Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rynninge IK P-2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Rynninge IK P-2015.
P-2015
Följ oss för uppdateringar
Det är mycket på gång nu, här kommer viktig info om Svampencupen 27 april. Cupen är föreningens egen och vi vuxna förväntas bidra genom att bemanna alla nödvändiga funktioner för att dagen ska flyta smidigt.
Lagen:
Lag Vit Zion Loui Zeid Sigge G Sixten Emil S Gustaf Bilind Sigvard Lukas Konrad George Momo Vincent Tage Melvin Ledare David Linus Anna Saber (Mv)
Lag Blå Zeke Otto Philip Leo Noel Alvin Thor Elton Leon Hamodi Hector Emil N Sebastian Charlie Sam Ledare Ike (Mv) Daniel Thomas Simon Sandra Nasir
Samling 30 min före första matchen för respektive lag vid matchplanen.
OBS! Det kan bli sena ändringar i laguppdelningen vid återbud,vi kommer spela med 13 spelare per match vilket innebär att 3-2 spelare står över varje match. det innebär att många spelar 3 av 4 matcher, vilken av matcherna man står över meddelas tidigt samma dag, detta för att kunna ta hänsyn till ev återbud och undvika för mycket krångel med ändringar. Vi ber er därför meddela återbud tidig morgon på söndag senast.
Spelschema Länk.
Alla med ett barn som deltar på cupen har tilldelats en arbetsuppgift så kolla dokumentet och se vilket arbetsuppgift ni har tilldelats. Behöver ni byta tid eller arbetsuppgift så är det ok att byta mellan er men meddela mig så vi vet vem som bemannar passen.
Se era arbetsuppgifter Här
Det kan hända att vissa positioner är överbemannade under lugnare perioder, men då räknar vi med att ni hjälper till med andra uppgifter vid behov. När ni kommer till ert pass, "checka in" hos arbetsledaren/allt-i-allo. Det är mycket viktigt att alla dyker upp och ser till att alla uppgifter fungerar under dagen.
Beskrivning av arbetsuppgifterna.
Allt i allo (Arbetsledare, ta emot lag, städ, mm) hälsa lagen välkomna och visa dem till rätt omklädningsrum. Se till att alla som skall jobba har kommit och att de vet vad de skall göra. Vara behjälplig vid medaljutdelning. Städa (plocka skräp), stämma av omklädningsrum, kolla av toaletter (främst tömma sopkorgar och fylla på toalettpapper men städa vid behov). Handikapptoalett finns och 2 toaletter i den ”bortre” byggnaden samt i omklädningsrummen (1, 2, 3, 4, 6 & 7). Tömma soptunnor vid behov.
Planansvarig/Bollansvarig. Vara på den sidan vid spelarbåsen, ha med sig en boll – om boll går över staketet på någon av planerna – rulla dit din boll och hämta den som skjutits över. Känna av stämningen så att inga lag/ledare/spelare/föräldrar/publik beter sig dumt.
Kiosken inne i Klubbhuset Sköta försäljningen via serveringsluckan, koka kaffe, koka korv (mer värma, får inte bli för varmt, då spricker den). Hålla lagret påfyllt. Swish och kontant används.
Grill Dra igång grillen och grilla hamburgare på Murika (gasol), 1 grillar, den andra ”säljer”. Instruktion finns. Ni får hjälp att lyfta ut saker av RIK-personal samt speaker. Här kommer finnas bröd som när de köper får ett bröd i en hamburgerficka, sedan går de till grillaren och hämtar sin burgare. Det säljs även festis och dricka här, övrigt finns i kiosken. Ett bord med tillbehör: rostad lök, ketchup, senap samt dressing. Swish och kontant. 1 eller 2 bord med försäljning, under tält.
Vanliga hamburgare skall vara förberedda och kan vid behov läggas i gryta med folie. Vegetariska hamburgare grillas vid behov.
Det finns en kupong med hamburgare / dricka (främst domare), denna läggs i kontantkassan.
Kolla på lappen med förbeställningar, där står hur många samt vilken tid de skall levereras / hämtas. Se till att de Swishbetalar!
Ytterligare en grillare kompletterar de ovan nämnda under den mest intensiva grilltiden.
Speaker/DJ mm. Hälsa välkommen till SvampenCupen 2025. Spela musik mellan matcherna, ge information om toaletter, kiosk, grill, vilka lag som skall spela på respektive plan, ingen publik på Konstgräset mm. Behjälplig till grill, kiosk & städ mm.
Slutstäd – hjälper till att avveckla dagen/cupen, städa omklädningsrum & toaletter, plocka undan material, tömma soptunnor mm.
I alla arbetsuppgifter så hjälps alla åt och städar / plockar undan efter sista match.
Träning | 3 maj, 10:00 |
Matchcamp Lillån | 3 maj, 13:50 |
Matchcamp Lillån | 4 maj, 12:15 |
IK Sturehov Röd (borta) | 5 maj, 17:30 |
Träning | 6 maj, 17:00 |
Igår | Hemmapremiär |
27 apr | SvampenCupen 2025 |
26 apr | SvampenCupen 2025 |
19 apr | Glad påsk! |
4 apr | Inspirationsträning - Påsklovsträning |
Hej alla, nu är nyheten uppdaterad med laguppdelning och fördelning av arbetsuppgifter för Svampencupen 2025. Vid återbud kan det dock bli korrigeringar. Notera att ev byten av arbetsuppgifter sköter ni på egne hand men meddelar mig så uppdaterar jag.
RapporteraRapportera
Behövs det fikabröd till kiosken? Jag bakar gärna muffins!
RapporteraRapportera
Hej Sara, tack men inte denna gång . Rynninge ordnar med allt sådant, vi men seriematcherna är bara ett par veckor bort och då ska vi ha kiosk på matcherna så då skulle det vara perfekt med muffins 😊
RapporteraRapportera
Viktig info! om Svampencupen på söndag Vi kommer imorgon lördag dela upp nya lag då vi i sista stund lyckats få med ytterligare ett lag :). Det innebär att ingen behöver stå över någon match. Det ska inte påverka start- och sluttid nämnvärt men spelschemat och laguppdelning behöver vi uppdatera imorgon.
RapporteraRapportera
Hej igen,
RapporteraNu är ett nytt spelschema publicerat klicka på länken här i nyheten. Vi kommer att behålla de ursprungliga lagen, men varje lag har fått en extramatch. Det innebär att det blir fem matcher per lag. Eftersom vi har så många spelare uttagna, kommer de flesta att stå över en match. Vilken match man står över får man veta på plats imorgon.
Kom ihåg att ta med era matchtröjor, både blåa och vita, ni som har fått dessa.
Rapportera