Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Rasbo IK F12-13 Fotboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Rasbo IK F12-13 Fotboll.
F12-13 Fotboll
Följ oss för uppdateringar
Hej alla!
Tack för det trevliga mötet vi hade (14/5)!
Jag har nu sammanställt vad vi gick igenom under mötet och har skrivit en sammanfattning som kan vara bra att läsa igenom.
•Vi gick kort igenom hur pool-spelen under säsongen kommer att gå till. Allt som vi gick igenom har jag skickat ut i tidigare mail till alla vårdnadshavare. Men har man fortfarande frågor och funderingar så får man jättegärna kontakta mig (Tuva Olsson).
•Vi framförde även de uppgifter vi har inom laget och alla uppgifter blev utdelade till de vårdnadshavare som deltog i mötet.
Här kommer en lista över vilka uppgifter som delades ut och vilka som tog sig an uppgifterna:
HuvudTränare (förbestämt): Tuva Olsson , Niclas Eriksson och Jimmy Olsson (administratörer över laget)
Assisterande tränare: Annelie Carlsson & Patric Stenmark
Pool-spelansvarig: Elin Sörqvist & Stefan Carlsson (administratörer över laget)
Domaransvarig: Elin Sörqvist & Stefan Carlsson (administratörer över laget)
Kioskansvarig & matchvärd-ansvarig: Elin Sörqvist & Stefan Carlsson (administratörer över laget)
Kassör: Kristina (Stina) Söderman (administratör över laget)
Försäljningsansvarig: Tony Sundin (administratör över laget)
Materialansvarig: Phillip Hallerström & Jimmy Olsson
Lagledare/Laget (Förbestämt): Tuva Olsson (administratör över laget)
Mötes-representant: Jonas Ferm och Emy Syrenquist
När det gäller kioskansvarig och matchvärds-ansvarig så bestämde vi att dessa personer som fick rollen, ska göra ett schema så att alla vårdnadshavare får turas om att ta sig an uppgiften att stå i kiosk (inte aktuellt under den rådande situationen kring covid-19) samt att vara matchvärd under våra sammandrag på hemmaplan. Vi kom även gemensamt fram till att om man fått en uppgift att vara matchvärd eller stå i kiosken en viss dag och inte kan, så har man som vårdnadshavare eget ansvar att byta dag med en annan vårdnadshavare. Då är det också bra att meddela antingen Elin eller Stefan så att de är medvetna om ändringarna.
Vi är tacksamma för den fina responsen vi fick och för all ny arbetskraft som vi fått kring våra tjejer!
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Toppen Tuva!Jag kan inte annat än att hålla med!
RapporteraJätteroligt att så många vill engagera sig i laget, det kommer att bli jättebra,👍
Rapportera