Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Iron F-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från SK Iron F-12.
F-12
Följ oss för uppdateringar
Nu räknar vi ner dagarna, snart cup!
Fredagen den 14 juni samlas vi klockan: 15.00, Lugnet, Falun.
Vårdnadshavare som kommer att finnas med på cupen är vårdnadshavare till:
Tindra-lee, Nova, Ingrid, Selma, Astrid A, Meya, Luna, Astrid J, Elsa, Otilia, Holly och Olivia (lördag).
Ansvarsområden för vh som är med på cupen:
- Ev skjuts mellan matcher i Falun återkommer om exakt tid på plats: Elsa, Nova,Astrid A och Meya
- Inköp på plats (frukt, smörgåsar, pålägg), vi återkommer med mängd på plats. Inköp inför resa för aktivitet fredag ”heja lakan” + färg (inköp till det). Belopp för inköp meddelas Isa: Ingrid
- Städ, klassrummen städas ur. Foto delges så att klassrummet kan lämnas som det var vid ankomst. Samtliga vh medverkar när klassrummen städas ur. Olivias mamma fördelar arbetet till samtliga på plats. Instruktion för vad som ska göras kommer att delges.
- Påfyllning av vatten inför och under matcher: Tindra-Lee och Holly
- Medverkan under aktivitet (tex bad) lördag fm: Selma och Astrid J
- Tältansvariga, ställa upp och ta ner: Luna och Otilia
De vårdnadshavare som inte ska följa med på cupen ansvarar för att ordna med skjuts av annan vårdnadshavare till deras barn till och från cupen och att kommunicera med någon annan vårdnadshavare som kan ansvara lite extra för dennes barn under cupen. Ni vårdnadshavare som inte följer med ska skriva till Isa per sms 0704697277 och meddela gällande detta (vem åker barnet med och vem har extra ansvar för barnet under cupen?)
Information gällande specialkost, medicinering, eller något annat som vi bör veta meddelas Isa snarast möjligt.
Packlista finns under dokument ”Falu sommarcup” på lagetsidan. (Kommer även att kommuniceras och delas ut till spelarna). Viktigt att de har med sig allt på listan, ni vårdnadshavare ansvarar för att ert barn har med sig allt. Under dokument finns även info om cupen och lagindelningen.
Mobiler och godis/fika/snacks används/äts inte dagtid under cupen. Fickpengar tar varje spelare med sig själv.
På söndag den 9 juni klockan 18:30 så kommer vi att ha ett ”inför cupen möte” med spelarna. De spelare som har match innan behöver ha med sig något som de kan äta efter matchen och innan mötet. På mötet pratar vi om den info som finns om cupen, gemensamma regler, förväntningar och allmän pepp. Viktigt att medverka på mötet om man ska med på cupen.
/Ledarna
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera