Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rydboholms SK P-2017(P8)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Rydboholms SK P-2017(P8).
P-2017(P8)
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Vi har 2 viktiga uppdrag inom samma tidsperiod.
1: Försäljning av föreningspapper
Försäljningen startar nu och senast onsdag 19:e mars vill jag ha er totala försäjning skickad till mig via mail eller sms. Det är första gången vi säljer för vårt lag så jag förstår om det finns frågor. Då hör ni bara av er. Kom ihåg att alla bäckar små ger resultat. Alla har olika förutsättningar att sälja olika mycket, vissa har barn i flera lag etc etc.
Det viktiga är dock att vi gör ett gott försök så att vi får igång en lagkassa. Säljer laget mer än 30 balar tillsammans så får vi 25kr per bal till just VÅR egna lagkassa som vi kan använda till cuper etc.
Tex: Säljer vi totalt 130 balar resulterar det i 2500 kr till vår egna lagkassa ((130-30)*25). Tänk på att alla balar räknas, vi gör detta tillsammans.
Under dokument som återfinns under fliken [mer] finner ni två "bra o ha" blad. En beställningssedel, så ni kan hålla koll på vem som önskar beställa vad, och ett info blad om pappret.
Kort info:
Pappret kommer från Serla och är av bra kvalité. Det är stora toarullarna som räcker länge.
1 bal toapapper innehåller totalt 24 rullar och kostar 285kr
1 bal hushållspapper innehåller totalt 12 rullar och kostar 265 kr.
Leverans av pappret sker i början av v 15 (8-9 april)
Varje lag kommer blir tilldelade en tid någon av dessa dagar då vi kan hämta ut vår beställning, mer info om det kommer när det närmar sig.
2: Frallutdelning v15 12:e april
Samma vecka som vi får vårt papper skall vi också dela ut frallor i byggden. Vårt lag kommer köra ut tillsammans med P12 då det är vår första gång. Vi kommer kalla 6-8 vuxna till detta event och det är obligatorisk närvaro som gäller och man ansvara själv för att byta med annan i laget. Även för detta finns det ett dokument att läsa under fliken [mer] och det ligger en aktivitet i kalendern. Mer info längre fram.
Slutligen vill vi påminna om det stundande föräldramötet i mars innan vi drar igång vår träning det är både till för aktiva spelare och även för de som funderar på att börja då är det bara att dra med dem.
Lycka till med försäljningen och kör hårt!
//Ledarna genom
Liza
0739-314170
Föräldramöte | 19 mar, 18:00 |
Träning | 2 apr, 17:30 |
Träning | 9 apr, 17:30 |
Frallutdelning | 12 apr, 06:30 |
Hej Liza! Har ni fått en bild med produktbild + pris för toapappret i år? Så smidigt att skicka runt den i så fall :) har du möjlighet att lägga till den i inlägget? Tack på förhand 💙
RapporteraRapportera
Hej! Dokumentet ligger redan på vår sida om du klickar på mer och sedan dokument så hittar du det där. Men tur att du frågade för när jag skulle dubbelkolla att det låg där inser jag att jag lyckats ladda upp en gammal beställningssedel så kommer skicka ut info om det . Rätt ligger där nu.
RapporteraRapportera
Perfekt, tack igen! ☺
RapporteraRapportera