F-08/09
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Blå lagunen v31
Hej, Saknar fortfarande svar från några. Tiden för att ge svar var igår. Så ni som vet att ni inte svarat gör detta omgående. Kommentera i nyhet sedan tidigare. Hälsningar Tobias
F-08/09
för 2 dagar sedan
6kommentarer
-
Blå lagunen V31 2024
Så var det dags för blå lagunen och här kommer nu mer information. Vi kommer att bemanna datumen den 29/7 - 4/8 alltså vecka 31. Vi har bestämt att i år använda alla i laget förutom tränarna. På varje pass är det minst 3 vuxna och 4 barn på varje pass. Med nuvarande planering ska man endast gör 1 pass under veckan. Det är viktigt att någon för varje dag tar på sig rollen som kontaktperson för att kunna ta emot växelkassa och övrig utrustning från ansvarig dagen innan. Detta måste lösas av varje team per dag. Måndag 29/7 Leah Gomander, Elvira Andersson , Linnea Engström och minst 3 vuxna. Tisdag 30/7 Meja Bendelin, Julia Ljungquist, Yasmina Ouji, Wilma Broberg och minst 3 vuxna. Onsdag 31/7 Adela Bendelin (ej vuxen tränare), Majken Göthberg, Ida Murvin, Susan Ansari och minst 3 vuxna. Torsdag 1/8 Hanna Mellqvist, Lilly Skarin, Sulin Rasul, Emma Ekman och minst 3 vuxna. Fredag 2/8 Naomi Lundgren, Ellie Tumegård, Giovanna Younan, Judith Calmen-Geyer och minst 3 vuxna. Lördag 3/8 Yasmina Alissa, Alice Norberg, Linnea Malm, Oleppa Tuyisabe, och minst 3 vuxna. Söndag 4/8 Nellie Leveau, Olivia Stenström (ej vuxen tränare), Felicia Hanna, Leia Dahlström Gerndt och minst 3 vuxna. - Kan man inte sitt pass så tar man själv kontakt med någon och byter, önskvärt är att ni tar kontakt med varandra utanför denna tråd. Det uppskattas att ni inte bara skriver i kommentarsfältet " Vi kan inte...Vem kan byta". Meddela sedan bytet till mig så korrigerar jag schemat. - Ni bekräftar ert pass i kommentarsfältet nedan. Skriv gärna: "Lisa tar sitt pass, vi kommer 1 vuxen samt Lisa". Då får vi en överblick om vi behöver bemanna upp med fler. - Mer information kommer närmare om överlämning, rutiner mm Bekräfta sitt pass bör ske snarast och absolut senast söndag 14 juli. Hälsningar, Föräldragruppen P18 F 08/09
F-08/09
10 jun
18kommentarer
-
-
Betalning av idrottshäften
Hej på er! Hoppas att det gått bra för er med försäljningen av idrottshäftena. Vill bara påminna er som inte betalt in pengar så är det dags att göra det. Skrev i tidigare meddelande att sista betalningsdagen är i dag, men saknar ännu betalning från 10 st. Swisha till mig på 0703619239 Pontus Mürvin Märk betalningen med barnens namn så underlättar det för mig. Jag har ännu kvar 6 st häften från en spelare som gjort ett uppehåll, är det någon som kan lyckas sälja något av dem hade det varit toppen. / föräldragruppen
F-08/09
12 maj
1kommentar
-
Blå lagunen V31 2024
Hej, Vi i föräldragruppen vill meddela att P18IK F08/09 har fått vecka 31 vid blå lagunen. Det är måndag till söndag. Mer information kommer framöver men tänkte att det var bra för alla att känna. Hälsningar Föräldragruppen genom Tobias
F-08/09
12 maj
0kommentarer
-
Utlämning av idrottshäften
Hej! Idag efter träningen delar jag ut idrottshäftena. Det är minst 6 st per ungdom som gäller. Några har önskemål på fler och det har jag noterat. Har man svårt att sälja häften kan det vara att tips att sätta på sig sina P-18 kläder och ställa sig utanför Ica maxi eller Coop och sälja där. Om man inte ska på träningen idag så hade det varit bra att be en kompis som är på träningen att ta häftena åt dig. Det går bra att swisha 100 kr per häfte till mig på 0703619239 Pontus Mürvin kom ihåg att märk betalningen med ungdomens namn. Söndagen den 12e Maj vill jag ha betalningen. / Föräldrargruppen.
