Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sandareds IF P14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sandareds IF P14.
P14
Följ oss för uppdateringar
Hej föräldrar.
Klubben gör två försäljningsinsatser för att gå runt. Sandared är en förening vilket kräver insatser från dess medlemmar i både tid insatser för att fungera. Som medlem i styrelsen har jag inblick i ekonomin och som de flesta föreningar är inte ekonomin superstark. Vi är därför tacksamma för att vi från laget sida kan stötta ekonomin genom nedanstående försäljningar för att undvika att spelavgifter skall höjas allt för mycket kommande år.
Vi har haft ett väldigt lugnt år på totalen där vi bara hjälp klubben en gång med kioskvecka och en gång som bollkallar. Här kommer en upprepning av det mail som skickats ut till alla från kansliet gällande kommande försäljning där man förväntas sälja en förpackning per aktiv spelare som man har i klubben. Självklart är det fantastiskt om ni kan sälja fler.
Om en månad eller så kommer det komma ytterligare en försäljning och då blir det Bingolotter till uppesittarkvällen. För de flesta av er kan ni så några frön hos barnens mor och farföräldrar så är saken ur världen. Vi återkommer om den försäljningen
Klubbens mail till oss ledare:
Enligt tidigare informationsmejl som gick till alla i medlemsregistret kommer Sandareds IF under de närmaste veckorna att sälja toalettpapper. Pappret säljes i balar om 48 rullar. En bal kostar 280 kronor, vilket motsvarar ungefär 30 kronor mer än i butik. För de extra kronorna är våra kunder med och stöttar sin lokala förening.
• Föreningen ser att alla aktiva säljer minst en bal vardera, självklart tacksamt om alla lyckas sälja fler.
Bifogat det här mejlet och på föreningens hemsida under "Dokument" finns orderlista och säljblad att skriva ut för den som önskar det till sin hjälp vid försäljning. De lag som önskar hjälp med utskrift vänder sig till kansliet så ordnar vi med det.
Spelaren
1.
Tar upp beställning av balar.
2.
Kvitterar ut totala antalet förbeställda balar från kansliet som finns på plats Tis kl.15-18, Ons-Tor 10-14. Om annan tid passar bättre, kontakta Linda 033-25 56 61 eller kansli@sandaredsif.o.se
3.
Lämnar ut till sina kunder och tar betalt på valfritt sätt.
4.
Swishar senast måndag 4/11 sin totala försäljning till 123 442 36 87. OBS! Ange samma namn i meddelanderutan som skrevs vid hämtning av balar.
• När en sålt färdigt, finns toalettbalar för avhämtning på Sandevi på de dagar och tider som anges i bifogade filen.
Var och en kvitterar ut sin egen försäljning, tar betalt av sina kunder och redovisar sedan in sin totala försäljning till Swishnr. 1234423687.
Sista dag att hämta ut sina balar är torsdag 31 oktober kl. 10-14.
Redovisning ska ske senast måndag 4 november.
Tacokväll i klubbstugan | 22 nov, 18:00 |
Tomtejakten | 1 dec, 11:00 |
Träning | 8 dec, 11:15 |
Träning | 15 dec, 11:15 |
Träning | 22 dec, 11:15 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera