästa gång det är städning eller kiosk, när vi vet det lite längre i förväg och inte är så nya i föreningslivet inom fotbollen.
RapporteraHälsn Victor Anderssons mamma och pappa.
Rapportera
Kl 12 blir bra.
RapporteraRapportera