Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sundsvalls IBF F11-12 Södermalm
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sundsvalls IBF F11-12 Södermalm.
F11-12 Södermalm
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Nu är det inte många dagar kvar till cup och vi hoppas alla tjejer är taggade :)
Vi har nu fått bekräftat att spelschemat är färdigt och ni kan se det på Storvretas hemsida. För boende har vi blivit tilldelade Palmbladsskolan. Våra matcher i gruppspelet kommer spelas på Fyrishov eller IFU Arena.
Vår första match kommer spelas på Fyrishov C. Då vi inte får checka in på boendet förrän efter den matchen ber vi er ha tjejerna på plats senast 10:45. Tjejerna kommer inte kunna komma in till planer och omklädningsrum utan att de fått sina deltagarkort/armband, så dessa kommer vi dela ut så fort man kommer på plats. Efter matchen tar vi oss till IFU Arena för lunch. Vi ser gärna att ni därefter skjutsar dom till skolan så vi kan göra iordning vårt boende för kvällen.
För att alla ska kunna komma till cupen samt att vi vill värna om miljön är samåkning alltid att föredra. Vi kommer därför lägga upp en kallelse för att se vilka som har plats i bil. Det går bara att ange antal platser via android eller dator, fungerar ej med iPhone. Så om ni har iPhone skriv gärna en kommentar eller hör av er till mig så kan jag lägga in antal platser
Mat:
Måltider som ingår är lördag lunch och middag, söndag lunch och middag och måndag lunch. Dessa serveras på IFU Arena. Frukost på söndag och måndag serveras på skolan vi bor på. Vill man se menyn finns den på cupens hemsida.
Föräldrar på plats:
IFU och Fyrishov tar entré. 50kr/dag eller 120kr/3dagar
Alla under 16år går in gratis
Föräldrar hemma:
Vill man streama matcherna hemifrån finns information om PPV på cupens hemsida
Grov packlista:
* Matchtröja
* Svarta shorts och gärna flera par svarta strumpor
* Inneskor, innebandyklubba, glasögon, vattenflaska
* Träningsoverall
* Madrass (max 90 cm bred), lakan, sovsäck eller täcke, kudde, filt under madrass
* Handduk, dusch- samt toalettartiklar
* Ombyte mellan matcher samt ytterkläder
Tjejerna bör ha 2 väskor med sig, en för matchgrejerna och en för övernattningen.
Vi ser helst att tjejerna inte äter godis mellan matcherna för att hålla en bra sockernivå under dagarna, men packa gärna med lite snacks/mellanmål, så som powerbar, frukt, riskakor etc.
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Träning | 17 jan, 18:00 |
Sundsvalls IBF F11-12 Haga 2 (borta) | 19 jan, 10:15 |
Träning | 21 jan, 18:30 |
Träning | 22 jan, 19:00 |
Träning | 24 jan, 18:00 |
Eftersom vi är 22 anmälda spelare kommer inte alla kunna spela varje match.
RapporteraVi försöker göra de så jämlikt i antal matcher som möjligt, men kommer även väga in hur man uppträder på plan och utanför under cupen.
Vi har gått igenom detta med spelarna idag på träningen.
Rapportera
Vi är ju dock ett lag så alla ska vara med i omklädningsrum osv i varje match. Kan ju även bli skador/sjukdomar så man är beredd att hoppa in som ersättare.
RapporteraRapportera
Vill även göra två tillägg.
RapporteraGällande samåkning så har de som skrivit att de behöver samåkning blivit tilldelade bil. Ni får själva prata ihop er hur ni löser lämning/upphämtning mm.
Evelina och Doris åker med Vilma
Henny åker med Märta
Tuva åker med Holly
Signe och Maria åker med Ella
Skulle det vara någon nu som inte anmält att de behöver skjuts, men behöver kan ni kolla listan för anmälan av samåkning till cup.
Vi vill också att tjejerna packar med sig en mugg, en sked och en skål, så vi lätt kan servera lite kvällsfika på kvällen.
Rapportera
En galge kan också vara bra att packa med så kan tjejerna hänga upp matchkläder på vädring. (Samt lättare att hitta dem på morgonen 😉)
RapporteraRapportera
Tidigare har det varit väldigt kallt på natten så varmt täcke/sovsäck och/eller något varmt att sova i är bra. Dessutom.är det toppen om några tar med sig ett grenuttag då 22 mobiler troligen kommer behöva laddas.
RapporteraRapportera
Inför utcheckning imorgon.
RapporteraVi ska vara färdiga med packning, återställande av rum och städning till kl 10:00.
Vi önskar därför att ni föräldrar är på plats till kl 9:00.
Syns då!
Rapportera
Tack alla tränare och lagledare för ert engagemang kring tjejerna! Och stort tack till alla fantastiska tjejer som bjöd på spännande matcher! Trots tung förlust igår så gjorde ni en fantastisk cup!
RapporteraRapportera
Kan bara instämma med Sarah. Tack alla för allt ni gör för våra tjejer!
RapporteraRapportera
Håller med, eloge till tränarna och lagledarna som gör allt detta för våra tjejer. Och grymt jobbat av tjejerna⭐
RapporteraRapportera