F-08/09
12 apr
3kommentarer
-
Idrottshäften
Hej! Nu är det snart dags för att sälja idrottsrabatthäften igen! Alla tjejer förväntas sälja minst 6 häften var, självklart kan man få fler. Är det någon som redan nu vet att man säljer, får man gärna skriva det i tråden. Varje häfte kostar 100 kr. Så fort vi får häftena, hör vi av oss igen och kommer dela ut dem på en träning. Hälsningar föräldragruppen
F-08/09
5 apr
7kommentarer
-
Arbetsschema kiosken
Stort tack till alla som har svarat! Nu har jag satt ihop ett arbetsschema för kiosken i Södervärnshallen på tisdag utifrån de tider ni har anmält att ni kan. I första hand har jag tagit föräldrar till de ungdomar som också kan vara på plats, så alla som har anmält behöver inte hjälpa till. Det är fyra pass med lite överlapp, så vid behov finns det lite marginaler i schemat. Pauline från kansliet kommer att vara på plats på vid första och sista passet för att hjälpa till med varor och instruktioner. Ta kontakt med varandra om ni skulle behöva byta pass. Vid behov av ersättare pga sjukdom, skriv i den här tråden så försöker vi hitta en ersättare. 08.30–10.30 Lalita med en förälder Alice Oleppa 10.15–12.15 Emma med en förälder Leah Wilma 12.00–14.00 Julia med en förälder Naomi Linnéa E 13.45–15.45 Carolin (Yasminas mamma) Olivia Judith Giovanna Vänliga hälsningar Föräldragruppen
F-08/09
22 feb
0kommentarer
-
Saknar svar om kiosken
Det är fortfarande nästan hälften av ungdomarna som inte har svarat på om de kan eller inte på tisdag! Det är tillräckligt med föräldrar som har svarat att de kan ställa upp, men det saknas fortfarande ungdomar som kan arbeta. Så svara snarast så arbetsschemat kan göras klart! Jag saknar svar från: Ellen Ellie Elvira Judith Lalita Lilly Linnéa E Linnéa M Naomi Nellie Sulin Yasmina Yasmin
F-08/09
20 feb
7kommentarer
-
Kiosken igen
Det är väldigt få av ungdomarna som har svarat om kiosken på Krullis, tisdagen den 27/2, så här kommer en påminnelse. Det är viktigt att vi alla hjälps åt så att inte allt arbete hamnar på ett fåtal personer. Alla ungdomar som inte redan har svarat behöver göra det så snart som möjligt. Svara exempelvis "kan hela dagen", "upptagen från kl 13" eller "bortrest". Föräldrar som läser detta får gärna påminna sin ungdom. Tack för hjälpen!
F-08/09
17 feb
13kommentarer
-
Kiosk Krullis cup, tis 27/2
På sportlovet ansvarar P18 för kiosken på Krullis cup i Södervärnshallen och tisdagen den 27/2 är vår dag. Kiosken ska bemannas ca 08:30–15:30 och det behöver vara en vuxen och 2–3 ungdomar vid varje pass. Några är säkert bortresta, men alla som inte har förhinder behöver ställa upp. Ju fler som kan, desto kortare arbetspass kan vi göra. Anmäl här eller i Whatsapp vilka som kan ställa upp. Skriv också om det bara är en viss del av dagen du kan. Många föräldrar jobbar säkert, så en extra guldstjärna till dem som kan hjälpa till! Mer info och arbetsschema kommer när vi vet hur många som kan. Hälsningar Föräldragruppen
F-08/09
12 feb
16kommentarer
-
Visa fler nyheter