• Stort tack till våra sponsorer

    Stort tack till alla våra sponsorer som hjälpt oss med nya, snygga kläder inför Falu sommarcup, kommande helg! Sponsorer till SK Iron F12 - Veidekke Industri - KL Bygg - Upplands ventilationstjänst - Uppsala Rörkonstrukt AB - FPL Consulting AB F-12 10 jun 2kommentarer
  • Newbody - hämta paket

    Hej! Vi har fått en rekordsnabb leverans av Newbody-beställningen – paketen kommer redan denna vecka! Utlämning av paket Alla paket hämtas i klubblokalen på Björkvallen under följande tid: Onsdag 17 sept. kl. 18.30–19.30 (jag vet att fler av er är på match denna tid men då hoppas jag torsdagen funkar för er) Torsdag 19 sept. kl. 18.30–19.30 Jag kommer att vara på plats för att checka av att alla hämtar sina paket. Det är viktigt att du hämtar ditt paket under dessa tider. Dela ut & samla in pengar När du har hämtat ditt paket: 1. Dela ut till dina köpare. 2. Samla in betalning. 3. Swisha till mig på 0736-418157 (Martin Ahrne) senast den 30 september. I bilden nedan ser ni vad alla ska betala (under kolumnen ”betala till admin). Det är viktigt att deadline hålls, eftersom jag därefter ska betala hela lagets faktura till Iron i tid. Om något saknas Om något saknas i din beställning – kontakta mig direkt så jag kan ta det vidare med ansvariga. Byten & reklamationer Kunder gör eventuella byten eller reklamationer själva, helt kostnadsfritt, via www.newbody.se. Gott jobbat alla! /Martin F-12 16 sep 0kommentarer
  • Sista datum för Newbody närmar sig!

    Jag hoppas det gått bra att sälja Newbody! Sista dagen att lägga in beställningar är nu på fredag (dvs den 12 september). För att jag ska ha möjlighet att klarmarkera lagets beställning vill att ni alla klarmarkera era försäljning när ni har lagt in allt ni sålt – detta måste göras senast kl. 20.00 den 12 september. För att klarmarkera gör ni följande: Klicka på Se beställningar. Klicka på Klarmarkera. Bekräfta genom att klicka på Ja Om du har klarmarkerat och behöver öppna din beställning igen, kontakta mig. Hojta till om det är något ni funderar över! /Martin F-12 10 sep 5kommentarer
  • Information om höstens försäljning – SK Iron & Newbody Famil

    Hej alla föräldrar och spelare i SK Iron! Föreningen har beslutat att vi i höst, gemensamt med alla lag och grupper, kommer att genomföra en försäljning av produkter från Newbody Family. Målet är att skapa viktiga intäkter så att vi kan fortsätta erbjuda träning, tävling och gemenskap för våra ungdomar. Försäljningen är en avgörande del i att kunna driva föreningen vidare – tillsammans gör vi skillnad! Vad ska vi sälja? Vi kommer att sälja kvalitetsprodukter från Newbody Family. Många av er har sålt detta tidigare – det är populärt och lättsålt! • Pris per paket: 120–250 kr • Förtjänst: ca 25 % per sålt paket • Mål: Målet i år är att slå förra årets resultat, då vi i snitt sålde cirka 10 paket per säljare i föreningen. • Vinsten delas 50/50 mellan SK Iron och vår lagkassa. Så kommer du igång 1. Registrering: F12 har en egen säljlänk. Klicka in på länken nedan och registrera dig! https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGEWGFI?ut=1_208 2. Starta din försäljning: När du registrerat dig får du tillgång till: o Din personliga webshop-länk o Din QR-kod o Möjlighet att lägga in beställningar digitalt 3. Kataloger delas ut inom kort. Jag kommer ta med dem till en träning och ge dem till ungdomarna så snart jag hunnit plocka upp dem. Säljtips – Så maxar du din försäljning • Arbetsplatsen: Ta med katalogen till jobbet. Lägg fram QR-koden eller mejla din personliga länk till kollegor. • Släkt, vänner och grannar: Ring, mejla, knacka dörr eller lämna katalog och QR-kod i brevlådan. • Företag: Flera produkter passar perfekt som företagsgåvor. En kvittomall finns att använda vid behov. • Digital försäljning: Dela din webshop via Facebook, Messenger, SMS eller e-post – enkelt och effektivt! Tidsplan • 12 september är sista försäljningsdag Alla säljare måste klarmarkera sin försäljning i systemet. Jag kommer att skicka ut en påminnelse någon dag innan. • Ca vecka 39 Leverans av varor & utdelning till säljare (mer info om när och hur kommer) • Ca vecka 41: Sista dag för att redovisa pengar till lagets lagkassa. Jag kommer samla in pengar och överföra till klubbens konto. Jag kommer påminna om detta också men det jag vill att ni gör är att swisha till mig (Martin Ahrne, 0736-418157) och märka med barnets namn. Och kom ihåg... Efter den ordinarie försäljningsperioden kommer även en efterbeställning att öppnas – så det finns chans att sälja även efter 30/9. Tack för att ni ställer upp! Om vi alla hjälps åt och gör en liten extra insats kan vi tillsammans samla in mycket pengar till både laget och föreningen. Har ni frågor? Tveka inte att höra av er till mig, Lycka till! F-12 13 aug 4kommentarer
  • Påminnelse - Försäljningar

    Hej! Först och främst, tack för en härlig cup! Grymt goa ungdomar vi har! Över till lite tråkig men nödvändig admin. Som ni vet så har vi två st försäljningar som det är dags att runda av. Restaurangchansen säljer vi för föreningens räkning. Dessa säljs för 300kr/st och de flesta av er har fått antingen 3 eller 2 stycken att sälja (beroende på om syskon också säljer). Jag (dvs Martin Ahrne) samlar in pengarna för dessa, swisha mig senast 18 juni (alltså nu på onsdag) 0736418157, märk med spelarens namn! Om du funderar över hur många du fått att sälja eller om det redan är swishat eller ej går det utmärkt att kontakta mig! Toapapper säljs för laget och kommer betala cup och andra aktiviteter. Balarna säljs för 295kr/st och förtjänsten till laget blir ca 15000kr. Här samlar Tobbe in pengarna (0709959954), märk med spelarens namn. Sista dag för att betala detta har redan passerat så swisha gärna så snart som möjligt om det inte redan är gjort! F-12 16 jun 0kommentarer
  • Visa fler nyheter