Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lerkils IF P-2009
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lerkils IF P-2009.
P-2009
Följ oss för uppdateringar
Det är med kort varsel som infon om Luciacupen kom men vilket fall så spelas den på kvällen tisdagen den 12 December i Aranäshallen i Kungsbacka. (Gröna hallen) och alla våra spelare är med och spelar.
Vi kommer tillsammans med F 09 frakta mat, kaffebryggare etc från Ängås till Sporthallen och sedan göra i ordning och bemanna kiosken och grillen
Mer information kommer framöver.
Vi har passet som är kl 15-19. Första matchen startar kl 16.
Vi behöver minimum 4 personer, men gärna flera så behöver man inte stå 4 timmar.
Vänligen notera vilka som kan ställa upp på tisdag mellan 15-19. Förstår om det kan vara svårt för vissa att vara på plats redan 15 men notera gärna då mellan vilken tid ni kan så försöker vi fördela tiderna
Mvh föräldragruppen
Vi hörs !
Mvh Rune
Barn- & Ungdomssektionsmöte | 21 okt, 18:30 |
Träning | 21 okt, 19:55 |
Träning | 24 okt, 18:30 |
Klubbhusdag | 26 okt, 10:00 |
Träning | 26 okt, 11:30 |
Så kul med Luciacuoen ⚽. Jag kan vara på plats från 15:00, gäller det att utgå från Ängås eller Aranäshallen då?
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till mellan kl 16-19.😀
RapporteraRapportera
Jag kan vara på plats på Ängås eller Kba från 15:15 om det räcker? Annars kan jag ta senare pass.
RapporteraRapportera
Om man kan redan kl 15 så kommer man till Ängås för att hjälpa till med att packa och få med alla saker till Aranäs. 15:15 får jätte bra Teresia 😊
RapporteraRapportera
Ja kan hjälpa till 👍
RapporteraRapportera
👍😁 jag siktar på att vara på Ängås 15:00
RapporteraRapportera
Ja kan oxå vara på Ängås kl 15. Det kanske räcker med att 2 st hämtar ?
RapporteraRapportera
Stort tack att ni kunde på så kort varsel. Jag ska försöka sluta tidigare och komma till Ängås kl 15. Jag återkommer med lite mer Info.
RapporteraRapportera
Delar du upp passet i två delar Maria? I så fall behövs det lite fler föräldrar som kan ställa upp.
RapporteraRapportera
Jag kan vara på plats 17-19 .
RapporteraRapportera
Håller med Teresia, bra om arbetspassen delas upp och fler föräldrar hjälper till. Om det bara behövs två som kommer till Ängås avstår jag gärna att köra dit utan kommer direkt till Aranäshallen. Kan dock komma till Ängås om det behövs.
RapporteraRapportera
Hej jag inväntar lite mer info men återkommer så fort jag vet hur många som behöver vara på Ängås.
RapporteraRapportera
Jag har nu pratat med Mats Johansson som är ansvarig för cupen. Vi från P09 ansvarar för inhandlingen av mat (fixar Fredrik) och vi ska vara på plats i Aranäshallen kl 15:45 senast för att ta emot maten och allt som kommer från Ängås, det är F09 som ansvarar för att sakerna från Ångås körs till Aranäs. Vi P09 ska få igång grillar och cafet och ta emot alla matvaror.
RapporteraSammanfattning: ni som snällt anmält er för att hjälpa till ska åka till Aranäshallen för att hjälpa till med att få igång cafet och grillen mm.
Rapportera
Tack Maria! Har vi fortfarande arbetspass till 19:00 när allt är på plats?
RapporteraRapportera
Jag kan komma ner till hallen direkt efter jag har slutat jobba. Har arbetstid till 1630 men kommer nog loss tidigare!
RapporteraRapportera
Jättebra stort tack Tobias. Jag måste också komma senare då lillebror har julfirande på fritids innan men jag kommer så fort jag kan.
RapporteraRapportera
Det är helt klart lite snurrigt just nu men jag är helt säker på att vi tillsammans kommer att lösa allt när vi är på plats.
RapporteraViktigast är att ni som kommer redan kö 15:45 få igång café och grillen så fort som möjligt. När allt är igång tror jag inte att alla av oss behöver vara kvar för att bemanna cafet fram tills kl 19 då det även kommer finnas folk från F09 på plats. Rimligt är då att vi som kommer senare vilka är jag, Annelie och Tobias får ta bemanning av cafét fram till kl 19.
Vi är grymma och kommer lösa detta galant 💪
Rapportera
Teresia, Elin, Liselott och Stina ansvarar för att vara på plats och rodda ihop allt från kl 15:30. Från kl 17-19 kommer jag, Tobias och Annelie.
RapporteraRapportera
👍😁 ok för mitt arbetspass.
RapporteraJag räknar med att ni som är föräldraransvariga har koll på vad som skall säljas, att prislistor finns med QR-kod och att någon ansvarig för cupen finns på plats vid uppstart i hallen som vi kan vända oss till med eventuella frågor.
Vem tillsätter domare och sek, så att det är löst?
Rapportera
Godmorgon
RapporteraDet mesta är klart, så för att förtydliga lite så är förutsättningarna följande
P09 och F09 delat ansvar för första passet.
Det innebär att vi tillsammans skall tillsätta åtta personer totalt för kvällen. Vi ansvarar för att transportera det material som skall från Ängås ner till hallen, sedan skall vi sätta upp kiosken, och se till att vi kan börja sälja mat och dryck. Vårt pass avslutas 19.00. Allt detta skall göras tillsammans med representanter från F09. Jag kommer också vara på plats, jag skall hämta all mat från leverantören i Göteborg till hallen. Allt annat runt själva cupen skall ses som färdigt, då andra personer ansvarar för detta.
Det enda som möjligen inte är klart är hur många som behövs för att transportera materialet till hallen, vi får återkomma med information om detta
Hör av er om något är oklart
Mvh Fredrik
Rapportera
Hej
RapporteraTack för förtydligande Fredrik 👍😁
Det vore bra om ni (föräldraransvariga 09-07, flick och pojk) ser över tidsintervall arbetsschema. I informationen om cupen som tidigare har skickats ut stod det att sista matchen spelas vid 02:00 men när jag har tittat på årets spelad hela så ser det ut som att sista matchen startar 23:45. Det måste ju innebära att tiderna per årskull och arbetspass justeras.
Undrar också kring grill, är tanken att några utav oss skall arbeta utomhus på passet?
Rapportera
Hej igen.
RapporteraDå var de sista pusselbitarna på plats. F09 sköte allt som har med transporten från Ängås till hallen. Vi behöver alltså inte tänka på det. Vi samlas vid hallen 15.30, vi ansvarar för att kiosken kommer på plats. Ta med varma kläder, någon as oss får ansvaret för att grilla hamburgare, detta görs utomhus.
Rapportera
Byt ut sköte, det blev lite opassande 😀 skall vara sköter och inget annat. Och byt också ut as, det var heller inte korrekt, skall vara av.
RapporteraSå det kan bli va…..
Rapportera
Bra jobbat Fredrik, tack för alla svar. Sista matchen spelas 00:15 (P07). Sedan ska de plocka undan allt o städa. Deras pass är förvisso kort men kanske inte det roligaste sett till klockslag. 😴
RapporteraRapportera
Tack Fredrik, nu börjar det klarna mer. Såg också att det var två matcher efter midnatt, de stod med på nästa dygns spelschema vilket jag hade missat. Tycker ändå att det är en konstig uppdelning på tider för arbetspassen mellan årskullarna, men det är jag det 😉.
RapporteraRapportera
Filip lyckades glömma sina vanliga skor i Sporthallen. Ett par svarta skor med vit sula. Märke Pace. Har någon sett dom får ni gärna skriva en kommentar här.
RapporteraMvh
Mattias
Rapportera
Wilmer tror att han såg dem under en stol på läktaren där de satt.
RapporteraRapportera
Tack Jonna, Liselotte är kvar och ska bara tackla undan all publik för att leta efter dem.
RapporteraRapportera
👍 hoppas hon hittar dem.
RapporteraRapportera