Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nosaby IF PF-2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nosaby IF PF-2015.
PF-2015
Följ oss för uppdateringar
Hej.
Vi vill tacka för ett trevligt och effektivt föräldramöte. Vi hoppas att alla era eventuella frågetecken har klarnat. Roligt även att ni var så många som kom dessutom.
För er som missade så kommer här en stor del av det som togs upp i punktform:
* Vi pratade kring Nosaby IF:s policy som går att finna på föreningens laget.se sida (alltså den ligger inte inte vår P-15 sida) under fliken dokument.
* Vi önskar att föräldrar på matcher håller sig på motsatt långsida mot där vi ledare står. Samt även på träningar håller sig en bit från träningsytorna.
* Sammandragen för våren är :
- Lördag 13/5 (2 Nosaby lag) i Tollarp
- Söndag 14/5 (1 Nosaby lag) i Tollarp.
- Lördag 3/6 (2 Nosaby lag) i Knislinge.
- Söndag 4/6 (1 Nosaby lag) i Nosaby. Höstens tider och värdföreningar är inte klart i dagsläget.
* Vi ska även i Juni försöka få till en träningsmatch mot något lag.
*Vi planerar att boka Jumpyard för pengarna som har samlats ihop i lagkassan (3 920:-). Antingen gör vi detta som avslutning inför sommaruppehållet i slutet på Juni , eller som en kickoff för höstsäsongen i Augusti. Har ni något tips på annan aktivitet som vi kan göra med barnen för pengarna så får ni gärna komma med förslag eftersom vi ännu inte har bokat Jumpyard.
* Lagfotografering sker den 10/5 kl 17.15, fotolappar som skall fyllas i tills dess delade vi ut på mötet. Till er som inte fick så delar vi ut vid nästa träning.
* Önskan om att träna 2 ggr i veckan finns, vi har i ledargruppen beslutat att köra med vårt nuvarande upplägg med att träna 17.30 - 19.00 på Onsdagar hela vårsäsongen, sen ska vi ta en diskussion och utvärdera under sommaren.
*Trygghetsvandringen som vi blivit tilldelade den 26/5 fylldes direkt, det var väldigt glädjande att ni var så positiva till den tycker vi. Oscar och Lukas pappor skrev upp sig, vi kontaktar er när det närmar sig. Reserver är Valle och Enzos pappor.
*Sen vill vi påpeka vikten av att svara ja eller nej på kallelsen, detta underlättar enormt vårt jobb med att få ihop folk till matcher.
Vi vill avslutningsvis än en gång tacka för ett väldigt givande möte.
Vad gäller lördagens matcher i Wä så kommer vi inte publicera några lag här och nu nu inför, detta eftersom alla matcher börjar samtidigt. Alla ska samlas kl 11:30 på Wä IP. Där och då får ni veta hur lagen ser ut.
Då flera av de kallade inte har svarat på kallelsen så behöver vi nu fylla upp lagen med 4 spelare, ni som inte har blivit kallade denna gång och vet att ert barn kan deltaga får gärna skicka ett SMS till mig : 070-6689685 skriv att ditt att ert barn gärna är med. När de 4 platserna är tagna så kommenterar jag detta inlägg med att det är fullt.
MVH
LEDARNA
Träning | 9 jan, 17:00 |
Träning | 9 jan, 18:00 |
Kristianstad Arena Cup | 18 jan, 09:00 |
På följande länk kan man hitta den information vi tog upp från Svenska fotbollsförbundets material Fotbollens spela lek och lär: https://utbildning.sisuforlag.se/fotboll/tranare/tranarutbildning/fsll/
RapporteraRapportera
Dem kallelser som kommer och man ska anmäla var menar ni att dem kommer?
RapporteraRapportera
De kommer till mailen som ni skrev när ni registrerade er här på laget. De 27 som vi kallar till match brukar vi ha som regel att kalla på måndagkvällar och stänger kallelsen onsdagkvällar. Sen allteftersom vi får återbud så fyller vi på. Vi vill alltid vara 27spelare (9+9+9) eftersom vi anmält 3 lag.
RapporteraRapportera
👌
RapporteraRapportera
Tack för allt 👍
RapporteraRapportera
Tack för att ni sammanfattade infon från mötet!
RapporteraRapportera