Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnersta AIF P-10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sunnersta AIF P-10.
P-10
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Om en vecka är det dags för den årliga Saifcupen i Graneberg. Våra pojkar födda 2010 spelar söndag den 19 augusti.
Alla SAIF-lag har blivit tilldelade arbetsuppgifter. Vår uppgift är att hämta (fredag) och lämna tillbaka (måndag) ”IP-skogen” (se nedan), packa upp och ned tält (tillsammans med andra lag), sköta renhållningen på området och vara matchvärdar på P10:ornas matcher. Alla föräldrar måste hjälpas åt att bemanna och utföra detta, och vissa familjer behöver ta sig an fler än en uppgift per familj.
Läs igenom informationen nedan och meddela i kommentarsfältet vilka uppgifter/pass, numrerade 1-32 , du kan ta. Anmäl dig senast måndag 13/8 kl 18!
Arbetsuppgifter att bemanna:
Hämta och lämna vagnarna ”IP-skogen”, som finns på Sågargatan 17 (tfn 018-7271122). Till detta behövs bil med dragkrok. Görs i samarbete med föräldrar från F10-laget. Vi stämmer av med dem exakt vilken tid:
1. Hämta ”IP-skogen” på fredag 17/8 någon gång kl 7-14.
2. Lämna tillbaka ”IP-skogen på måndag 20/8 någon gång kl 7-14.
Upp-/nedpackning av tält vid Graneberg, görs tillsammans med andra lag:
3. Uppackning fredag kväll (17/8) ca kl 17-19.
4. Nedpackning söndag eftermiddag (19/8) vid ca kl 16.00.
Renhållning (söndag 19/8), Städning av omklädningsrum och toaletter. Städa området runt planerna. Hänga upp/byta sopsäckar. Samla in pant (pengarna för pant får vi behålla i lagkassan). Vi behöver två-tre personer per pass:
5. och 6. Renhållning kl 9-11
7., 8., och 9. Renhållning kl 11-13
10., 11. och 12. Renhållning kl 13-15
13. och 14. Renhållning kl 15-17
Matchvärdar (söndag 19/8), med uppgift att se till att det finns 3 bollar per plan. Bollarna hämtas upp från SAIF:s P10-ledare innan matchstart. Bollarna ska tillhöra planen och inte flyttas mellan matcher. Västar finns att hämta i sekretariatet. Matchvärden hjälper spelare och föräldrar tillrätta och ser till att publiken “sköter sig” och står på rätt sida av planen. Matchvärden skall finnas på plats före, under och efter matchen samt stämma av med lagledare och domare att allt förflutit okej. Inför varje match går matchvärden runt och välkomnar båda lagen, domare samt publik och önskar alla en trevlig match.
Matchvärdar:
15. kl 9.45 plan 1
16. kl 9.45 plan 2
17. kl 10.30 plan 1
18. kl 10.30 plan 2
19. kl 11.15 plan 1
20. kl 11.15 plan 2
21. kl 12.00 plan 1
22. kl 12.00 plan 2
23. kl 12.45 plan 1
24. kl 12.45 plan 2
25. kl 13.30 plan 1
26. kl 13.30 plan 2
27. kl 14.15 plan 1
28. kl 14.15 plan 2
29. kl 15.00 plan 1
30. kl 15.00 plan 2
31. kl 15.45 plan 1
32. kl 15.45 plan 2
Detaljerad beskrivning för matchvärd finns här:
http://uppland.svenskfotboll.se/ImageVault/Images/id_43424/ImageVaultHandler.aspx
Först till kvarn gäller, så det är bara att anmäla er så snabbt som möjligt.
Hör av er till undertecknad om ni har frågor!
Bästa hälsningar,
Lisa Beste
070 142 34 17
(Ludvig B:s Mamma)
Här finns generell information om cupen, t ex spelschema:
http://www.cupmate.nu/cup/saif-cupen
Träning | 18 dec, 18:15 |
Julgransförsäljning | 19 dec, 18:00 |
Träning | 19 dec, 18:15 |
Städning vid julgransförsäljning | 19 dec, 19:00 |
Träning | 20 dec, 17:30 |
Hej, vi kan ta pass 7. // Evelyn (Neos mamma)
RapporteraRapportera
Malte E tar 1 & 2
RapporteraRapportera
Vi kan ta nr 21 ( Julius König)
RapporteraRapportera
Hej kan ta pass 10, (Samis mamma)
RapporteraRapportera
Hej, tar pass 18 och 20
RapporteraRapportera
Hej, vi tar pass 29 och 31.
RapporteraRapportera
Hej, vi tar pass 8 (Karin) och 29 (Erik)/Gustafs förädrar
RapporteraRapportera
Vi kan köra renhållning kl 9-11. Alltså pass 5&6. /Karls föräldrar
RapporteraRapportera
Edvin nr 1
RapporteraRapportera
Hej Christoffer! Nr 1 är taget redan.
RapporteraRapportera
Pass 29 också dubbelbokat.
RapporteraRapportera
Vi ändrar från 29 till 30.
RapporteraRapportera
Renhållning kl 11-13, altså pass 9 (7 o 8 taget). Aksel o Henrik
RapporteraRapportera
Vi kan ta renhållning 13-15, pass 11 (Ludvig H-C)
RapporteraJemina
Rapportera
Vi kan ta renhållning pass 12 (Olle N)/ Jenny
RapporteraRapportera
Hej!Vi kan ta pass 9.//Sevim( Mirans mamma)
RapporteraRapportera
Vi kan vara matchvärd söndag morgon, dvs uppgift 15. / Christina och Johan (Simon Stenhammar)
RapporteraRapportera
Helge Røsjø - kan ni tänka er att byta renhållningspass med oss? Vi har 09-11 men 11-13 passar bättre när jag tänker efter...
RapporteraRapportera
Hej, vi kan ta pass 17 och 19.
Rapportera/Elin (Henrys mamma)
Rapportera
Pass 9 är dubbelbokat, Sevim, kan ni välja ett annat pass? /Lisa
RapporteraRapportera
Tack alla som svarat så snabbt! Elva pass kvar att fylla: 13, 14, 16, 22-28 och 32. Det finns två dubbelbokningar: 1:an och 9:an. /Lisa
RapporteraRapportera
Vi kan ta 25 och 27, dvs matchvärd på plan 1.
RapporteraRapportera
Vi kan ta pass 26, matchvärd på plan 2
RapporteraRapportera
Pharell Hag. Tar nummer 3
RapporteraRapportera
Nummer 3 är upptaget. De pass som finns kvar är: 13, 14, 16, 22, 23, 24, 28 och 32.
RapporteraRapportera
Vi kan ta nr 16!
Rapportera/Karin, Einar UWs mamma
Rapportera
Pass nr 22 och 24 är bemannade av Elias pappa.
RapporteraRapportera
Vi kan ta pass 13.
RapporteraRapportera
Pass nr 28 är bemannat.
RapporteraRapportera
Vi tar 28
RapporteraRapportera
Carlene, kan ni ta något av passen 14, 23 eller 32 istället? Det är de passen som finns kvar.
RapporteraRapportera
Då tar vi 23
RapporteraRapportera
Vi kan ta pass 14
RapporteraRapportera