Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IBK Ungdom F-09
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IBK Ungdom F-09.
F-09
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Nu är det dags att anmäla sig till att hjälpa till under minicupen den 27 april i Sporthallen. Ni hittar arbetsschemat med passen för att skriva upp er här:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OCn1QvPHCwYk5djSxsScLa7y97u3EwB-IxnO7k77UJ0/edit?usp=sharing
(Spelschema kommer att publiceras inom kort, lagen vi möter är Strömsbro IF 08/09, Rönnby Västerås IBK Ungdom F09/10 samt Täby FC F09)
Vi behöver som vi skrev tidigare hjälp till sekretariat, kiosk, grillning samt att vi kollektivt efter sista matchen plockar ner sarg och plockar ev. skräp från läktaren.
Sekretariat:
I sekretariatet behövs minst 2 personer som sköter klocka samt rapportering i IBIS/musik till varje matchomgång (det är två matcher i varje pass). Matcherna spelas 3*15 min rullande tid, sista 3 min i tredje perioden spelas med effektiv tid. En time-out per match tillåts. Periodpaus 3 min. I övrigt gäller SIBF:s regler.
Pass 1 sekretariat: kl 08.45 - 11.15 – två personer behövs
Pass 2 sekretariat: kl 12.00 -14.30 – två personer behövs
Pass 3 sekretariat: kl 15.15-17.45 – två personer behövs
Kiosk:
Till kioskpassen behövs också 2 personer till varje pass. Tjejerna kan med fördel hjälpa till men det behöver vara minst en vuxen på plats.
Kiosken är OK att stängas när vårt lag spelar match så alla föräldrar har chans att se matchen (dock bör det vara öppet i pauserna under våra matcher). Vi har även bestämt att kiosken stängs helt för dagen när sista matchen börjar. All förtjänst från försäljning av kaffe, egenbakat fika samt grillade hamburgare kommer att gå direkt till vår lagkassa och vi kommer att ha ett separat swishkonto som man betalar detta till. Godis och läsk som finns kvar i Storvretakiosken från säsongen får vi också sälja men då måste kunden swisha till det vanliga kioskkontot.
Pass1 kiosk: kl 8.00-11.00 – två personer behövs
Pass2 kiosk: kl 10.55-14.00 – två personer behövs
Pass3 kiosk: kl 13.55-ca 17.00 – två personer behövs
(Givetvis kan ni dela pass med någon annan om ni inte har möjlighet att stå hela tiden men lös det gärna med den som skrivit upp sig)
Grillning av hamburgare (innegård):
Pass 1 grill: 10.30-13.15 – två personer behövs
Pass 2 grill: 13.00-15.30 – två personer behövs
Avslutande grovstäd när sista matchen är klar:
Plocka skräp på läktare och ta ned sargen bör vi alla kunna hjälpas åt med att göra - både föräldrar som tittat och tjejerna i laget. 😊
Frågor?
Samordning av kiosken - Veronica Lundell Pettersson, tfn: 070-2612873
Samordning av sekretariat - Marie Strand, tfn: 076-837 18 60
Kul med innebandy och tack på förhand att ni ställer upp!
![]() |
Följ med på SSL-festen! |
1 apr | Kvalfinal till SSL |
19 mar | SUPERHELG! |
19 mar | Alla till IFU på söndag! |
27 apr, 16:45 Storvreta Sporthall
27 apr, 12:15 Storvreta Sporthall
27 apr, 09:00 Storvreta Sporthall
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera