Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sollefteå HK F12 (födda 2011-2013)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sollefteå HK F12 (födda 2011-2013).
F12 (födda 2011-2013)
Följ oss för uppdateringar
Dags för sammandrag på hemmaplan igen/Valla 2025-02-15
Vi behöver åter igen se till så att dagen flyter på och hoppas så klart på att vi får en trevlig dag med handboll.
Första matchen spelas kl.10:00 och sista match startar kl.17:00.
Det är match varje heltimme och våra tjejer spelar kl.10.00, 11:00, 14:00 och 17:00.
Vi behöver hjälp med att genomföra dagen på bästa sätt och kommer därmed tilldela er föräldrar arbetspass under dagen. Lagledare kommer att finnas på plats under hela dagen.
KIOSK:
8:30-10:30 * My + Irma (Iordningställande av kiosk/Toast)
10:30-12:30 * Majken + Evana (Kiosk)
12:30-14:30 * Ebba + Astrid (Kiosk)
14:30-16:30 * Vilda + Ester (Kiosk)
16:30-18:30 *Tuva-Li + Signe (Kiosk + Städ)
MATCHVÄRDAR:
8:30-13:30 * Mielat + Märta
13:30-18:30 * Elisa + Solyana
SEKRETARIAT:
9.00-13:45 * Leia + Tina
13:45-18:15 * Frida + Alice
BAK/FIKABRÖD:
Motsvarande 5 långpannor. Ni kommer överens om vem/vilka som bakar vad.
Elin, Elly/Lilly, Tindra, Alma
Är de så att du/ni inte kan, försök att i första hand byta med någon annan. Observera att alla aktiva har var sin arbetsuppgift under dagen.
Nu hoppas vi på en härlig dag!!!
//Ledarna
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arbetsuppgifter vid sammandrag på hemmaplan/Valla
Kiosk:
Vid uppstart av kiosk/första passet – plocka fram allt som tillhör kioskdelen, dvs bära dricka, godis, m.m från förrådet upp till läktaren.
Vid dagens slut/sista kioskpasset – städa undan/bära ner kvarvarande dricka, godis m.m tillbaka till förrådet. Diska använda verktyg (kaffepanna, tårtspadar m.m)
Sekretariat:
Vid uppstart – plocka fram utrustningen och kontrollera funktioner.
Vid avslut – plocka undan utrustning.
Matchvärd:
Vid start – välkomna motståndarlag och visa till omklädningsrum. Kontrollera toaletter/byte av soppåsar under dagen. Upprätthålla god ordning/stämning.
Vid avslut – Kontrollera toaletter/byte av soppåsar under dagen. Upprätthålla god ordning/stämning. Kontroll av omklädningsrum.
Bak/Fikabröd:
Lämnas i god tid före första match så att kioskansvariga hinner ställa fram.
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Kan någon som har bak byta med oss?🙏
RapporteraBåde jag och P-A är fast med uppgifter hela dagen på Niphallen, sammandrag för hockeyn😅 Så baka vore en lösning👍
Rapportera
Vi kan tyvärr inte byta Angelica
RapporteraRapportera
Om de är Ok för er andra som ska baka, så gör jag gärna en snoddas 😊
RapporteraRapportera
Gör snoddas du😊visst behöver det inte vara långpannekaka? Bara det är likvärdig mängd?
RapporteraRapportera
Ja, precis 😊👍
RapporteraRapportera
Är det samling 9? Står inget i aktiviteten.
RapporteraRapportera
Match 1 kl10 - samling 9.00
RapporteraMy, Irma, Frida Majken, Evana, Märta, Solyana, Ester, Astrid, tuva-li, Leia, Tindra, Ebba, Elisa
Rapportera
Match 2 kl 11:
RapporteraMy, Irma, Frida, Majken, Evana, Märta, Solyana, Alice, Astrid, Tuva-Li, Elly, Leia, Ebba, Elisa
Rapportera
Tack! 😊
RapporteraRapportera
Match 3 kl 14:
RapporteraMy, Frida, Mehlat, Astrid, Märta, Tuva-Li, Alice, Ester, Tindra, Lilly, Elly, Signe, Elin, Ebba
Rapportera
Match 4 kl.17:
RapporteraIrma, Majken, Mehlat, Ester, Evana, Leia, Alice, Solyana, Lilly, Elly, Tindra, Signe, Elin, Elisa
Rapportera