Kläder
Hej! Påminner om att skicka in till mig om era barn behöver nya shorts och strumpor. Jag vill gärna få i väg beställningen innan påsk så maila mig på josefine.svardsudd@gmail.com Kom även ihåg att lämna in era matchtröjor. Tag gärna med de på träningen på måndag. Tack!
F-12/13
för 6 dagar sedan
0kommentarer
Sammanfattning föräldramöte
Kul att se att så många tjejer och föräldrar kom igår på första träningen och det efterföljande föräldramötet. För de som inte kunde närvara lägger jag ut papperet som delades ut. Ligger under dokument. Finns frågor så ställ dem :) Vi har fått klart att Samuel och Ester ställer upp och ordnar med fikalista/fikapåse. Tack! Är det någon/några som kan tänka sig ansvara för insamlingar så hör gärna av er.
F-12/13
18 mar
0kommentarer
Träningsstart och föräldramöte 17 mars
Måndag den 17 mars kör vi igång med träning igen för tjejerna. Samling 18.45. Bergsviken. Föräldramöte start 19.45. Vi hoppas att så många som möjligt kan delta. Vi ser fram emot en ny säsong tillsammans!
F-12/13
9 mar
4kommentarer
Klubbvecka v. 11, sportringen
Södra United har klubbvecka på sportringen V.11 om man vill prova säsongens träningskläder, köpa skor eller benskydd osv. Man beställer själv via klubbshoppen (länk längre ned). Alla medlemmar har möjlighet att prova ut och beställa klubbens tränings- och profilkläder i butiken. Under klubbveckan har vi som medlem lite extra rabatt på vissa klubbkläder och dessutom 20% på alla ordinarie priser i butiken. (Gäller ej cyklar). Om ni inte har möjlighet att besöka butiken under klubbveckan kan man göra beställningar när man vill via webbshoppen och fortfarande till klubbrabatt. Alla beställningar sker via https://pitea.sportringen.se/klubbshop/sodra-united/ Mvh Tränarna
F-12/13
9 mar
0kommentarer
Förtydligande angående Bilbingo och insamling till Gothia
För att kunna åka till Gothia Cup behöver vi samla in mellan 120 000 -150 000 kronor. Det innebär att vi tillsammans behöver hitta olika sätt att få in pengar, så att vi kan ge tjejerna möjlighet att delta utan att kostnaden blir för hög för varje familj. Vi vill att insamlingen ska vara så rättvis som möjligt. Därför kommer de som aktivt bidrar genom att arbeta eller sälja att få sin kostnad reducerad. Däremot kan vi inte låta spelare och familjer som inte deltar i insatsen ta del av de intjänade pengarna. Vi hoppas att detta är förståeligt för alla. Bilbingo – Viktigt att veta Just nu har 11 personer tackat JA till att hjälpa till med Bilbingon. 3 stycken har svarat "ja" om vi är hemmavid, vilket vi tyvärr inte kan räkna med. Om ni kan delta, skicka ett nytt bekräftande JA till mig snarast – annars kommer ni inte att tilldelas några pass då det är för osäkert räkna med. För att detta ska gå ihop krävs 40 pass, vilket innebär att båda föräldrarna till varje spelare behöver hjälpa till. Det kommer förmodligen att innebära 2 kvällar per familj (4 pass totalt). Om detta inte fungerar för er av någon anledning måste ni meddela oss omgående, om ni vill ändra ert svar. Vi behöver snart ge ett besked till styrelsen, och vi kan inte riskera att stå utan personal när det väl gäller. Viktiga punkter att tänka på: ? Om ni tackar JA, så ansvarar ni själva för att hitta en ersättare om ni får förhinder. ? Vi behöver minst 10 bekräftade JA för att kunna genomföra detta. ? Passfördelningen gäller två kvällar per familj under juli. (Om inte fler JA tillkommer) Svara så fort som möjligt, ni som berörs! Om ni behöver justera ert svar efter detta förtydligande, så gör det snarast via kommentarerna eller skicka ett SMS till mig på 070-2205918. Tack för ert engagemang! Trevlig kväll!
F-12/13
19 feb
5kommentarer
Visa fler nyheter