Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Roslagsbro IF Ungdomsfotboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Roslagsbro IF Ungdomsfotboll.
Ungdomsfotboll
Följ oss för uppdateringar
Hej på er!
Planeringen av Nationaldagscupen är i full gång och som ni säkert redan vet är detta en av våra viktigaste intäktskällor. Vi har tagit fram en fördelning av arbetsuppgifter under denna dag, mer info kommer närmare inpå men det är viktigt att ni bokar in detta i kalendern då alla behöver hjälpas åt för att allt ska flyta på.
Parkering: F08/09
Servering/kök & grill: P11/12 fm+ P13 em
Kiosk/bakning: P14/15
Matchvärd: P10
Lottförsäljning/sociala medier/bakning: F10
Städpatrull: PF16/17
Undanplock: P08/09
Vi kommer även behöva minst 2 representanter (gärna fler) från varje lag som hjälper till på kvällen 5/6 med iordningställande, resning av tält mm.
Vi vill även passa på att påminna om föreningens arbetsdag som är nu på lördag 4/5.
//Ungdomssektionen
Hej!
RapporteraLite frågar kring tider. Vi som ska vara städpatrull är det i sluten av dagen vi ska jobba? När ska vi ses dagen innan?
Med vänlig hälsning,
Sara
Rapportera
Hej Sara! Förra årets städpatrull var planerad att vara på plats 10-cupen slutar. Räkna med runt 15-16 tiden. Uppdraget går ut på att fylla på pappershandukar, byta sopsäckar och diverse lättare städuppdrag. Vore kanon om ni gjorde ett schema under dagen så att det alltid finns någon på plats som har koll. Dagen innan samlas vi från ca. 17:00 och hjälps åt med förberedelserna.
RapporteraRapportera
Tack då vet vi lite bättre!
RapporteraRapportera
Vilken tid ska de som ansvarar för Servering/Kök & Grill em passet vara på plats?
RapporteraRapportera
Hej Maria,
RapporteraVi har möte i morgon och återkommer med mer detaljerad info efter det.
Rapportera